Vraag

wat is mijn sexualiteit?

  • 1 August 2020
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Badge

Hee :)

Ik was een paar weken geleden met vriendinnen aan het zwemmen, en toen zeiden ze allemaal van “hee, dat is een knappe jongen” of “ik heb fix” ofzo, een beetje van die dingen je kent het vast wel. Maar ik zat er bij van ja het zal allemaal wel. Sommige vriend(inn)en hebben ook al een relatie, maar ik word daar altijd best ongemakkelijk van terwijl ik het ze juist heel erg gun.

Ik ben 1, nog nooit verliefd geweest, terwijl anderen zeggen dat heel veel mij leuk vinden. En 2, ik heb me nog nooit echt geïnteresseerd in jongens ofzo (btw ik ben 13 en ga naar de 2e). 

Nu zit ik daar best wel mee, en heb wel wat research gedaan naar verschillende seksualiteiten. Maar ik herken me niet echt in een van de verschillende seksualiteiten. Ik fantaseer soms wel over verliefd zijn en over seks enz.

Maar ik maak me hier best wel druk over, want ik wil wel een beetje duidelijkheid. Ook omdat mn vriendinnen er al heel erg mee bezig zijn en jongens aandacht van me zoeken enz.

Ik hoop echt dat iemand hier iets mee kan :yellow_heart:

~xxx~


5 reacties

Badge

hey,

don’t worry too much. je bent nog zo jong en je hebt nog zo veel tijd om je over je sexuality druk te maken! maar ik snap wel dat je het zeker wilt weten. iets wat veel mensen helpt is nadenken over de toekomst: met wie zie je je dan getrouwd? een man of een vrouw? denk er goed over na maar don’t rush it: neem je tijd

oh en het is heel normaal om je op je leeftijd niet met verkering  enzo bezig te houden. iedereen is anders en de puberteit is voor iedereens anders :)

good luck :)

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je hoeft je hier geen zorgen over te maken hoor. Niet iedereen is hier al mee bezig op jou leeftijd. Het komt allemaal vanzelf wel. 

Hey,

Ten eerste wil ik vragen of je tijdens het onderzoek doen naar seksualiteiten ook Aseksueel bent tegengekomen? Dit houd in dat je geen seksuele en/of romantische gevoelens naar ieder gender hebt. Ik zeg niet dat je dit bent hoor, maar misschien zou je hier eens meer over kunnen lezen en kijken of je jezelf hier in herkent.

Je zegt dat je wel soms fantaseert over seks. Over welke genders fantaseer je dan als ik vragen mag? Want dat zou misschien ook iets kunnen zeggen over je geaardheid. Omdat je aangeeft wel seksuele fantasieën te hebben ga ik er eigenlijk van uit dat je misschien gewoon een beetje later bent met dit soort dingen dan je leeftijdsgenoten en daar is ook niks mis mee natuurlijk.

Misschien heb je hier wat aan

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

Wat kaas123 zegt kan kloppen misschien ben je gewoon wat later in de puberteit of jij kijkt alleen naar het innerlijk van een persoon. maar ga niet wakker liggen en wacht gewoon dan komt er vanzelf wel iemand die je leuk vindt!

succes

Heyy

Misschien ben jij wat later in de puberteit dan je vriendinnen. Of je boeit vrij weinig op uiterlijk, dat kan natuurlijk ook.

Groetjs

 

Reageer