Wat is mijn geaardheid?

  • 22 June 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 12 jaar en ben nu een beetje aan het zoeken naar mijn geaardheid. Ik dacht eerst dat ik bi was en toen weer lesbisch.. en nu denk ik weer dat ik aseksueel ben omdat ik er niet aan kan denk seks met iemand te hebben… iew. Ik heb een paar keer geprobeerd klaar te komen door te vingeren, maar het lukt niet helemaal.. en ik vond het ook niet echt fijn.. ik vind het eigelijk een beetje vies.. Heeft iemand het zelfde probleem als ik?                 
xxx Lucie

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lucie, 

Ik zou zeggen, geef jezelf genoeg tijd en ruimte om jezelf te ontdekken. Je moet niet zo snel en vooral op zo’n jonge leeftijd al een etiket op jezelf plakken. Je hebt enorm veel jaren voor je voordat je iemand serieus gaat daten. Dus: heb geduld, geef jezelf ruimte, plak nog geen etiket op jezelf en wees flexibel. 

Groetjes!

Reputatie 1
Badge

goedennacht lucie :)

 

dat je nog geen behoefte hebt aan sex op 12 jarige leeftijd is heel normaal, je bent nog aan het begin van de puberteit en je hebt nog zat tijd om aan te voelen of je het wel of niet interessant vind.

ik zou niet direct een zoektocht starten naar je gender maar want je komt er uiteindelijk vanzelf achter wie je bent en wat je voelt en waarom dat zo is

van faceless

Reageer