Wat gaan jullie doen met Valentijnsdag?

  • 8 February 2019
  • 12 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.

Wat gaan jullie met valentijnsdag doen? Iets speciaals of gewoon net als andere dagen?

Ik ben benieuwd!

12 reacties

Ik ga iedereen vermijden die mij als stelletje of als vrolijk persoon een fijne valentijn komt wensen van mijn valentijn is NOOIT vrolijk geweest en dat zal het ook nooit worden.
Verder jullie wel allemaal succes met valentijn!
@MightyAnoniem Ah dat is wel jammer om te horen, is er een bepaalde reden voor dat je valentijn altijd zo loopt?
Ja valentijn maakt me ongelukkig omdat het me er aan herinnert dat ik waarschijnlijk nooit een realtie zal hebben. Dus als ik koppels zie word ik soort van jaloers en dat wil ik niet.
Ik ga proberen om een vriendin te zoeken en Valentijn vieren
succes! Al beetje een idee hoe?
I denk hier op kindertelefoon
euhmmm mag ik je wel alvast even vertellen dat contact zoeken via hier wat lastig gaat worden omdat dat helaas tegen de regels is? Niet om te mini-modden ofzo maar puur om je even alvast dat te laten weten voordat je die fout in gaat.
@Please anoniem Dat is wel een leuk idee voor haar. Wel balen dat ze afgewezen is door die jongen zeg! Hopelijk gaat ze jullie verrasing leuk vinden.

---------------------------------
Zo te zien was ik vergeten om mn eigen plan hier nog te vertellen.
Ik ga voor mijn crush chocola en een leuke kaart kopen. Ik hoop wel dat ik haar op die dag tegenkom omdat wij beiden dan ook een herkansing van ons tentamen hebben. Anders denk ik maar bij haar thuis afgeven gok ik?
@MightyAnoniem Ah dat is wel jammer om te horen, is er een bepaalde reden voor dat je valentijn altijd zo loopt?

@MightyAnoniem Ah dat is wel jammer om te horen, is er een bepaalde reden voor dat je valentijn altijd zo loopt?Ja valentijn maakt me ongelukkig omdat het me er aan herinnert dat ik waarschijnlijk nooit een realtie zal hebben. Dus als ik koppels zie word ik soort van jaloers en dat wil ik niet.

ah, wel redelijk herkenbaar als wat ik soms heb.
Ik heb een hele goede vriendin die als een zusje voor me is.... Nou is ze laatst afgewezen door de jongen die ze al bijna n jaar leuk vind... Afgelopen week was dat gebeurt... Nou heb ik met een paar vriendinnen van haar en mij een plan om Rozen Chocola snoep en ijs te kopen voor haar en dan alles (Behalve t ijs) In haar kluis te leggen *Gewoon ff vragen aan de concierges of ze hem open willen doen* En aangezien ik eerder uit ben dan zij Na school het ijs halen en bij haar thuis in de vriezer zetten met een leuk briefje en dan op haar bed bijvoorbeeld een foto neerleggen van ons 4en... Ja je kan wel zeggen dat wij als vriendinnen veel van elkaar houden en veel om elkaar geven 🙂
Badge
Ik ga proberen om een vriendin te zoeken en Valentijn vieren
Badge
I denk hier op kindertelefoon
Badge
Ok Dank u
ik geeft mijn vriendje een mok met 6 foto's van ons er op.

Reageer