Vraag

Wanneer aan je ouder vertellen

  • 18 March 2019
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In mijn vorige topics had ik het er over dat ik een meisje heb ontmoet via twitter en hebben nu een afspraakje staan in de mei vakantie en nu heb ik twee dingen die ik lastig vind

  1. wat moet ik in die tussen tijd doen
  2. hoe ga ik dit aan mijn ouder uitleggen
om even verder te gaan op 2
ik ben een persoon die niet echt open is ook in de klas heb ik moeite er mee om als ik iets niet snap om naar de meester te gaan gelukkig durf ik dat wel meer nu maar naar mijn ouders toe vind ik dit echt heel moeilijk en nu kunnen we wel zeggen van gwn zeggen maar dat is makkerlijker gedaan dan gezegt ook ziet mijn moeder gauw beren op de weg
ik heb wel eens eerder verkering gehad wat ik niet gezegt had daar is ze toen achter gekomen en zat toen te zeuren dat ik nog jong was en dat ik moet uit kijken inmiddels ben ik 17 het meisje waar ik mee ga afspreken 18 scheelt maar drie maanden maar door dit allemaal ben ik er best onzeker over geworden

graag zie ik mensen met het zelfde probleem en hebben zij tips

5 reacties

Hey.
Het komt vast wel goed.
Het is wss in het begin alsnog een beetje akward.
Maar het is best lastig om alles compleet te verkloten de eerste keer. Maak je maar geen zorgen.
Dan zou ik het niet tegen je ouders zeggen, omdat je al niet zo spraakzaam bent en ook nog geen verkering hebt.

Om verkering te krijgen, moet je gewoon vriendelijk afspreken en blozen, want dat vinden meisjes schattig.

Misschien moet je naar de kermis? Daar zijn veel mensen, dus het lijkt niet intiem, maar als jullie met z'n tweetjes zijn zal ze je niet vergeten, wat er voor zorgt dat ze misschien verliefd op je wordt.

Euhm ja maar is kijken ben wel al echt zenieuwachtig
Dan zou ik het niet tegen je ouders zeggen, omdat je al niet zo spraakzaam bent en ook nog geen verkering hebt.

Om verkering te krijgen, moet je gewoon vriendelijk afspreken en blozen, want dat vinden meisjes schattig.

Misschien moet je naar de kermis? Daar zijn veel mensen, dus het lijkt niet intiem, maar als jullie met z'n tweetjes zijn zal ze je niet vergeten, wat er voor zorgt dat ze misschien verliefd op je wordt.
Ik ben ook wat stiller en als ik een meisje zou leren kennen, zou ik het gewoon niet aan m'n ouders vertellen. Ik vind een geheime relatie best wel iets 'cools' hebben.

Vraag 1: In de tussentijd kun je een brief schrijven, maar je moet je ook bezighouden met je eigen leven. Dat is heel belangrijk. Als je je ook op jezelf focust, zal je relatie uiteindelijk beter uitpakken. Je moet 'de ware' vinden. Ik denk dat jouw vriendinnetje dat wel is, omdat je haar al een beetje kent. Check deze video daarover: https://www.youtube.com/watch?v=WmvMHdjuQeE

Vraag 2: Als je het niet wil zeggen, hoef je het niet te doen. Tenzij je met de trein of auto moet reizen, maar anders zou ik het geheim houden. Moet je met de trein/auto?

Ten slotte wil ik je vragen of jullie nu wel verkering hebben, want was het niet gewoon een afspraakje om elkaar beter te leren kennen? Als het een afspraakje is om haar beter te leren kennen, zou ik naar de bios gaan, of iets anders. Als jullie écht verkering hebben, kun je romantisch gaan doen met een brief en een roos.

Hey ze woont ongeveer 9km bij me vandaan dus kan lekker op de fiets ik zeg gwn dat ik naar een vriend ben
en nee we hebben nog geen verkering daar is het nog te vroeg voor om daar over te kunnen praten hoe het er nu voor staat is het een vriendschappelijk afspreken en als het gezellig is dan denk ik dat er wel een tweede keer komt en ik denk dat je dan wel een beetje kun kijken of het vriendschappelijk word om toch een relatie maar ik heb ook nog niet echt laten blijken dat ik misschien wel meer wil
Ik ben ook wat stiller en als ik een meisje zou leren kennen, zou ik het gewoon niet aan m'n ouders vertellen. Ik vind een geheime relatie best wel iets 'cools' hebben.

Vraag 1: In de tussentijd kun je een brief schrijven, maar je moet je ook bezighouden met je eigen leven. Dat is heel belangrijk. Als je je ook op jezelf focust, zal je relatie uiteindelijk beter uitpakken. Je moet 'de ware' vinden. Ik denk dat jouw vriendinnetje dat wel is, omdat je haar al een beetje kent. Check deze video daarover: https://www.youtube.com/watch?v=WmvMHdjuQeE

Vraag 2: Als je het niet wil zeggen, hoef je het niet te doen. Tenzij je met de trein of auto moet reizen, maar anders zou ik het geheim houden. Moet je met de trein/auto?

Ten slotte wil ik je vragen of jullie nu wel verkering hebben, want was het niet gewoon een afspraakje om elkaar beter te leren kennen? Als het een afspraakje is om haar beter te leren kennen, zou ik naar de bios gaan, of iets anders. Als jullie écht verkering hebben, kun je romantisch gaan doen met een brief en een roos.

Reageer