Vraag

Waarom zijn vrouwen zo raar

  • 24 February 2018
  • 9 reacties
  • 1805 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Waarom doen vrouwen zo raar bvb van eerst wilt ze je graag spreken daarna wijst ze je af via sociale media en stalkt ze je op school ze wilt weten wie ik ben via andere en ze lijkt me jaloers te maken bvb bij hem zitten en te focussen op mij en foto's maken met elkaar

9 reacties

Hi Kees2001,

ik snap meisjes meestal ook helemaal niet.
Ben ik ff blij dat ik op jongens val en dat allemaal niet mee hoef te maken, misschien ook een ideetje voor jou :)

Btw nog gefeliciteerd met je 17e verjaardag 3 weekjes geleden. Ging het toen allemaal nog goed met meisjes of hebben ze je feestje ook "in de war gestuurd"

Groetjes,
M&M’s
"Waarom zijn vrouwen zo raar"
Andere hormonen en een net anders ontwikkeld brein.
Ik snap mijzelf achteraf ook nooit met bepaalde situaties:P xD
Dat meisje weet gewoon niet wat ze wil, vrouwen zijn inderdaad raar maar als het erop aankomt kunnen ze wel duidelijk maken wat ze bedoelen Ik begrijp mijzelf eerlijk gezegd ook niet altijd maar ik denk dat dat ook aan onze leeftijd ligt.
Hoi!

Waarom zijn vrouwen raar? Dat ligt bij iedereen anders denk ik. Niet alle vrouwen zijn hetzelfde, niet alle mannen zijn hetzelfde. Ik kan me als meisje soms ook wel storen aan hoe mijn klasgenoten zich kunnen gedragen. Soms valt er geen logica in hun redeneringen te vinden, maar dat vinden ze vast van mij ook.

Soms zie ik jongens die elkaar "voor de fun" aanvallen en elkaars boekentas in een plas water gooien. Dat vinden ze heel grappig. Dat vind ik ook raar, maar ja, gelukkig zijn niet alle jongens zo :D

Groetjes
x
Ik denk dat ze je leuk vindt. Ik heb dat namelijk ook wel een beetje, dat wispelturige haha. Maar dat komt meestal omdat ik soms in een verlegen bui ben en soms in een zelfverzekerde. Misschien is dat bij haar ook we zo! Praat er 'es met haar over
Waarom zijn vroiwen zo raar?
Mannen en jongens zijn pas raar!

In ieder geval, soms hebben vrienden er mee te maken, en soms dat die vrouw niet precies weet wat ze wil.
Vrouwen zijn gewoon onlogisch, niemand weet waarom, deal with it!
Hey,

ik weet het niet zeker, maar als een meisje zo doet kan het zo zijn dat ze verliefd op je is, maar het zelf niet zeker weet, of ze wilt het niet laten zien. Ik zou zeggen vraag haar een keer uit, en vraag haar eerlijk naar haar gevoelens, en geef haar tijd!

Groetjes en succes.

Reageer