Waarom kan ik wel de mooiste meisjes krijgen, maar niet de gemiddelde meisjes ?

• Anonymous
  • 0 reacties
Er is me iets opgevallen, want ik dacht na hierover.

Ik kan de echt mooiere meisjes krijgen (waarover bijna iedereen het eens is), maar de gemiddelde meisjes (niet de allermooiste meisjes) niet!

Waarom komt dit? Ik begrijp het niet, want het lijkt me heel erg logisch dat ik de minder mooie meisjes ook hoor te krijgen, als ik de veel mooiere kan krijgen.

59 reacties

MIsschien gaan de echt mooie meiden af op uiterlijk en de gemiddelde meiden op innerlijk?
Greetzz
Dat betekent dus dat ik een lelijk innerlijk heb?
Nee dat bedoel ik niet maar gemiddelde meiden vertrouwen minder snel etc.
maar de echt mooie populaire meiden (meestal) die gaan meteen op uiterlijk zovan hij is bijv knap nou ik zeg het is aan wjw x
Ja kijk ik las net op het internet dat jongens wel slagen met de gemiddelde meisjes, maar niet met de mooiste meisjes. Dit is bij mij helemaal andersom. Echt vervelend, want ik voelde paar maanden geleden heel erg veel voor een meisje dat totaal niet populair is en ook niet de aller knapste. Ze begon eerst leuk, maar daarna was het gewoon helemaal verpest.

Kan het zijn dat meisjes zich niet goed genoeg voelen en daardoor niet willen ? En dat de mooiere/populaire meisjes genoeg zelfvertrouwen hebben en mij wel willen?
Hee,
De gewone (niet populaire) meisjes, zijn meestal eerst goeie vrienden met je..
Later komt de rest!
Als je indruk op ze wil maken, moet je intresse tonen voor hun hobbys (bijv. lezen en hockey)
Als ze je eenmaal kennen, vinden ze je snel leuk ;)

x
Ik kan je hierbij niet helpen, maar ik wil wel even kwijt dat er genoeg 'mooie' meiden zijn die ontzettend onzeker zijn over hun uiterlijk, en dat er genoeg 'gemiddelde' meiden zijn die vol zelfvertrouwen zijn. 
Ik heb het over de meisjes over wie iedereen het wel eens is dat ze een van de mooiere is. Zij weet dat dan ook, en komt dan wellicht op me af. De meisjes die gewoon gemiddeld of minder zijn, kunnen wel zelfvertrouwen hebben, maar weten ook dat ze niet de allerknapste zijn. Daarom ben ik een beetje bang dat de andere 'gemiddelde' meisjes een beetje zenuwachtig worden ofzo en niet willen, want ik kan niet echt een andere verklaring bedenken
De 'mooie' meiden zijn vaak ook de populairdere meiden. Als jij een populairdere jongen bent, dan kans je vaak ook eeeder overkomen als een jochie dat te veel om zichzelf geeft. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. ..
Ik zou het als meisje-zijnde ook niet leuk vinden om te weten dat diegene die crusht op mij mij niet het mooiste meisje van de wereld vind s:
Je houd niet van een meisje omdat zij de mooiste is, ze is de mooiste omdat jij van haar houd.

Maar daarnaast is t ene meisje gewoon knapper dan de ander. 
Meisjes weten zelf ook of ze wel of niet knap zijn. 
Als jij populair en knap bent ziet zin meisje dat de kans klein is dat jij op haar valt. Als je toch aandacht aan haar besteed zal zij misschien bang zijnaanpakken t lijntje te worden gehouden.

Daarnaast: je KRIJGT een meisje niet! 
Je krijgt de kans om haar te leren kennen.
Ze is niemands bezit.
Netzo als dat ouders geen kinderen HEBBEN, maar ze t voorrecht hebben ze op te mogen voeden en ze groot te zien worden.
Veel meisjes vinden dit bezitterige vervelend. Ik persoonlijk ook. (Ik bedoel het niet aanvallend!)
Late we zeggen dat ik niet echt lelijke ben ofzo, maar ik ben echt totaal niet populaire en dat zou ik ook echt niet willen.

De populaire mensen (jongens en meiden) vind ik als onpopulaire echt vreselijk. Gemiddelde meisjes kijken heel anders tegen jullie aan. Wij zouden gewoon niet populaire zijn omdat we zien hoe jullie je gedragen. Dus we zouden ook niet wat met jullie te maken willem hebben. Ik hoop dat dit niet vreemd overkomt. 
Wat ben jij verrot van binnen als je meisjes nu al lelijk noemt
Wat ben jij verrot van binnen als je meisjes nu al lelijk noemt

Hij noemt geen meisje lelijk. Hij heeft het er alleen over dat sommige meiden minder knap zijn dan anderen. En dat klopt toch?
Hij noemt geen meisje lelijk. Hij heeft het er alleen over dat sommige meiden minder knap zijn dan anderen. En dat klopt toch?

Die mening is voor iedereen anders, iemand die jij helemaal geweldig vind kan hij ugly vinden dus dit vind ik 3x helemaal nergens op slaan kan er ook niet serieus op antwoorden.

Die mening is voor iedereen anders, iemand die jij helemaal geweldig vind kan hij ugly vinden dus dit vind ik 3x helemaal nergens op slaan kan er ook niet serieus op antwoorden.

Luister goed, ik heb het over de meisjes over wie iedereen het wel eens is dat ze een van de mooiste is: gezicht, lichaam. Ik begrijp niet dat je zo aanvallend doet (3x nergens op slaan), want ik val zelf soms op de gemiddelde meisjes.
 Dus JA, het valt me op dat die meisjes me niet willen, maar de mooiere/populaire wel.
kijk.

ik ben op school niet super populair ofzo maar iedereen zegtt wel dat ik knap ben en ik ben  vaak mee uit gevraagd door de populaire mensen.
maar ik weigr gwn daarbij te horen.
de meeste zijn wel knap ja maar ze worden vaak popie omdat zen (zo zien de 'gewone' meisjes en jongens dat) zich altijd vreselijk aanstellen, een grote bek hebben en arrogant zijn. daardoor lijkt het alsof ze veel zelfvertrouwn hebben en durven sommige mensen er niet tegen in te gaan.
maar dat 'gewone'mensen popie mensen niet leuk vinden betekent niet dat het  meteen met zelfvertrouwen te maken heeft maar gwn omdat ze vallen op mensen met wat  meer binnenkant...
net als ik.
over het algemeen (dat zie ik dan) kijken de popie mensen meer naar uiterlijk dan innerlijk (om hun titel te behouden bijv.) en de andere meer naar iemand helemaal.
en idd als een popie iemand en niet popie iemand uitvraagd ofzo wekt dat  meestal sneller wantrouwe op.

bye x

en idd als een popie iemand en niet popie iemand uitvraagd ofzo wekt dat meestal sneller wantrouwe op.

bye x

Oke, ik begrijp je punt. Wat kan ik er eigenlijk aan doen? Ik doe heel erg mijn best om niet arrogant over te komen, dit lukt ook. Ik ben dus totaal geen persoon die raar doet tegen andere mensen, wat jullie misschien gewend zijn van de ''populaire''. Ik kan ook wat voelen voor de gemiddelde meisjes (om het maar zo te noemen), maar zoals je zegt krijgen deze meisjes wantrouwen, maar ik ben helemaal geen player ofzo!!!! ):

Ik vind het heel erg om het te zeggen, want ik heb een karakter dat ik altijd de beste wil zijn in alles (goede manier, compititief), maar ik denk nu toch dat het aan mijn innerlijk ligt 😢 Sommige jongens zijn dan wel jaloers dat ik de knapste meisjes kan krijgen, maar ik kick daar niet op (als het alleen om zoenen en seks gaat). Ik wil ook eens echte liefde voelen!

Luister goed, ik heb het over de meisjes over wie iedereen het wel eens is dat ze een van de mooiste is: gezicht, lichaam. Ik begrijp niet dat je zo aanvallend doet (3x nergens op slaan), want ik val zelf soms op de gemiddelde meisjes.
 Dus JA, het valt me op dat die meisjes me niet willen, maar de mooiere/populaire wel.

Zou jij diegene op wie je valt dan niet mooi vinden, of 'minder mooi' dan de populaire meiden?
Luister, een paar maanden geleden vond ik een meisje écht leuk, maar zij was niet de knapste en dat wist ik zelf ook! Het was niet heel belangrijk voor me, want ze was zo bijzonder mooi voor mij. Het is gewoon zo dat er wel knappere meisjes waren hoor. Van die ''populaire'' meisjes hebben mij ook wel eens verteld, toen ze me zagen met een ander meisje dat niet de knapste was: ''hey waarom ga je met haar als je veel betere meisjes kan krijgen zoals ik?'' het zijn mijn gevoelens.
Dan vertel je haar toch gewoon dat je verlieft bent?!
Pheebe, gek genoeg, lukt mij dat niet bij de gemiddelde meisjes, wel bij de mooiste meisjes. Het lukt me wel om het te zeggen, maar het werkt niet...

Begrijp me niet verkeerd als ik zeg gemiddelde meisjes! Ik bedoel de meisjes die ook wel knap kunnen zijn, maar ook niet de allerknapste.
Misschien zijn die meisjes dan niet verlieft op jou. 
Meisjes vinden t sowieso niks om zo gerangschikt te worden.
mooi heeft net meer dan het uiterlijk te maken 
Ben jij verlieft op elk top model? Nee? Nou dan!

Ben jij verlieft op elk top model? Nee? Nou dan!

DAT IS HET NOU JUIST!!!!! Dit is de reden dat ik hier kom om deze vraag te stellen.....................

In het echt zeg ik natuurlijk nooit tegen die gemiddelde meisjes ''jij bent niet de knapste''. Ik heb vaker een vriendin gehad, ik zou nooit zoiets zeggen, ik weet hoe stom dat is om te zeggen tegen een meisje!

Ik zeg dat HIER, omdat ik duidelijk wil maken welk probleem ik heb: lees topic titel.
Dit vinden die meisjes dus ook.
Jij bent misschien dan wel knap (ik ken jenneit maar hier ga ik van uit) maar dat betekend niet dat iedereen verlieft op je is.
Dat is hetzelfde al dat jij niet op elk model verlieft wordt.
Ik, als meisje, maakt t meer uit of m'n vriendje lief voor me is dan of die super knap is.
Meisje beoordelen op veel meer dan op knap of niet. 
Dat verklaart het. Wat kan ik eraan doen om alsnog een gemiddeld meisje te krijgen, als ik haar leuk vind? Denken zij anders dan de mooiere populaire meisjes?

Reageer