Vraag

Waarom gaat het bij andere zo makkelijk?

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hiii,
Ik heb al eerder een topic gemaakt over dat ik een jongen leuk vindt mr ik niet weet wat ik moet doen enz. Nou vroeg ik me nog wel af waarom het zo makkelijk gaat bij anderen, er zit bijvoorbeeld een meisje in mn klas en zij heeft al gezoent, en laatst had ze bijv een jongen die ze leuk vondt en binnen een paar dagen hadden ze al gezoend en gingen ze op een date. Ligt dat dan aan mij ofz, dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben ofz?? Iedereen stuurt altijd gwn een berichtje aan de jongen die ze leuk vinden enz, zijn zij dan niet bang om afgewezen te worden of dat ze de (kleine) band die ze hebben kwijt te raken?

Xx

2 reacties

hey!

Nee, ik denk dat het absoluut niet aan jou ligt. Bij sommigen gaat het gemakkelijker, het kan bijvoorbeeld zijn dat zij minder angstig of eerder impulsief zijn.
Sommigen vinden nu eenmaal ook toevallig sneller iemand waar ze een goede relatie mee kunnen opbouwen dan anderen.
Blijkbaar zijn mensen ook aantrekkelijker als ze voldoende zelfvertrouwen hebben, go for it dus 😉.
Het kan echter ook zo zijn dat het makkelijker lijkt te gaan, maar dat ze er in werkelijkheid net zoveel mee inzitten als zovelen. Iedereen kan trouwens zo'n dingen vertellen zonder dat het steeds waar is. Het gras lijkt altijd groener aan de overkant hé.

Heb je al iets van contact met de jongen die je leuk vindt? Ik denk dat dat een goede eerste stap is om mee te beginnen, elkaar wat beter leren kennen. Je kunt bijvoorbeeld eens afspreken om samen iets tof te gaan doen (in het begin kan het ook juist met nog andere vrienden er bij zijn).
Op die manier kunnen jullie steeds dichter naar elkaar toe groeien.

Op deze site vind je nog wat extra tips. Staar je niet blind op hoe het bij anderen gaat, maar probeer enkel te kijken hoe jij er voor kan zorgen dat die jongen naar jou omkijkt, en doe het op je eigen tempo. Misschien hebben die meisjes in je klas wel vaker zo'n dingen, maar zal het bij jou echter zijn.

Succes!
Groetjes
Lot
Hii,
Super bedankt voor je reactie, ik praat al wel een beetje met hem (we zitten samen tijdens 1 van mn lessen) maar ik ga zeker proberen hem beter te leren kennen!

Xx

Reageer