Vraag

Waarom doet mijn vriendin zo chagrijnig

  • 22 January 2020
  • 8 reacties
  • 985 Bekeken

Heyy jongens, en meisjes. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.  Mijn vriendin doet oppeend chagrijnig, en houd meer afstand van mij. We hebben geconcludeerd dat het komt omdat we mekaar teveel hebben gezien in een keer. Maar ze bleef nogsteeds een beetje chagrijnig en afstandelijk. Kan dit komen door de maandelijkse periode?? Want daar had ze wel wat over gezecht.

 

01/22/2020


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Je moet nooit aannemen dat het door haar ongesteldheid komt!! Misschien heb je onbewust iets gedaan waardoor ze boos op je is (dat kan alles zijn, het is een meisje). Ik vind dat je erover moet praten met haar. Het is vast iets kleins waar je iets aan kan doen~ 
groetjes, 

koekiemonster 

Je moet nooit aannemen dat het door haar ongesteldheid komt!! Misschien heb je onbewust iets gedaan waardoor ze boos op je is (dat kan alles zijn, het is een meisje). Ik vind dat je erover moet praten met haar. Het is vast iets kleins waar je iets aan kan doen~ 
groetjes, 

koekiemonster 

 

ik heb al met haar gepraat. ze zij dat ik er niks aan kon doen. alleen ze is toch nogsteeds een beetje chaggie enzo

 

heyyy,

ik ben zelf een meisje en merk dat ik snel chagrijnig ben, dit kan komen door de pubertijd of omdat ze verliefd is.

Ik heb hetzelfde gehad met mijn ex. Uiteindelijk bleek dat ze met een andere aan het appen was enz. Ik zeg niet dat dit hier ook het geval is maar dit is mijn ervaring. Het beste kun je het met haar bespreken (niet via app). Tip neem wat eten voor der mee. Vinden ze nooit erg;) 

Badge +1

dit kan echt door ongesteldheid komen, als je daarvan symptomen wilt weten, hier heb je ze:

  • donkere broeken
  • strict om de 2/3 uur naar het toilet gaan
  • veel chocola eten (kun je dr ook geven, werkt echt)
  • soms huilen om de raarste dingen
  • met haar handen voor haar buik zitten
  • als ze naar het toilet gaat, verbergt ze iets (dr maandverband, cup of tampon)
Reputatie 6
Badge +12

Het kan maar het hoeft niet zo te zijn

Heyy!

 

Wat vervelend voor je dat ze zo doet en dat je niet weet waarom:(

Ik heb hier ook ervaring mee, in het geval van mijn (ex) vriendin was het zo dat ze heel slecht nieuws had gekregen dat ze niet met mij wilde delen omdat ze wist dat het mij zou breken.

 

Maar ze kan ook gewoon ff ongesteld zijn of overprikkeld (daar heb ik ook last van, als ik een periode iemand heel veel zie heb ik soms wel 2 weken lang ff tijd voor mezelf nodig)

 

En als tip wil ik je zeggen dat je misschien nog eens met dr moet gaan praten in real life!

 

groetjes maatje!

Hallo IkBenAnoniem739 :)

Als eerste, niet gelijk aan ongesteldheid denken. Er zijn zoveel redenen. Het is beter om met haar te praten over waarom ze zo doet. 

-TheMightySlayer <3

Reageer