waar vallen meiden op.(voor meiden) (jongens mag ook )


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal die dit leest.

Ik ben een jongen van 15 jaar en weet niet echt wat meiden van mij vinden en wat ze leuk vinden. En aantrekkelijk.  En waar vallen meiden(jullie)op bij een jongen

 

Ik ben een jongen van 15 jaar en ben een beetje onzeker over van alles en nog wat . Ik ben zelf best ik best dik , maar daar ben ik nu nog mee bezig, ik woog eerst iets van 90 a 94 kg maar weeg nu 67.5 ofzo ik ben 189cm en heb vind ik zelf redelijk grote voeten,  ik heb zelf maat 49.5 tot 50 . Ik heb donkerbruin haar , (en mijn haar groeit snel) ik draag vaak donkere kleding , niet vaak bedrukt, mijn lichaamstype is endomorph.  Heb dus brede heupen en een hoog vetpercentage.  Ik heb door mijn knie een tijd niet een vaste sport mogen doen zoals voetbal. Ik ben vorig jaar begonnen met weer een beetje te bewegen. En doe elke ochtend een paar oefeningen. Verder doe ik thuis aan krachtsport die ik gewoon thuis kan doen. Ik ben zelf niet echt atletisch aangelegd . Ik ben zelf redelijk dik , maar heb best gespierde armen voor mijn leeftijd. Als ik vergelijk met anderen en vrienden. En heb denk ik een goede/normale benen. Ik sport nu dus wel thuis. Ik zelf heb best grote handen ook. En zelf heb ik dyslexie en kunnen dus er veel spelfouten zijn.

 

Wat Vinden meiden/jullie meiden van mij ?

Vallen jullie hier op ?

Wat vinden jullie leuk aan mij?

En waar vallen jullie op? Graag wel even je leeftijd er bij zetten.

 

Hebben jullie nog tips.  Of opmerkingen voor mij.? 

 

Alvast bedankt voor het reageren.

Groetjes Gebruiker c 


24 reacties

Heey
 

Wat vinden meiden/jullie meiden van mij? Er is niks mis met je lichaam, daarnaast zou het zeker niet erg vinden als een jongen iets meer vet heeft dan “normaal”.  
 

Vallen jullie hier op? Ja denk het wel. Maar ik vind innerlijk veeel belangrijker dan uiterlijk :)

 

Wat vinden jullie leuk aan mij?  Ik lees dat je zegt dat je een hoger vet percentage hebt dan gemiddeld. Ik vind dat leuk bij jongens, omdat je dan meer hebt om te knuffelen zeg maar. 
 

En waar vallen jullie op? Graag wel even je leeftijd er bij zetten. Ik val voornamelijk op het innerlijk van iemand. Maar qua uiterlijk val ik meestal wel op wat vollere jongens heb ik gemerkt. Lichte ogen vind ik mooi en het is altijd wel fijn als ze zichzelf goed verzorgen (schone kleding, lekkere deo etc.) Ik ben een meisje van 14 jaar oud

@anoniem_ 2005 bedankt voor je reactie. 

 

 

 

 

Zijn er ook nog anderen die willen reageren?

Reputatie 3
Badge +1

Hey man

Ik keek even door je informatie heen en ik zag dat je best lang bent, al helemaal omdat je maar zo’n 70 kilo weegt (best normaal voor een 15 jarige), dus ik checkte even je BMI score:

Je hebt een BMI score van 19.
Je hebt een gezond gewicht volgens je BMI score.

Ik raad aan om  deze pagina helemaal door te gaan om te kijken of je ook echt een goed gewicht hebt. Kijk waar je een meetlint kan kopen als je die nog niet hebt.

Als je informatie klopt en je echt een goed gewicht hebt zou ik eigenlijk niet begrjpen waarom meisjes niet op je zouden moeten vallen; je bent lang en je hebt brede schouders (dat vinden meisjes toch leuk?).  Doe wat deo op, maak je haar mooi en spreek meisjes aan. Dan heb je denk ik de meeste kans.

Cheers.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi hoi een meisje vind je leuk als je haar een keer een complimentje geeft een glimlach kan ook helpen. Ga niet stoer doen bij andere jongens dat werkt juist tegen. En wees eerlijk dat waarderen meisjes zeker.  Luister naar haar. 
dat zal ze heel fijn vinden. Maar vooral blijf jezelf

 

@Gerda en @Luna_loena_xlove bedankt voor jullie reactie , ik ga er wat mee doen.

En @Gerda ja ,de info klopt. Maar heb wel een echt buikje als je me snapt. 

 

En @Luna_loena_xlove Ik lach zelf niet veel omdat mijn gebid een oorlog gebied is,en mij hier voor schaam een klijnbeetje. Ik zelf doe nooit stoer bij meiden en ook bij mij vrienden niet, en ik vaak eerlijk, ik wil vaak niemand beledigen ofzo.

 

Tnx voor de reacties. 

Groetjes Gebruiker c 

 

Tips zijn welkom

 

 

 

 

Als je informatie klopt en je echt een goed gewicht hebt zou ik eigenlijk niet begrjpen waarom meisjes niet op je zouden moeten vallen; je bent lang en je hebt brede schouders (dat vinden meisjes toch leuk?).  

@Gerda dat dachten mijn vrienden ook. En toch zien de meiden mij niet staan. En ik kan wel zeggen dat ik best veel deo op doe. Maar ja we zullen 2 juni wel kijken of ze me zien staan.

en trouwens ik een hoog vetpercentage,  denk dat ik daarom een buikje heb. 

maar Tnx voor de reactie 

Hey,

Als je grappig, charmant, aardig/lief uit de hoek kan komen, maakt dat buikje echt niet uit;) daarnaast vallen lang niet alle meisjes op sixpacks!

@fiedel Tnx voor de reactie,  ik ga het onthouden.

Iemand anders nog?

Wat Vinden meiden/jullie meiden van mij ?

Je klinkt hardstikke aardig en leuk! En ik heb echt de neiging om te zeggen 'maak je niet zo druk' haha. Zolang je gewoon jezelf blijft is er niets aan de hand. Er komt echt wel eens iemand langs die je leuk vind! 😊 En ik zou zeggen lach wat meer! Mensen die vaak lachen zijn voor mij echt 100% meer aantrekkelijker dan mensen die dat niet doen. Okay, je hebt geen perfect gebit. So what?! 'Perfect imperfections' ooit van gehoord? Als ik een persoon leuk vind en iemamd anders zegt iets over het uiterlijk van diegene heb ik daar echt schijt aan hoor. In mijn ogen is iedereen perfect en mooi zoals diegene is.

Vallen jullie hier op ?

Ja hoor! Ik wel haha. Je klinkt hardstikke leuk en je kunt wel een heel mooi uiterlijk hebben maar als diegene echt een shitpersoon is met geen tot weinig persoonlijkheid kun je bij mij echt ophoepelen. Je klinkt ook best wel knap hoor maar dat is mijn mening haha.

Wat vinden jullie leuk aan mij?

Alles! Wat zou er nou niet leuk zijn aan jou?

En waar vallen jullie op? Graag wel even je leeftijd er bij zetten. 

Ik val op een jongen die lief is, zorgzaamheid toont, een brede interesse heeft. En vooral iemand waarbij je je op je gemak voelt en lekker mee kunt lachen. Open zijn en spontaan is voor mij ook een dikke yes. En ik ben 15.

 

Met vriendelijke groetjesss, 

Lianne 💫

 

 

@Lianne_22_ bedankt voor je reactie. Ik ga proberen meer te lachen 😁

 

 

@Gebruiker c,

hihi yayyy! 😃🤗

Geen probleem hoor en veel succes en plezier met lachen! 😄

Groetjesss,

Lianne 💫

Reputatie 3
Badge +1

Eigenlijk zou het echt top zijn als je een meisje zou vinden die jou aan het lachen maakt en als jij dat meisje aan het lachen maakt. Dan hebben jullie allebei een dikke lach op jullie gezicht en zijn jullie allebei aangetrokken door elkaar.

Anders kan je het altijd nog proberen bij jongens ¯\_(ツ)_/¯

@Gebruiker c,

hihi yayyy! 😃🤗

Geen probleem hoor en veel succes en plezier met lachen! 😄

Groetjesss,

Lianne 💫

@Lianne_22_ Zal ik doen

Eigenlijk zou het echt top zijn als je een meisje zou vinden die jou aan het lachen maakt en als jij dat meisje aan het lachen maakt. Dan hebben jullie allebei een dikke lach op jullie gezicht en zijn jullie allebei aangetrokken door elkaar.

Anders kan je het altijd nog proberen bij jongens ¯\_(ツ)_/¯

@Gerda dat zou wel top zijn ja. Maar is me nu nog niet gebeurd.

 

*Anders kan je het altijd nog proberen bij jongens ¯\_(ツ)_/¯*

 

we zullen wel zien😅(iedereen is zoals hij is Haha)

tnx

 

Iemand anders nog?

Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik best goede punten op school haal, ik zeg er nooit iets van op school maar. Vinden meiden dit slecht ofzo.?

Want als ik kijk naar gasten uit mijn klas die een vriendin hebben die halen vaak op zijn hoogst een 6.8 ofzo . En ik haal vaak en 8.8 ofzo , schrikt dit meiden af of?

 

Ik zelf werk, als ik aan mijn vrienden vraag veel meer dan een gemiddelde 15 jarige.  Vinden meiden hier niks aan of niet aantrekkelijk ofzo. Want ik werk niet in een supermarkt ofzo.  Ik zelf heb een goedlopend handeltje in XXL dubbeldooier eieren waar ik tijd in besteed en daarnaast werk ik ook online , in de vorm van ontwerpen. Zoals indelingen veranderen in huizen of gebouwen.of ik maak in opdracht digitaal schetsen hoe een huis er kan uitzien als ze het verbouwen. Ofzo . En heb daar vaak positief reactie van klanten. En ik doe ook ouderen helpen met hun pc en jongeren die hun pc willen bouwen maar dat liever door mij laten doen.

Vinden meiden dit dan niet leuk ofzo? 

Sommige vrienden zeggen dan ook vaak voor de grap. Zeg wat je maandelijks verdient dan vallen ze voor een blok voor je. En dan neem ik het te serieus en zeg ik dat ik dat niet de goede rede vind waarom een meisje op mij valt. Heb ik gelijk ? Want als ik aan vrienden vraag die een vriendin hebben, w a t ze dan verdienen . (Mijn vrienden zeggen soms tegen mij dat meide op hun vallen op hun geld) En zelf denk ik dan He hoe dan zij verdienen in een maand iets tussen de €90 En €130 maar ik verdien veel meer in de maand. Moet ik dit dan tegen meiden zeggen?

 

Ja mijn vrienden zien er wel veel beter uit dan ik. Denk dat dit ook een rede is.

 

Dit zijn inderdaad rare vragen . Maar ik zat net op whatsapp berichten terug te lezen van vrienden. En toen kwamen deze vragen in mij op. 

 

 

Iemand nog tips? 

Reputatie 1
Badge

Hey, 

Over je cijfers/punten, mij schrikt het niet af maar dat kan ook komen omdat ik zelf ook vaak 7 en 8 haal. Over dat je werkt en wat ze er van vinden. Ik denk niet dat het erg is. En ik zou het niet zeggen want dan is de kans best groot dat er "neppe" meiden achter je aan gaan die niet voor persoonlijkheid gaan. En mijn tip is wees gewoon jezelf( I know beter gezegd dan gedaan) maar probeer het. Praat over je interesses en als zij andere dingen leuk vind jammer. Je kan misschien veranderen maar forceer het niet.

.... Veel succes en ik hoop dat het helpt. 

Hey, 

Over je cijfers/punten, mij schrikt het niet af maar dat kan ook komen omdat ik zelf ook vaak 7 en 8 haal. Over dat je werkt en wat ze er van vinden. Ik denk niet dat het erg is. En ik zou het niet zeggen want dan is de kans best groot dat er "neppe" meiden achter je aan gaan die niet voor persoonlijkheid gaan. En mijn tip is wees gewoon jezelf( I know beter gezegd dan gedaan) maar probeer het. Praat over je interesses en als zij andere dingen leuk vind jammer. Je kan misschien veranderen maar forceer het niet.

.... Veel succes en ik hoop dat het helpt. 

@Just.me. tnx voor de reactie. 

Klopt dan gaan ze op de verkeerde manier op me vallen.  En ja neppe meiden is ook niet een goede.  Tnx voor de tip ik ga er iets mee doen. Tnx

 

 

 

 

 

(Weet trouwens eigenlijk niet of ik op meide val of op jongens denk dat ik hetro ben maar ik moet eerlijk wel bekennen dat ik wel is bij een jong heb gehad . Waar ik dacht zo hij is leuk maar ik ga uit van hetro maar oké we dwalen af)

Iemand nog tips?

Reputatie 3
Badge +1

@Gebruiker c  wees gewoon jezelf bij een meisje dat vind ik gwn leuk enz.  Ik denk da niet uitmaakt met je cijfers Ook moet je een meisje op dr gemak bij je laten voelen maak grapjes zeg wat liefs tegen dr dat waarderen we erg :)

@Gebruiker c  wees gewoon jezelf bij een meisje dat vind ik gwn leuk enz.  Ik denk da niet uitmaakt met je cijfers Ook moet je een meisje op dr gemak bij je laten voelen maak grapjes zeg wat liefs tegen dr dat waarderen we erg :)

@essieexoo bedankt, voor de reactie,  ik zal het onthouden. 

Reputatie 4
Badge +4

 En @Gerda ja ,de info klopt. Maar heb wel een echt buikje als je me snapt. 

Begrijp het wel, heb zelf ook wel een buikje, ben iets jonger dan dat jij bent. Mijn BMI is prima op orde, dus is niks mis  mee

Reageer