waar vallen jullie(jongens) op bij een meisje

• 24 april 2013
  • 23 reacties
  • 3312 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Waar vallen jullie(jongens) op bij een meisje juist heel druk , verlegen ,karakter ,kleding ,uiterlijk enz..
of maakt het voor jullie niet echt heel veel uit of zijn er nog andere dingen die een meisje moet hebben? :$

x

23 reacties

Rustig maar gezellig, aardig, niet arrogant, niet teveel make-up 🙂
Nouw dit is voor iedereen anders mmaar ik val op lief aardig knap mooi
mooi sexy stoer val op meisjes met snapbacks en beats vind ik lekker stoer en z'n baseball jack en jordans schoenen bb doet het goed vooral sexy 
mooi sexy stoer val op meisjes met snapbacks en beats vind ik lekker stoer en z'n baseball jack en jordans schoenen bb doet het goed vooral sexy 

dankje voor het reageren 
Nouw dit is voor iedereen anders mmaar ik val op lief aardig knap mooi

bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactie
is idd voor iedereen anders. ik zou vallen op iemand die behulpzaam en aardig is en leuk om naar te kijken. maakt me niks uit of  ze populair is op school ofzo
Badge
Lief behulpzaam niet onder de make up etc. Atans dan ben ik????
Badge
Ik bedoel verliefd
Lekker aanwezig, grapig, mooie kont en borsten, gezellig
ik vind iemand met karakter leuk, uiterlijk is bij mij veel minder belangrijk maar speelt wel een kleine rol.
vallen op een cliché huppelkut die er SUPER knap uit ziet kan ik gewoon niet.
sociaal zijn is erg belangrijk 🙂
zmniet onder de make-up, maar het belangrijkste is dat ze me helemaal vertrouwt en dat ze met haar problemen bijvoorbeeld bij mij terecht kan en andersom. Knapheid is niet heel belangrijk maar wel fijn 😉
bij mij draait het 70% om het gedrag en 30% om de looks.
gerdag:
aardig, geboeid in mij (spreekt voor zich), niet arrogant, gevoel voor humor,
beetje sociaal, dat ze me begrijpt, als ik me ergens voor schaam dat ze me dan ook helpt,
ook moet ze over haarzelf kunne praten uhmm vertrouwen spreekt voor zich,
mischien een beetje arrogant maar dan van het speelse arrogant.
looks:
iets kleiner dan ik, niet te veel make-up, beetje kont en borsten maar als ze 't niet heeft is het niet erg,
mooie ogen dat vind ik belangrijk, slank of normaal, huidskleur of haarkleur boeit niet, uhmmm
niet te sletterig kleden skinnyjeans is ok.
als ze maar AARDIG is en beetje knap is natuurlijk wel belangrijk ze moet niet teveel make up gebruiken 
beetje met mode mee gaan maar ik ben beetje verlegen dus.......komt er toch niet van pas 1 vriendin gehad :S
Eigenlijk best grappig dat er een paar jongens reageren en die allemaal zeggen geëngageerde up trutje te willen haha:)
ik val voral op meisjes die lief zijn maar het uiterlijk moet ook wel verzorgd zijn
De status maakt eigenlijk niet uit....
Zegen de de jongens bij ons op school
Een verlegen meid op t begin van een ontmoeting, maar zal vanzelf  spontaan worden na een lange tijd afspreken, eyeliner en mascara is perfect, geen foundation(dat maakt het meisje sletterig....en ben je eerder een sperma doekje(echt sorry , mijn perspectief) dan dat je een meisje bent waarvan je kan houden)
Niet te dominant maar zorg er wel voor dat de jongen weet wat je wilt, voor kleding, zijn skinny jeans, panty(liefst zwart) en een rokje, een losse shirt is perfect maar zorg niet voor te grote inkijk, dit zijn kleren waarbij een jongen denkt "hoe zou je eruit zien als je geen kleren droeg en als je van mij was!!" kijk vooral in de puppillen van de jongen, ik was meteen verdronken in mn vriendin dr ogen <3___<3 en we zijn al na anderhalf jaar nog samen ^^
Omfg. Het gaat ook altijd alleen maar om het uiterlijk he, >_> Het oog wil ook wat, dat begrijp ik maar om alles nou om het uiterlijk te laten draaien. Iedereen moet blijkbaar perfect zijn. Slank, mooi, lang, gebruind. O_o 
Zo wil society dat we eruit zien.
Daar ben ik dus echt tegen!
Iedereen is mooi op zijn eigen manier! Ik word hier een beetje pissig van.
Bij mij draait het gewoon om innerlijk als hij/zij aardig en grappig is vind ik het al best en kan ik al verliefd worden
Maar dat is mijn mening, en meningen worden niet geaccepteert in dit land.
Ik val op jongens, mag ik ook reageren? 😛
ik denk het wel ihihih
Ja hoor 🙂 natuurlijk
Badge
Lief behulpzaam niet onder de make up etc. Atans dan ben ik????
Oh mijn god dit is oud xD (Nu veranderd btw)

Reageer