waar ontmoet je meisjes?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.

15 reacties

Hii,
Je kan meisjes ontmoeten als je een keer de stad in gaat ofz,
Of je moet gewoon je tijd afwachten. Je kan wel hopeloos opzoek gaan naar iemand die je wel aardig vind, maar je kan ook wachten tot het perfecte meisje je pad kruist
Reputatie 2
Badge +2
Je vind altijd wel een meisje soms heeft het alleen wat meer tijd nodig komt echt goed.
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

ik ben 18 nog nooit gezoend of uberhaubt dus echt een meisje gehad
Hii,
Je kan meisjes ontmoeten als je een keer de stad in gaat ofz,
Of je moet gewoon je tijd afwachten. Je kan wel hopeloos opzoek gaan naar iemand die je wel aardig vind, maar je kan ook wachten tot het perfecte meisje je pad kruist


snap ik. alleen als jij een leuke in de stad ziet met dit zomerse weer op een terrasje. zou jij dan erop af gaan?
Reputatie 2
Badge +17
Je loopt ze vanzelf tegemoet. Echt ernaar op zoek gaan is nooit de optie in mijn ogen. Op feestjes van vrienden, op je eigen feestje, tijdens het poolen of wellicht tijdens het (echte) uitgaan.
Echter, Tinder bijvoorbeeld kan wel een goede optie zijn. Ik heb een vriendin die nu een relatie van een jaar heeft met iemand die ze ontmoet heeft via Tinder. Ook al vind ik dit zelf een mindere manier om een relatie of een meisje te vinden, kan het wel effectief zijn.

Wat belangrijk is als je met een meisje contact hebt, is zelfverzekerdheid. Zonder dat ben je een stuk onaantrekkelijker.
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Hi,

Ik heb net sinds tijden een tinder match. ik zou bijvoorbeeld al niet weten wat te zeggen behalve alleen hey of hi.
Reputatie 2
Badge +9
Ik zou net zoals de rest hierboven gewoon wachten tot dat er een meisje op je pad komt.

Je kan natuurlijk wel als een freak op meisje afstappen als je ze ergens ziet zitten, maar of ze daar nou zo blij van worden...

Ja en dan hebben we Tinder.. ook zoiets werkelijk bijzonder. Je kan ofc altijd beginnen met hey, hi , hallo, etc. En daarna begin je gewoon wat randoms te vragen. En dan niet zo kleuterig als : " Wat is je lievelings kleur". Of: " Heb jij huisdieren en zo ja welke? . Maar gewoon normale serieuze vragen.

En als je nu denkt van:" Wat voor soort vraag dan Mr.S? Nou.. euhm.. ja... misschien... Nee grapje ik heb echt geen idee. Haha. Ik ben net zo slecht in contact zoeken.

Daarom weet ik ook dat je niet als een freak op een meisje moet afstappen..

Maar oke ieder zo zijn idee hè?

Gr: Mr.S
Hi mr.s
Ik heb nu een match en hiervoor ook een paar matches gehad. Zodra ik begin met hey zeggen ze echt. Nooit iets terug.
Hi Klaas1234567,

Zitten er bij jou op school geen meisjes dan?

Ik ontmoet niet zo veel meisjes, maar ben ook niet zo in ze geïnteresseerd, meer in jongens. Die zie ik op school, op verjaardagsfeestjes bij vrienden, op het strand (daar wonen we vlakbij en ik kom er vaak), op de tennisbaan en soms bij andere sporten, via mijn andere broers en ook wel eens via mijn zus, als die een leuk broertje heeft en meer van die dingen.

Ik heb nog nooit op tinder enzo gekeken. Ik zou ook niet gelijk weten wat je dan moet zeggen.

Misschien zoiets (in jouw geval) als “toen ik je foto zag, dacht ik wat een leuk meisje, die zou ik wel beter willen leren kennen” ofzo, idk.
Misschien is dat “beter” als alleen “hey”.
Ik zou ook weer niet gelijk “netflix & chill” sturen das ook weer een beetje er over.

Ik spreek eigenlijk alleen jongens irl en das makkelijker, vind ik. Heb je ook sneller iets om over te praten, want als je op een feestje bent en ik ken die jongen nog niet, zeg ik bijvoorbeeld, ben je een vriend of familie van “naam van de jarige” ofzo. Bij sporten kun je het makkelijk over de wedstrijd hebben. Op het strand over de wind als je gaat surfen en van die dingen.

Dat gaat vanzelf.

Doe je zelf iets aan sport bij een club? Kun je daar misschien met meisjes praten.

Ik ga ook niet alleen met jongens praten om een date te krijgen, maar gewoon om even gezellig te kletsen en ze een beetje beter te leren kennen. Als later blijkt dat we een klik hebben en misschien verkering krijgen is dat mooi meegenomen. Maar ik ben nu niet op zoek naar een vriendje, maar praat wel vaak met jongens.

Hebben ze bij jou in de buurt van de zomer ook feesten waar je naartoe kunt met je vrienden? Of ga naar een festival (PinkPop, Lowlands, Zwarte Cross, weet ik veel hoe die andere allemaal heten). Daar kom je vanzelf wel meisjes tegen. Je kunt het dan over de muziek hebben om te beginnen en de rest komt daarna wel.

Ik zou op een terrasje wel tegen iemand die ik leuk vind, iets durven te zeggen. Als je met je vriend(en) bent, kun je vragen of het goed is als jullie erbij komen zitten of eerst vanaf jullie tafeltje een beetje een gesprekje beginnen met die meisjes en als het een beetje klikt, kun je vragen of ze bij jullie komen zitten of eerst ze een drankje aanbieden.

Ik vind het lastig om te bedenken wat ik dan zou doen of kunnen doen om contact te krijgen. Ik ben meestal al aan het praten voordat ik erover nagedacht heb. Zelfs als ik in de rij sta bij de kassa sta ik al te praten met iemand die voor of achter me staat en dat kan dan iedereen zijn (jongen, meisje, een omaatje of weet ik veel wie). Ik merk dan wel dat niet iedereen even makkelijk terug praat, dus dat komt wel meer voor, maar dat vind ik wel grappig en dan blijf ik gewoon doorpraten en vragen stellen haha. Ik kan niet zo goed tegen saaie mensen.

Ik zeg ook altijd “hoi” als ik iemand tegen kom en vaak kijken ze me dan heel stom aan, zoals van “ken ik jou dan?” Dat maakt me helemaal niks uit, maar ik vind het wel raar, dat het kennelijk te moeilijk is voor iemand anders om gewoon “hoi” terug te zeggen.

Nou ja, ik zeg niet altijd, tegen iedereen “hoi” natuurlijk, ik ben misschien wel “apart”, maar ben niet helemaal wacko :)

Verder weet ik niks meer nu.

Groetjes,
M&M’s
Hey m en m welkom terug?
In mijn klas zitten 0 meisjes. Op mijn school wel alleen op andere afdelingen van de school zegmaar.

Sporten doe ik niet aan. Ik wil wel gaan tennissen denk ik.

Ik vind het knap dat jij op terras in de supermarkt iedereen gewoon kan aanspreken.
Hi,

Ja, ben ik weer haha.

Tennissen is best wel leuk, ik doe ook squashen, is net zoiets, alleen zit je dan opgesloten in een glazen kooi en sta je met je tegenstander op hetzelfde veld.

Mensen aanspreken op terras en in de winkel kun jij ook.

Hieronder even een snelcursus met tips :)

Op terras zeg ik al gauw iets als het lang duurt voordat de ober komt. Dan zeg ik tegen iemand naast me “duurde het bij jullie ook zo lang of hebben jullie die drankjes zelf meegenomen” of “je mag wel uitkijken met je drankje, want volgens mij wiebelt jullie tafeltje" en dan help ik een bierviltje onder de tafelpoot te leggen. Van die dingen. Ik houd van gezelligheid en dat iedereen het naar zijn zin heeft.

Ik praat ook tegen vakkenvullers als ik ze leuk vind dan, anders alleen als ik iets niet kan vinden.

Das trouwens wel een leuke manier om een beetje te oefenen. Vraag gewoon aan een leuk meisje, die in de supermarkt werkt “weet jij waar Merci chocolaatjes liggen”. Ik heb al gekeken maar ik zie ze niet. Ik wil die namelijk geven aan iemand die me goed geholpen heeft, dus eigenlijk zou ik jou er ook moeten geven, want zonder jou had ik ze nooit gevonden. Als er dan 10.000 Merci repen liggen, waar je niet naast kan kijken, niks aan de hand, begin gewoon een beetje te lachen en zeg je “hoe kan het dat ik die niet gezien heb. Ik ben er gewoon met mijn gedachten niet bij.” Zoiets. Je kunt eerst oefenen in een supermarkt waar je normaal toch nooit komt. Wat kan er nou fout gaan.

Of op straat een paar meisjes aanspreken en gewoon de weg vragen naar iets. Bijvoorbeeld naar de bushalte of gewoon een straatnaam. En dan het gesprek nog iets langer maken dan alleen die vraag. Ook zoiets vragen van "hoe ver is dat ongeveer lopen" en "weet je of er elk uur een bus gaat". Ja ik woon ergens waar je al blij bent als er elk uur een bus gaat :P

Gewoon proberen.

Met 0 meisjes op school schiet het niet echt op met keus :)

Succes voor nu en slaap lekker. Morgen weer een dag :)

Ga ik nog ff mijn topic bijwerken. Ik kijk zo nog wel even of je nog dringende vragen hebt, die niet kunnen wachten tot morgen :P

Groetjes,
M&M’s
Wel knap dat je uberhaubt dit zo kan bedenken. ik zou er bijvoorbeeld niet op komen. maar van die merci zou ik niet mijn strot uit krijgen hoor in de supermarkt.
Hi,

Kan jij ook :)

Als je Merci te lastig vindt, begin dan met vragen waar de oliebollenmix staat. Die hebben ze nu bijna nergens, want ik kon die vorig jaar ook nergens kopen, want het stomme is dat ze die alleen rond de kerst verkopen.

Alsof oliebollen niet het hele jaar lekker zijn. Belachelijk, maar ok :P

Ze verkopen het vlgs mij alleen bij Jumbo, dus beter vraag je het dan bij een andere winkel haha. Gewoon om te oefenen, kan toch geen kwaad.

Je doet er niemand kwaad mee, maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen.

Ik weet dat het misschien stom klinkt, maar je moet ergens beginnen. Het wordt daarna alleen maar makkelijker. Geloof me. Ik zeg het echt niet om te lachen, maar ben serieus.

Doe zoiets simpels als elke keer bij de kassa iets terug zeggen tegen de kassière, bv. “jij ook een fijne dag”. Heel vaak vragen ze ook, “wil je zegels of sparen voor een pretpark ofzo” en dan zeg ik altijd “ik neem alles mee wat gratis is, dan krijg ik thuis tenminste geen ruzie dat ik een zegeltje vergeten ben”.

Probeer het gewoon een keertje. Dat geeft je vast een goed gevoel.
Wat kan er nou mis gaan? Precies. Niks.

Meisjes zijn overal om mee te "oefenen" (dit is niet onaardig bedoeld voor meisjes, dus mij niet gelijk bashen)

Groetjes,
M&M’s
- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

Hi,

ik kan wel gewoon iets vragen waar het ligt en bij de kassa zeg ik ook wel is van die bonnetjes enzo.
Maar ik kan niet dat van die merci mijn strot uitkrijgen wel waar het ligt maar dat is het ook wel.
Hi,

Gewoon proberen korte gesprekjes te maken over “niks”. Bijvoorbeeld vragen of ze het als vakkenvuller niet frustrerend vindt om alles netjes neer te zetten en dan komen er weer klanten die alles door elkaar gooien of zo.

Beetje oefenen en dan word je er vanzelf wat losser in. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat ik geen antwoord kreeg.

Je moet ergens beginnen toch?

Dan wordt het vanzelf ook makkelijker om meisjes aan te spreken als je ergens uit gaat. Je hoeft helemaal geen player te worden, maar gewoon een beetje losser, zelfverzekerder.

Klinkt dat als iets waar je wat mee kunt?

Er zijn ook wel van die cursussen, maar das misschien niet echt iets voor jou of wel, idk.

Groetjes,
M&M’s

Reageer