Vraag

waar laat ik me handen tijdens het tongen ?

  • 26 May 2022
  • 9 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi ik had dus voor het eerst gezoend maar ik vond het heel moeilijk waar ik me handen moest plaatsen en gebruiken?  

dus mijn vraag is waar moet je je handen laten tijdens het zoenen?
 


9 reacties

Het moet natuurlijk aanvoelen en je moet het dus niet forceren. Je kan met je handen zijn hoofd beetpakken, zijn nek, schouders of zijn zij. Of was je van plan je handen in je broekzakken te houden hahaha?

Reputatie 3
Badge +1

Hahaha nee zo erg niet maar hij was echt heel erg goed met z’n handen maar ik zat een beetje bij ze zij en soms ze nek vast maar ja ik wou hem ook een beetje strelen ( opgewonden ) maken en ik had niet echt het idee dat ik dat deed maar ja nog meer tips zijn welkom !

 

Oh oké gelukkig haha! Waar streelde je dan om hem opgewonden te maken?

Reputatie 3
Badge +1

Umm nou soms even bij z’n nek maar ik hield hem eerder beetje vast ik had ook ff z’n trui met me hand in gedoken en toen zat ik van ja volgensmij is dit ook niks wat nu ? 
 

Ja opzich kan ik het me wel voorstellen dat hij niet echt opgewonden wordt als je hem bijvoorbeeld bij z'n nek streelt. Ik denk dat hij eerder opgewonden zal worden als je tijdens het zoenen naar z'n onderbroek gaat en daar een beetje streelt.

Reputatie 3
Badge +1

Oeh dat ga ik doen hahah thxx als het nog een keer gaat gebeuren! 
 

Reputatie 3
Badge +1

Haha wat betekent dat, want hij zat aan me kont borst en aan de onderkant van broek zeg maar ( dit wel bijna allemaal met toestemming hoor en ik wou het laat dat ff duidelijk zijn) 

mensen nog meer ideeen over handen neer te leggen bij de jongen om hem opgewonden te maken haha 

Reputatie 3
Badge +2

Msg haar ofz

Reputatie 1

hey! 

ik heb wel wat tips 

je kan tijdens het tongen je handen in zijn haar doen of om zijn nek leggen..

je kan ookop hem gaan zitten of liggen (dat wind best op) 

 

Reageer