Vraag

Vriendschap met jongen

  • 18 October 2020
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Ik ga de laatste tijd een beetje met een jongen om, mijn ouders weten dat sinds kort, alleen lijkt het of ze er echt op tegen zijn, ik mag niet meer echt afspreken met hem volgens mij.

Vroeger had ik ook een jongens beste vriend en daar hadden ze niks op tegen, toen had ik een tijdje geen vrienden gehad en zeiden ze van “ik hoop dat je vrienden krijgt” en nu… ja ik heb het uitgelegd en hij gaat mijn ouders ontmoeten maar verder mag ik niet met hem afspreken deze week.

Mijn ouders denken gelijk dat jongens verkeerde bedoelingen hebben, maar dat is in dit geval niet zo.


2 reacties

Badge

Heyy, dankjewel voor je reactie, ik houd je op de hoogte <3

Hoi anoniem,

Dit heb ik ook met mijn moeder gehad. En ik ga je echt een hele vervelende tip geven en die tip is: wachten. Ik mocht van mijn moeder eerst ook niet afspreken met jongens omdat zij hetzelfde dacht. En hoe gek het nu is, bestaat mijn vriendengroep alleen maar uit jongens! Mijn moeder is erg wantrouwend maar nu zij hen ook echt kent, vertrouwd ze ze. Ook omdat ze hun ouders kent en het leuke jongens zijn natuurlijk.. Dus ik zou het gewoon tijd geven. Als ze na een tijdje het er nogsteeds niet me eens is, vraag dan of ze kan uitleggen waarom enzo precies. En anders stel je soepeltjes voor dat ze met andere ouders het erover kan hebben. Die denken er misschien wel anders over. Of als je moeder bepaald die jongen niet vertrouwd helpt het om zijn ouders aan jouw moeder voor te stellen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

xx meisje in dr eigen wereld <3

Reageer