Vraag

Vriendjes van Vriendinnen

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen. Ik had even een vraagje wat ik niet begrijp. De meiden van mijn vriendengroep hebben allemaal een vriendje. Daar zit ik niet mee ofzo, maar ze hebben allemaal gemeen dat ze hun vriendje voordat ze wat hadden heel erg irritant vonden en totaal niks met diegene wouden. Hoe kan het nou dat als je iemand zo irritant vond dat je dan toch wat voor hem gaat voelen?


3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

heyy

meestal is het voor meiden dat ze voor een jongen andere gevoelens krijgen en daar niks van snappen dan worden ze sneller geiriteerd en vinden ze hun dus irritant maar als de jongens hun leuk vinden en zij er achter komen dat die gevoelens liefde is vinden ze die stome dingen alleen maar grappig

 

meer weet ik ook niet

 

kuzz

Hey,

Ik denk dat er eerst gesprekken met elkaar ontstonden waardoor misschien van gedachtes zijn veranderd (innerlijk toch wel aantrekkelijk). Dat zou een reden kunnen zijn. Anders zou je het ze kunnen vragen waarom ze van gedachten zijn veranderd of wat er heeft afgespeeld waardoor ze verliefd zijn geworden!

 

Badge

Hoi Melissa,

Ik denk zelf dat het komt omdat je meer op iemand let die je niet mag.

Dus je ziet ze ook leuke dingen doen, en aardig zijn. En meisjes doen maar al te 

graag net alsof of ze een jongen niet leuk vinden. Hoe? Door heel vaak te zeggen hoe stom hij is.
En meningen veranderen, ik Ben nu bijvoorbeeld beste vriendinnen met met meisje die vorig jaar

mijn aartsvijand.  

Hopelijk heb me er wat aan!!!

     

Reageer