Vraag

vriendjes en ik

  • 14 December 2019
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,
 

Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik heb al 2 vriendjes gehad in m’n hele leven. Alleen nu ben ik dus single. Ik wil me nu echt storten op school, maar ik ben bang dat ik dus nooit meer een vriendje ga krijgen!


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hey

ik herken dat gevoel. Ik denk dat je gewoon moet wachten op het juiste moment! Je bent nog jong en wie weet komt er wel iemand op je pad! Er is een gezegde en die luidt: op elk potje past een deksel. Dus je vind vast nog wel iemand die bij je past. Maak je echt geen zorgen! 

Groetjes van Victoria

Je leeft waarschijnlijk nog een lang leven dus je zult altijd nog een vriendje krijgen.

Reputatie 3
Badge +4

Je bent 14... waarom die stress? Helemaal niet nodig veels te jong voor

 

Hallo Meisje F :)

Ik heb zelf nooit een vriendin gehad, ik zou wel een vriendin willen maar het is nou niet echt '’nodig'’ om te leven. Ik heb gewoon mijn leven en ik laat het ook niet afhangen of ik nou wel of niet een vriendin krijg. Je krijgt vanzelf wel een vriendje. Het is juist goed dat je je gaat focussen op school want daar hangt je toekomst vanaf en van een vriendje niet.

-Dr8gon99

Je bent 14... waarom die stress? Helemaal niet nodig veels te jong voor

 


Hey, Meisje F, met deze quote ben ik het niet helemaal eens, want het is makkelijker om een partner te vinden in je jonge jaren dan als je in de dertig of veertig zit, maar als je niet verliefd bent, hoef je jezelf niet te stressen. Liefde komt altijd vanzelf, stel jezelf open. Als je dan verliefd bent, kun je verdergaan met vragen stellen: wat moet je doen, etc.

Met Dragon ben ik het ook niet eens, want een partner voor je leven biedt een enige zekerheid en helpt tegen eenzaamheid, en juist als je veel studeert, kun je eenzaam worden, maar je kunt altijd nog een vriendje krijgen, inderdaad.

Dus: gewoon afwachten, je openstellen, en als je dan verliefd wordt, verder vragen wat je moet doen, of zelf beslissen wat je gaat doen.

Reageer