Vraag

vriendje wil seks en ik nog niet

  • 12 December 2019
  • 9 reacties
  • 252 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hee ik ben een meisje van 14 en heb een vriendje hij wil seks en ik nog niet hij zegt dat hij het uitgaat maken als ik het niet doe maar ik hou echt van hem.  iemand tips??

 

PS:ik wil hem echt niet kwijt 


9 reacties

Badge

Hey ik ben een jongen van 13½, ik zou ook graag seks willen, maar ik denk dat vingeren een betere oprie is voor deze leeftojd. In berband met condooms enz

Ik snap waar je mee zit, maar als hij je niet respecteerd met het feit dat jij nog geen seks wilt is hij toch misschien niet degene voor jou. Laat je vooral niet dwingen om het te doen, want daar krijg je later spijt van. Als hij echt van je houd zou hij het respecteren en het niet uitmaken en als hij het wel uitmaakt weet je dat hij het alleen voor de seks silde

Badge

Ik snap waar je mee zit, maar als hij je niet respecteerd met het feit dat jij nog geen seks wilt is hij toch misschien niet degene voor jou. Laat je vooral niet dwingen om het te doen, want daar krijg je later spijt van. Als hij echt van je houd zou hij het respecteren en het niet uitmaken en als hij het wel uitmaakt weet je dat hij het alleen voor de seks silde

Precies

Hallo anoniem_meisje_14 :)

Jij wilt nog geen seks dus dat moet hij respecteren. Er zijn genoeg jongens die zo opdringerig zijn maar je kan het best zeggen dat je gewoon nog niet klaar bent voor seks en als hij het uitmaakt deed hij het alleen maar voor de seks. Waarom zou je seks met hem nemen wanneer je er nog niet klaar voor bent? Juist, niet. Ik zou als hij door blijft zeuren gewoon steeds weigeren.

-Dr8gon99

Als je geen seks wil, dan doe je het niet. Als hij het uitmaakt, jammer dan. Het klinkt misschien hard maar als hij je keuzes niet respecteert is het geen goede boyfriend.

Heyy

Ik ga het FF hard zeggen ( sorry daarvoor) maar als hij niet aanvaardt dat jij geen seks wilt is hij echt de juiste niet voor je. Als hij het uitmaakt met je om die reden dan verdiend hij je al niet.

Sorry voor de hardheid

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik snap echt dat je hem niet weg wilt en dat je hem als vriendje wilt houden maar als ik dit lees krijg ik eerder het idee dat hij je gebruikt voor seks want je zegt dat hij het uitmaakt als je geen seks wilt, ik denk dat een echt vriendje zou accepteren dat jij geen seks wilt of er nog niet klaar voor bent. Doe niks wat je niet wilt. Ik hoop dat je eruit komt.

 

Xx anoniememeid 

Reputatie 2
Badge +3

Kzeg je eerlijk je bent jong en op die leeftijd zou je opzich wel kunne onderzoeke en experimenteren hoe seks eigenlijk voelt. Maar tis jouw keuze als je echt van m houdt dan doe je et. Maar met een condoom graag. We wille geem 14 jarige moeders

“ hij zegt dat hij het uitgaat maken als ik het niet doe “  dan is hij jou tijd niet meer waard. Een echt goed vriendje moet je keuzes respecteren. Als jij geen seks wil, dan doe je het ook niet.  

 

klinkt hard om te zeggen maar trust me: je gaat hem snel genoeg toch wel kwijtraken als hij klaar is met jou gebruiken voor seks. Je kan beter nu nog met hem stoppen. 

 

Ook al is deze topic 23 dagen oud. Wat is er in e tussentijd al gebeurd @anoniem_meisje_14  ?

Reageer