vriendje via internet

• 4 mei 2014
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
heey allemaal
ik heb een vriendje die ik alleen via whatsapp en skype ken en alleen op foto's en met Skype cammen heb gezien maar verder nog nooit en ik heb met hem gekregen toen het pas 6 dagen uit was met me eerste vriendje (met wie ik nu heb is me 2de vriendje), ik weet niet of dat te snel is. ik vind hem heel leuk alleen ik spreek hem amper dat is voor mij niet leuk en ik moet altijd het gesprek beginnen als ik wil dat we gaan praten. ik vind dat eigenlijk niet leuk en ik zeg ook dat hij ook vaker het gesprek moet beginnen. wat moet ik doen met hem, hij woont ook ongeveer 2 uur van mij vandaan met de trein. en is het normaal dat je iemand wel heel leuk vind en dat als het dan uit gaat dat je helemaal niet verdrietig bent maar er om moet lachen?
groetjes mij
ps. mijn eerste vriendje kende ik ook via internet

3 reacties

Beste niemandandersdanik,

Pas op met relaties op het internet, er zitten echt wat engerds tussen. Ik heb er ervaring mee. Ze kunnen nog zo aardig lijken, maar in het echt zijn ze verschrikkelijk, dus pas op.
Maar je kan ook de ware via het internet vinden, dus vertrouw je instinct.

Probeer uit te vogelen of hij wel echt met je wilt, hij klinkt niet echt enthousiast. Als hij je echt zo leuk zou vinden, dan zou hij wel wat meer moeite doen en met plezier een gesprek beginnen. In het echt is het misschien moeilijk om een gesprek te beginnen, maar op het internet kan dat met de druk op een knop, dus dat is niet zo moeilijk.

Vaak als je met iemand hebt dan heb je een roze bril op, dan wil je de slechte kanten niet zien, vaak nadat het uit is kunnen mensen wel lachen om het feit dat ze met die persoon hadden. Het is alleen maar goed dat je er niet teveel mee zit!

Oh en het is pas te snel als je met iemand neemt, als je merkt dat je te snel voor iemand valt en niet goed oplet. Dus probeer als het met deze jongen uitgaat bij de volgende nog even te wachten en goed te kijken of je wel echt met diegene wilt.

Ik heb best wel wat ervaring met internet relaties, ik heb met meerdere mensen op het internet gehad en ik heb verschrikkelijke ervaringen gehad (waar ik nog steeds nachtmerries van heb), maar ik heb ook zo mijn verloofde ontmoet. Ik heb hem ontmoet op het internet en heb nual 3 jaar met hem.

"Apperances, as you know better than most, can be deceiving, Alice. Much has changed since your last visit." - Cheshire Cat
Ik weet van hem dat hij geen engerd is van ik Skype met camera met hem en ik heb vanmiddag ook via Skype met hem gepraat over dat weinige gesprek beginnen en toen heeft hij gezegd dat hij vaker het gesprek zal beginnen nu kijken of hij dat ook echt doet. En ik was al van plan om als het uit is met hem effe geen nieuw vriendje te nemen. En misschien de volgende x iemand uit de buurt. Het liefste heb ik iemand die ik via internet leer kennen en dat dan blijkt dat hij bij mij in de buurt woont.
beste niemandandersdanik,

Je kan niet weten van een skype gesprek of hij een engerd is of niet. Pas alsjeblieft op. Ik had ooit een vriendje via het internet, hij zei dat hij 15 was en zo zag hij er ook uit. Ik was 13, dus nog lang niet klaar voor bepaalde dingen. Hij deed eerst gewoon de hele tijd aardig, maar toen ineens probeerde hij zeg maar was, maar dat lukte niet want ik verzette me heel erg met mijn benen, dus deed hij maar wat anders. Blijkbaar was hij 18, gebruikte hij XTC en heeft hij meerdere meisjes misbruikt.

Dus pas gewoon echt op. Soms kunnen mensen die er niet eng uitzien, enge dingen doen. Zelfs al zouden ze even oud zijn, ze kunnen alsnog heel wat flikken.

"This simple game can turn distinctly nasty. Don't ever play alone." - Cheshire Cat

Reageer