Vraag

vriendje stuurt nudes naar anderen

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyhey, zijn we weer.

Mijn vriendje heeft me verteld dat hij weleens nudes stuurt naar andere jongens en meiden (wel onbekenden). Ik vind dit zelf niet echt vreemdgaan, maar het zit niet helemaal lekker. Nu weet ik niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan.

Ik heb hem wel gewoon verteld dat je gewoon geen nudes naar andere mensen stuurt in een relatie. Kijk ik zou zelf niet snel nudes sturen, ook niet naar hem. Maar hij kijkt hier gewoon heel anders tegenaan.

Wij hebben zelf ook nooit nudes naar elkaar gestuurd, vooral omdat ik daar gewoon niks mee heb. Maar dat hij dan wel nudes naar anderen stuurt, vind ik gewoon raar.
 
Maar nu zit ik er wel gewoon weer mee.  Kan iemand me hiermee helpen? Thanks alvast!


2 reacties

Ik zou dit persoonlijk niet echt een chill idee vinden omdat het mij het gevoel zou geven dat ik niet genoeg voor hem ben en dat hij hiervoor anderen nodig heeft. Maar dat ben ik. 

Ik zou als ik jou was hierover gaan praten met hem. Probeer erachter te komen waarom hij het doet en maak hem duidelijk dat jij dit niet fijn vindt. Afhankelijk van hoe hij reageert zou ik denk ik kijken of je verder met hem wilt.

Badge

Hey hey!

Ik snap helemaal dat dit je niet lekker zit, en het je misschien ook wel erg onzeker kan laten voelen. Mijn advies is dan zoals @xLisa  ook al zei, met hem erover praten. Vertel hem dan ook gewoon eerlijk hoe jij erover denkt. Als zijn reactie hierop je niet bevalt zal ik er toch over na gaan denken of je nog verder met hem wilt, want je moet uiteindelijk wel gewoon blij zijn in je relatie. Niks doen wat tegen jou wil in gaat. 

 

Succes, baseballgirl_5

Reageer