Vraag

vriendje of jongen van snapchat?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee allemaal,

Kan iemand me tips geven want ik weet nii meer wat ik moet doen😅

•Ik hou echt heel veel van me vriend en heb hem echt al zoveel kansen gegeven. (Hij ging vreemd,liegt heel vaak ookal heb ik bewijs en zeg ik dat dan houd hij vol dat het niet waar is, met hem praten kan nooit en anders komt er ruzie, ik moet altijd alles zeggen ma hij zegt nooit niks, hij zegt alles gaat veranderen maar ik merk gwn helemaal niks en ja zijn moeder is pas overleden aan kanker en ik snap dat hij tijd nodig heeft enz ma ik mag hem nii helpen niks en hij zegt ik heb geen tijd  of ik ga niet door de regen rijden toewel hij toen rustig ergens anders heen ging en ik hem gwn zag en hij volhoud dat het niet zo is.. en ik heb hem nu al 3 maanden niet gezien en als ik hem wel kan zien is het miss 1x in de maand.. telkens als ik iets wil vragen komt er weer ruzie en zegt hij ik stop ermee of ik ben er klaar mee en da ik alles weer heb gedaan althans zo komt het over.. 

Ik wil hem nii loslaten enz maar ik heb sindskort iemand op snap die ik echt al 5 jaar of langer ken alleen hij vind me al bijna een jaar leuk en ik begin hem leuk te vinden en we gaan zondag chillen ma ik weet gwn nii voor wie ik moet gaan...😅

Heeft iemand tips? Ik ben radeloos...


17 reacties

Ik (als jongen zijnde), begrijp je helemaal. Voor ons jongens is het gewoon erg moeilijk om over gevoelens te praten, mijn vriendin heeft me gedwongen om alles te vertellen waar ik mee zat. Geloof me dat maakt je relatie echt sterker, wel vind ik het vreemd dat die niks van zich laat horen. Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen, hoelang heb je nu eigenlijk met je vriend als ik vragen mag?

Ik (als jongen zijnde), begrijp je helemaal. Voor ons jongens is het gewoon erg moeilijk om over gevoelens te praten, mijn vriendin heeft me gedwongen om alles te vertellen waar ik mee zat. Geloof me dat maakt je relatie echt sterker, wel vind ik het vreemd dat die niks van zich laat horen. Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen, hoelang heb je nu eigenlijk met je vriend als ik vragen mag?

Alles bij elkaar 1,5 jaar maar we hebben sws al 2 dagen hiervoor ruzie gehad en was het ook gwn 1 uur uit ofs en toen zei hij van we kunnen het ook zo houden hoe het was alleen dan heb ik tijd nodig ma hij zegt dat tie nii kan en gaat gwn ergens anders heen en ontkent dat maja hij is altijd al zo geweest en veranderd niet ookal zei hij 3 maanden geleden van wel

 

 

 

Ik zou hem er mee confronteren, als hij het ontkent zegt dat eigenlijk wel genoeg. Je kan iets zeggen in de trend van hou je nog wel van me? En is dit echt wat je wilt? 

Het is erg wat hij heeft meegemaakt absoluut, maar om steeds te zeggen ik heb tijd nodig is ook weer zoiets. Ik zou proberen hem te overtuigen dat over gevoelens praten helemaal niet erg is. Heb ik zelf kort geleden ook ontdekt 

Ik zou hem er mee confronteren, als hij het ontkent zegt dat eigenlijk wel genoeg. Je kan iets zeggen in de trend van hou je nog wel van me? En is dit echt wat je wilt? 

Het is erg wat hij heeft meegemaakt absoluut, maar om steeds te zeggen ik heb tijd nodig is ook weer zoiets. Ik zou proberen hem te overtuigen dat over gevoelens praten helemaal niet erg is. Heb ik zelf kort geleden ook ontdekt 

Confronteren werkt niet dan zegt hij al gelijk dan geloof je me toch lekker niet of ik ben hier klaar mee. Ik heb al zovaak gevraagd of tie wel echt van me houd enz. Ja klopt is nu 2 weken geleden, ik heb hem 1x over kunnen halen via real om ergens over te praten omda ik door blijf gaan enz ma werkt gwn nii meer

Damn, vind dit echt erg vervelend voor je. Ik en mijn vriendin hebben afgesproken samen als er wat is of je zit ergens mee altijd aan elkaar vertellen. Jij moet er ook voor zorgen dat je altijd je verhaal kwijt kan als je ergens mee zit, of dat nou aan je vriendje is of een goeie vriend of vriendin. 

Ik zou echt blijven zeuren om nog een keer zo'n gesprek met hem te hebben in real life, dat komt anders over dan op snap of app

Damn, vind dit echt erg vervelend voor je. Ik en mijn vriendin hebben afgesproken samen als er wat is of je zit ergens mee altijd aan elkaar vertellen. Jij moet er ook voor zorgen dat je altijd je verhaal kwijt kan als je ergens mee zit, of dat nou aan je vriendje is of een goeie vriend of vriendin. 

Ik zou echt blijven zeuren om nog een keer zo'n gesprek met hem te hebben in real life, dat komt anders over dan op snap of app

Ja en altijd als ik iets wil zeggen heeft tie altijd wel een smoesje zodat het nii kan en als het wel kan doet tie er niks aan om me te helpen.

Ik kan zeuren wa ik wil ma gaat nii gebeuren.

Ik stuurde net ik ga slapen slaaplekker i love you en oppeens hij reageerd dus wss is hij al die tijd al gwn wakker🤦‍♀️

Dat is inderdaad erg, stuurt hij nog wat terug?

Dat is inderdaad erg, stuurt hij nog wat terug?

Nee hij opend nii meer

Wauw, waarschijnlijk gewoon negeren. Het klinkt hard maar ik zou bij jezelf gaan nadenken of dit echt is wat je steeds wilt. Als hij verder gaat met zo kut doen zou ik het uitmaken. Als het maar even is snap ik hem wel, maar zolang kut doen tegen je vriendin kan gewoon niet 

Wauw, waarschijnlijk gewoon negeren. Het klinkt hard maar ik zou bij jezelf gaan nadenken of dit echt is wat je steeds wilt. Als hij verder gaat met zo kut doen zou ik het uitmaken. Als het maar even is snap ik hem wel, maar zolang kut doen tegen je vriendin kan gewoon niet 

Zo gaat het al na dat hij is vreemdgegaan.. en ik heb al gezegd da ik er klaar mee ben en ik snap ook gwn me een andere jongen wa ik nii eens mag en die jongen vind me dus al een jaar leuk

Wauw, waarschijnlijk gewoon negeren. Het klinkt hard maar ik zou bij jezelf gaan nadenken of dit echt is wat je steeds wilt. Als hij verder gaat met zo kut doen zou ik het uitmaken. Als het maar even is snap ik hem wel, maar zolang kut doen tegen je vriendin kan gewoon niet 

Zo gaat het al na dat hij is vreemdgegaan.. en ik heb al gezegd da ik er klaar mee ben en ik snap ook gwn me een andere jongen wa ik nii eens mag en die jongen vind me dus al een jaar leuk.

En eerlijk als tie me afzegd of iets anders flikt doet het me helemaal niks meer en ik huil ook nii meer om hem enz

 

Vreemd gaan zou bij mij gelijk einde relatie zijn hoe moeilijk het ook is om uit te maken. Denk er goed over na, 6 uur moet ik op dus ga nu slapen :)

Ik hoop dat dit allemaal een beetje geholpen heeft, take care

Vreemd gaan zou bij mij gelijk einde relatie zijn hoe moeilijk het ook is om uit te maken. Denk er goed over na, 6 uur moet ik op dus ga nu slapen :)

Ik hoop dat dit allemaal een beetje geholpen heeft, take care

Ja ik ga er sws vannacht over nadenken ma ik weet sws al da als ik bij hem blijf hij toch nii veranderd en da het ook geen nut meer heeft..

Slaaplekker, dankjewel!

Je moet jezelf de vragen stellen: Wil ik zo eindigen met een jongen die me negeert, die waarschijnlijk alleen maar vreemd gaat, die alleen maar boos word? Of wil ik de jongen die mij een jaar lang leuk vind, ik hem leuk vind. 

 

Wat ik zou doen: Nu naar die gast gaan, of snappen en zeggen: Het is uit. Die sukkel verdiend jou niet en dan snap ik ook niet hoe dom je kan zijn om er bij te blijven, sorry dat het zo hard klinkt maar het is de waarheid want het is gewoon dom. 

 

Ben sws uit mezelf al best hard dus xD

Je moet jezelf de vragen stellen: Wil ik zo eindigen met een jongen die me negeert, die waarschijnlijk alleen maar vreemd gaat, die alleen maar boos word? Of wil ik de jongen die mij een jaar lang leuk vind, ik hem leuk vind. 

 

Wat ik zou doen: Nu naar die gast gaan, of snappen en zeggen: Het is uit. Die sukkel verdiend jou niet en dan snap ik ook niet hoe dom je kan zijn om er bij te blijven, sorry dat het zo hard klinkt maar het is de waarheid want het is gewoon dom. 

 

Ben sws uit mezelf al best hard dus xD

Ik wil het ook uitmaken alleen naar hem toe gaan werkt niet want hij woont nu nii thuis ma bij zen tante en idk waar die woont.. via snap kan wel

Je kan het gewoon via snap doen als het niet kan in het echt

Je kan het gewoon via snap doen als het niet kan in het echt

Ja klopt

Reageer