Vraag

Vriendje krijgen

  • 3 May 2020
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Badge

Heyy, ik ben 13 en ik zou echt graag een vriendje willen. Maar in mijn klas zitten geen leuke jongens en voorderest ken ik eigenlijk niet zo heel veel jongens. Heeft iemand tips of weet iemand een site ofzo waar ik leuke jongens kan vinden? Alles is welkom.

xx mij 


4 reacties

Om eerlijk te zijn hwt klinky gek, maar ik zou gewoon iemand willen ontmoeten om 1 x seks te hebben of gewoon pijpen ofz zi iets zou ik willen. ( alleen het is niet betrouwbaar dus ik wacht gewoon todat ik later gewoon een leuk meisje vind voor een relatie en dan ook dat wat ik daarmet zei) als ik jou was zou ik wachten meestal zijn relaties op je 13--16 niet herl sirieus

Ben trouwens 14

Reputatie 4
Badge +3

Wachten op de juiste is het beste idee, zeker als je nog jong bent. Gewoon geduld hebben en er komt vast wel iemand aanrollen

Same hiero,

ik heb een app met mijn vriendinnen gedownload genaamd Wink, je kan eigenlijk gewoon mensen hun snapchat vragen en met mensen praten. 1 van mijn vriendinnen heeft al 3 vriendinnen en 1 vriendje door die app gehad omdat zij heeft ingesteld dat ze alleen maar mensen in nl wou zien(want je hebt ook een profiel met wat fotos van jezelf.). Dus ja ik zou die app of Yubo downloaden (zelfde soort app.)

:))

Reageer