Vraag

Vriendje

  • 27 January 2019
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
  • Praat goed mee
  • 59 reacties
ik heb een probleem.. Ik wil heel erg graag een vriendje. Gw samen dingen doen, zoenen, etc... Maar op mijn school zijn gw echt geen leuke jongens😞 Ik ga wel eens naar disco’s enz en daar dans ik vaak met jongens maar ik weet ook wel dat die alleen maar naar mijn kont kijken en niet verder😑 waar kan ik een leuke jongen tegen komen?

4 reacties

Kijk verder dan alleen school of uitgaan. Kijk bij sport clubs of ga wat vaker overdag naar het centrum ofzo. Sluit je aan bij een vereniging van een hobby die je leuk vind, wie weet leer je daar wel iemand kennen. En maak voor jezelf een lijstje met eigenschappen die je wel en niet wil bij je toekomstige vriendje. En idd, jongens kijken meestal eerst naar uiterlijk, bewust of onbewust, maar daarna kijken ze ook naar innerlijk. Dus geef een jongens in de disco ook een keer een kans
Sccs met je zoektocht naar je vriendje
Als je een hond hebt kan je die misschien gaan uitlaten en kijken of je iemand tegen komt waarmee je een gesprek kan aangaan. Ook is het een goed idee om verder buiten school en de disco te kijken zoals Nien al zei. Ga naar een sportcompetitie en praat met mensen. Maar je moet niet verwachten dat je meteen iemand tegen komt het kost tijd. Vaak kom je de leukste mensen tegen wanneer je helemaal niet op zoek bent.

Succes!
Badge
Ik ben wel een leuke jongen maar ja 😂

Je kan ook miss naar de stad gaan ofzo
Reputatie 5
Badge +4

hey. 

ik wil ook graag een leuke vriend maar ik heb paar tips voor je!

  1. ga op een sport ofzo
  2. ga naar een jongen of meid toe waarvan je denkt dat je ene leuke vriend lijk en vraag of hij/zij contact wilt hebben met jou 
  3. op vakantie op een camping vindt je ook soms wel een leuke vriend.

dit waren de tips. hopelijk vindt je een leuke vriend

groetjes!!!

Reageer