Vraag

Vriendje

  • 25 June 2018
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar bijna 14. Ik heb heeel lang al geen vriendje meer gehad. Ik ben niet heel lelijk ofzo. Ik vind een jongen uit mijn klas leuk. Alleen hij is soms best gemeen tegen mij. Ik weet niet waarom hij dat doet. Ik vind hem echt leuk maar ik denk dat hij mij niet ziet staan. Ik hoor ook niet bij de populaire kinderen maar hij wel. Ik wil best bij de populaire kinderen maar ik weet niet hoe.
Pls help
Xx anoniem

3 reacties

hoiii,
oke ik zelf heb nooit een vriendje gehad maar ik zal je toch proberen zo goed mogelijk te helpen.
Oke ten eerst: je moet nooit zomaar verkering nemen omdat je dat lang niet meer hebt gehad of omdat je daar zin in hebt, het is geen zak chips ofzo (sorry niet gemeen bedoelt), je moet eerst een jongen leuk vinden en dan evt verkering ermee krijgen, niet omdat je verkering wil een jongen leuk vinden.
Maar goed het volgende punt: Hoe doet hijd an tegen andere meisjes? heeft hij wel eens eerder een meisje leuk gevonden? wat is zijn type? ik zeg niet dat je jezelf helemaal moet veranderen voor hem, maar mijn motto bij dit soort zaken: zorg dat hij/zij je leuk vind hoezeer je jezelf ook moet veranderen, als jullie dan uiteindelijk iets hebben mag je weer jezelf zijn
En dan bij het populaire groepje horen, bij ons in de klas hebben we ook een populair groepje en daar zou ik heel makkelijk bij kunnen horen als ik dat wil, alleen ik heb mijn eigen vrienden dus ik doe het niet. Maar goed ik ben zeg maar niet de knapste of de leukste of iets dus het is erg raar dat ze me uberhaupt mogen, dus hier een aantal tips voor jou om erbij te horen:
- probeer tijdens groepsopdrachten ofzo goed te observeren hoe zij doen, en probeer dat dan een beetje na te doen
- als je een keer te veel eten mee hebt ofzo kan je langsgaan en trakteren bij hun
- als iemand van hen alleen zit (dat heb je wel eens als ze met een grote oneven groep zijn) erbij te gaan zitten en een leuk gesprek aan te knopen
- vaak zitten er bij de populaire kinderen ook wel een aantal die best dom zijn en echt niks zelf willen doen en dan kan jij aanbieden dat ze huiswerk overschrijven ofzo
- probeer vrienden te worden met ten minste de helft van hun of met hun "leider"
met deze tips sta je zeg maar bij hun in het krijt en kun je er heel makkelijk een keer bij gaan staan en dan sturen ze je niet weg


hoop dat je er wat aan hebt
suc666
Ik durf eigenlijk niet echt met hun te praten maar wel met een iemand van hun groepje maar die zit niet echt in hun groepje maar is bevriend met iemand uit hun groepje dus ik weet het niet
oh als je al niet met hun durft te praten weet ik eigenlijk niet of je wel echt zo goed bij hun past maar goed, ik heb twee ideetjes voor je:
- raap je moed bij elkaar en doe het gewoon, maar wel met baby-stapjes
- probeer goed bevriend te raken met diegene met wie je wel durft te praten maar er niet echt bijhoort, als jullie namelij vrienden zijn wordt het een stuk makkelijker ook met het populaire groepje bevriend te raken.

En boven alles: BLIJF ALTIJD JEZELF verlies je hier absoluut niet in en weet je het lijkt misschien zo maar het is echt niet zo leuk om daarbij te horen

Reageer