Vraag

Vriendje

  • 15 April 2018
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al 2,5 maand een vriendje.
Ik vind hem nog heel leuk maar de laatste tijd heb ik er een slechter gevoel bij want ik kan namelijk op zijn insta account ( weet hij vgm niet ) en toen zag ik dat hij met meisje aan het dmen was en ik ging mee lezen en hij stuurde hartjes naar haar en zij ook terug. Ik had gelijk ss gemaakt en ik wou het gesprek terug lezen had hij die chat verwijderd. Ook sinds 2 weken doet hij best afstandelijk op school tegen mij ( geeft me geen knuffel of kus als we elkaar tegen komen of zegt soms geen hoi tegen me als we elkaar tegen komen op school ), Ik had het laatst tegen me vriendinnen gezegd en hun zagen ook hoe hij soms doet op school tegen me : afstandelijk. terwijl als we samen afspreken en ook met vrienden buiten school doet hij heel leuk, lief en dan zoenen we ook gwn bij zn vrienden en buiten.

wat zouden jullie hiermee doen?

2 reacties

Ik heb nu bijna 3 maanden een vriendje maar op school lijkt het alsof hij niet bij me wilt zijn. Hij zegt soms hoi dan tegen me en geeft me zelden een knuffel en / of een kus en als ik hem bijv. een knuffel wil geven zeggen vriendinnen dat hij dan anders doet dan eerst. Ik kan ook op zn insta acc ( dat weet hij vgm niet ) en toen zag ik dat hij zat te appen met een meisje en hartjes stuurde. Ik had ss gemaakt en ik wou 2 minuten later terug lezen had hij die chat verwijderd. Ik voelde me toen de volgende dag gwn kut. Maar als we uit school zijn en samen afspreken of met vrienden doet hij heel close en aardig tegen mij. Eigenlijk hoe hij eerst ook deed op school.

Wat moet ik hiermee?
Ik zou met hem gaan praten en hem confronteren met zijn afstandelijke gedrag.
Het kan zijn dat hij zich op school minder vrij voelt om je een kus/knuffel te geven, maar dat zou je aan hem kunnen vragen.
Probeer geen verwijten te maken tijdens het gesprek, zodat het gesprek goed blijft verlopen. Je kan altijd vragen of hij een nieuwe liefde heeft, maar probeer het niet op een gemene manier te zeggen want wellicht is er iets anders.

Reageer