Beantwoord

Vriendin veel meer succes

  • 20 April 2019
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendinnetje M, heeft constant jongens die met haar willen afspreken en die met haar appen via Whatsapp. We zijn beiden 14, ik word binnenkort 15 en zij pas in de herfst. M is best knap (heb ik jongens horen zeggen), maar ik ben dat ook (vind ik zelf lmao). Ik vind het onbegrijpelijk, dat jongens mij RAAR vinden, terwijl zij net zo gek is. Mijn vriendinnen G en S hebben hetzelfde probleem. Wat kan ik hier aan doen?
Groetjes,
Aiko
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 April 2019, 23:52

Bekijk origineel

4 reacties

Oei oei zeg....

Sorrt dat ik momenteel niks kan doen of wat ervoor verzinnen...
Maar misschien helpt het als je dit tegen je auders of 1 van hun zelf wilt vertellen wat er is gebeurd..

Je voelt zegmaar beledigt in mijn woorden te zeggen en voel of je negens bij zo iets als ik het goed heb begrepen.. en iets van misschien een kleinbeetje jaloers?
Sorry als ik dat zei.. het kan misschien wel zo een beetje zijn met een klein beetje jaloezie..

Ssorry sorry sorry sorry sorry voor dat.. Word niet boos asjeblieft als ik waarschinnel i ik het ook alles fout dacht hoe je voelt..

šŸ˜ŸšŸ˜¢ā˜¹
Ik denk dat het ook zou kunnen komen aan haar lichaambouw, en daar bedoel ik mee of ze erg slank is. Of dat zij bijvoorbeeld grote borsten heeft, en dikke billen? Jongens kijken sneller naar rondingen dan naar gezicht, klinkt heel onlogisch maar toch is het zo. Nu wil ik hiermee niet zeggen dat jij geen ā€˜kont of borstenā€™ heb. Maar denk daar eens over na? Maar tegenwoordig is dat wel een hype in 2019, grote rondingen en een ā€˜thickā€™ lichaam om het zo te noemen.
Ik denk dat het ook zou kunnen komen aan haar lichaambouw, en daar bedoel ik mee of ze erg slank is. Of dat zij bijvoorbeeld grote borsten heeft, en dikke billen? Jongens kijken sneller naar rondingen dan naar gezicht, klinkt heel onlogisch maar toch is het zo. Nu wil ik hiermee niet zeggen dat jij geen ā€˜kont of borstenā€™ heb. Maar denk daar eens over na? Maar tegenwoordig is dat wel een hype in 2019, grote rondingen en een ā€˜thickā€™ lichaam om het zo te noemen.
Dat is nou juist het grappige, ik ben "thicker" Dan haar. Dit zeg ik niet uit mezelf, maar dit is door meerdere mensen gezegd. Ze is namelijk nog niet helemaal in de ontwikkeling.
Badge

Ik denk dat het ook zou kunnen komen aan haar lichaambouw, en daar bedoel ik mee of ze erg slank is. Of dat zij bijvoorbeeld grote borsten heeft, en dikke billen? Jongens kijken sneller naar rondingen dan naar gezicht, klinkt heel onlogisch maar toch is het zo. Nu wil ik hiermee niet zeggen dat jij geen ā€˜kont of borstenā€™ heb. Maar denk daar eens over na? Maar tegenwoordig is dat wel een hype in 2019, grote rondingen en een ā€˜thickā€™ lichaam om het zo te noemen.

Ik kan je vertellen dat het jongens vrij weinig uitmaakt over ze ā€œthickā€ is

Reageer