Vraag

vriendin mogelijk zwanger

  • 29 March 2020
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

Badge

Hoi allemaal ik ben Darnell 14 jaar

ik en mijn vriendin hadden een paar maanden terug (28 januari) geslachtsgemeenschap nadat ik had gemerkt dat de condoom was gescheurd was het al telaat ik ben zo snel mogelijk naar de etos gegaan en de beste morning after pill te halen ze heeft die nadat ik het gekocht heb ook gelijk ingenomen.

Nu (28 maart) is ze nogsteeds niet ongesteld na het geslachtsgemeenschap en in februari ook niet weet iemand of ze het nog word of zwanger is en wat kan ik doen als ze zwanger is want we zijn surinaams en we willen niet dat onze ouders het weten 

Mijn probleem is als ze zwanger zou zijn hoe moet ik dat regelen want ze mag bijna nooit naar buiten en nu door corona ook niet want ze kan ook niet leuk aankomen met ik ben zwanger dan hebben we problemen

Zou het toch nog kunnen zijn dat ze ongesteld word of denken jullie toch dat ze zwanger is?

 

Als iemand mij kan helpen in de reacties graag!

 

M.v.g Darnell.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ja dat zou zeker kunnen volgens mij werkt ie niet altijd. Ze moet even zo’n test doen die kan je in de winkel gwn kopen geloof ik. Als ze zwanger blijkt te zijn en ze wil het haar ouders niet vertellen dan kan ze het best naar de huisarts gaan 

ik hoop dat dit help. Heel veel suc6

Badge

Ja dat zou zeker kunnen volgens mij werkt ie niet altijd. Ze moet even zo’n test doen die kan je in de winkel gwn kopen geloof ik. Als ze zwanger blijkt te zijn en ze wil het haar ouders niet vertellen dan kan ze het best naar de huisarts gaan 

ik hoop dat dit help. Heel veel suc6

Ja ik heb de test al maar ze wilt hem doen met mij erbij maar dat gaat nu lastig maar alsnog bedankt!

Reputatie 3
Badge +4

Ja dat zou zeker kunnen volgens mij werkt ie niet altijd. Ze moet even zo’n test doen die kan je in de winkel gwn kopen geloof ik. Als ze zwanger blijkt te zijn en ze wil het haar ouders niet vertellen dan kan ze het best naar de huisarts gaan 

ik hoop dat dit help. Heel veel suc6

Ja ik heb de test al maar ze wilt hem doen met mij erbij maar dat gaat nu lastig maar alsnog bedankt!

ja dat is inderdaad lastig, alsnog heel beel sic6 ik hoop voor jullie dat het goedkomt 🍀🍀

Hoi Darnell,

Als ze zwanger zou zijn zou ze juist rond deze tijd wat symptomen kunnen hebben van een eventuele zwangerschap. Het beste is toch om een test te gaan doen want hoe langer je wacht hoe langer je hiermee zit en stel ze is wel zwanger dan kan er misschien nog wat aangedaan worden. 

En om te reageren dat ze de test met jou erbij wil doen kan je ook videobellen. Dat is voor nu het beste!

Als je nog vragen hebt laat het maar weten!

Groetjes,

Magic You

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Geeft je vriendin de laatste tijd veel over? Want in de eerst maanden geeft de vrouw veel over. Maak je er niet te veel zorgen over. Ik snap dat het moeilijk is maar je moet het anders heel rustig tegen je ouders vertellen. Ze hebben zelf ook een kind gehad, jou namelijk. Ze kunnen je er vast mee helpen. Misschien heb je een broer of zus waar je het tegen kan vertellen. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Veel succes 

Xxx anoniememeid

Reputatie 1
Badge +1

Als jullie het niet aan jullie ouders willen vertellen maar jullie wel hulp zoeken kun je denk ik het beste naar de huisarts gaan. Ik zou inderdaad ook die test zo snel mogelijk doen want dan weet je waar je aan toe bent. Hopelijk maak je je zorgen om niks. Als je hulp nodig hebt staan de mensen van de kindertelefoon ook altijd voor je klaar!

 

Succes!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi allemaal ik ben Darnell 14 jaar

ik en mijn vriendin hadden een paar maanden terug (28 januari) geslachtsgemeenschap nadat ik had gemerkt dat de condoom was gescheurd was het al telaat ik ben zo snel mogelijk naar de etos gegaan en de beste morning after pill te halen ze heeft die nadat ik het gekocht heb ook gelijk ingenomen.

Nu (28 maart) is ze nogsteeds niet ongesteld na het geslachtsgemeenschap en in februari ook niet weet iemand of ze het nog word of zwanger is en wat kan ik doen als ze zwanger is want we zijn surinaams en we willen niet dat onze ouders het weten 

Mijn probleem is als ze zwanger zou zijn hoe moet ik dat regelen want ze mag bijna nooit naar buiten en nu door corona ook niet want ze kan ook niet leuk aankomen met ik ben zwanger dan hebben we problemen

Zou het toch nog kunnen zijn dat ze ongesteld word of denken jullie toch dat ze zwanger is?

 

Als iemand mij kan helpen in de reacties graag!

 

M.v.g Darnell.

abortus

Reageer