Vraag

Vriendin is (I guess zo) verliefd op me

  • 31 December 2018
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er zijn nogal wat signalen geweest waarom ik denk dat ze verliefd op me is. Ze heeft me laatst verteld dat ze bi is. Ik zie haar nu ook niet anders waardoor ik dat denk ofzo!
ik weet niet wat ik moet doen. Gewoon afstand houden? Het haar vertellen?

xx

3 reacties

Hey,

Met haar erover praten is natuurlijk altijd een goede optie. Pas daar wel mee op, want het kan slecht over komen. Dat probleem had ik 2 weken terug.

Waaraan denk je te zien dat ze jou leuk vind? Als je hier iets meer over kan vertellen kunnen andere misschien helpen met je oordeel of ze je leuk vind of niet.

Je kan er ook een keer met vrienden over hebben kijken wat zij denken. Kijk wel uit dat het geen slecht geroddel wordt.

Je zegt afstand houden, op welke manier. Want misschien is het enige wat ze wil is vrienden blijven ondanks of ze je wel of niet leuk vind.

Zelf geef ik altijd de voorkeur aan een directe aanpak en gewoon eerlijk tegen die persoon wezen. Maar ik weet uit ervaring dat dat niet altijd goed gaat. Bekijk je optie en kies welke je het beste lijkt.


Met vriendelijke groet.
Ik zou zelf niet weten wat de beste handeling zou zijn.
Je zou voor jezelf de uitkomsten kunnen afwegen voor wanneer je het wel of niet vraagt.
Echter denk ik dat als het wel zo was, dat ze dat misschien wel zou laten weten, omdat jullie elkaar toch al goed kennen.
Ik ben niet verliefd op haar.

Reageer