Vraag

Vriendin heeft het uitgemaakt na anderhalve dag. Wat moet ik doen?

  • 27 November 2022
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik tril dus nu heel erg en ben heel verdrietig

mijn vriendin heeft het uitgemaakt.. Het ging net nog zo goed, er moet iets niet goed zijn want toen ze het uitmaakte zei ze: “ik moet me focussen op school enzo” en toen heeft ze me geblokkeerd op snapchat. Maar haar taalgebruik veranderde dus het kan zijn dat het haar moeder was want we waren allebei zo gellukig met elkaar, ik hield van haar.. echt heel erg 😞😞😭 kan iemand me vertellen wat ik moet doen, ik voel me echt niet. Oke hierzo 😥


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Is er geen andere manier waarop je contact met haar kunt krijgen? Het kan natuurlijk zijn dat ze het echt wilde uitmaken en dat moet je dan ook accepteren. Hoop voor je dat het niet zo is.

Maar….je was toch homo?

 

zoals @tim16  al zij probeer in contact te komen met haar en te vragen wat er was. Ik weet zeker dat er een goede reden voor is als jullie gelukkig waren

@tim16 dat was mn vriend die dat maakte..

 

maar ik kreeg antwoord van mn ex via een vriend van me die in haar klas zit: “hij moet wat minder Babe zeggen en hartjes sturen” ze had het in de weekend uitgemaakt en toen we nog hadden hadden we afgesproken om maandag (vandaag) af te spreken en in het echt ben ik ook veel normaler dan in chat, ik hoop dat er geen antwoord komt van: accepteer het maar.. nee, ik heb nog een kans

@Wildewolf  ja die is er zeker (boven mn reactie) 

maar het is ook een reden die ik heel eenvoudig kan herstellen. Bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +17

@tim16 dat was mn vriend die dat maakte..

 

maar ik kreeg antwoord van mn ex via een vriend van me die in haar klas zit: “hij moet wat minder Babe zeggen en hartjes sturen” ze had het in de weekend uitgemaakt en toen we nog hadden hadden we afgesproken om maandag (vandaag) af te spreken en in het echt ben ik ook veel normaler dan in chat, ik hoop dat er geen antwoord komt van: accepteer het maar.. nee, ik heb nog een kans

Ok, misschien iets rustiger aan doen in de chat dan. Kan zijn dat ze het toch wat te snel vind gaan. Geef haar de tijd. Hoop voor je dat het goed komt.

@tim16 hartelijk bedankt daarvoor

ik ga eraan denken (tenminste als ik ook nog ooit contact met haar krijg) nogmaals bedankt!

De pijn is nu voor ongeveer 70%  weg maar ze blijft uit me buurt, ik denk dat ik het maar moet accepteren ik ga dus geen actie meer ondernemen. En stel je voor ze probeert weer bij me terug te komen voor bescherming voor haar pestkoppen blijf ik ook uit haar buurt 😂 zo simpel is dat

 

topic gesloten bedankt voor het lezen en antwoorden en ik hoop dat dit ook werkt voor degenen die dit lezen, ik hoop dat het leerzaam is en wens jullie een fijne dag

Reageer