Vraag

vriendin gaat “vreemd”

  • 7 January 2022
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

ik zit met een probleem… gisteren heeft mijn (ex) vriendin toegegeven dat ze naaktfotos van haar bovenlichaam naar haar buurjongen heeft gestuurd. Ze zei dat ze onder drang zat en dat haar buurjongen ook “geile” fotos stuurde… ze heeft me dit pas verteld nadat het was gebeurd… :( ook heeft haar buurjongen blijkbaar een maand geleden al eerder om nudes gevraagd en verteld dat ze mooie borsten had en dat heeft ze ook nooit tegen mij verteld dat hij het tegen haar zei. Algemeen dus, ze heeft nudes naar haar buurjongen gestuurd. Vroeger toen ze klein was vond ze hem altijd ook knap maar nu sinds wij samen waren en al even ervoor niet meer, ze hard er ook geen cc meer mee maar nu terug wel. Ik hou nogsteeds van haar en vind het moeilijk om los te laten, ondanks ik weet dat ik beter verdien… 2 maanden geleden had ze ook nog naar haar ex fix gestuurd dat ze hem soms mist, dat vond ik ook al niet kunnen. Ik voel me gebruikt en waardeloos nu…

is het een goed idee om haar gewoon te laten gaan en verder gaan met mijn leven? Of zou ik met haar praten en nog een kans geven?

 

alvast bedankt :(


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet natuurlijk niet de hele situatie en hoe ze is als persoon maar je zegt zelf al dat je beter verdient en aangezien ze eerder contact met haar ex heeft gezocht en jij ook aan hebt gegeven dat je dit niet vond kunnen weet ik niet of ze ervoor open zou staan om te veranderen. Als ik jou was zou ik verder gaan met mn leven en iemand zoeken die trouw is en je geeft watje verdient.

Wat erg dat dit is gebeurt ik hoop dat je je snel beter voelt

Reageer