Vriendin bepaalt mijn leven

• 22 maart 2016
  • 0 reacties
  • 133 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben al een aantal jaar bevriend met x. We doen alles samen, samen naar school, samen in de klas, dezelfde hobby(hockey) er is geen dag dat we geen contact hebben met elkaar. (Ik ben trouwens 15). Ik heb wel een paar andere vriendinnen, maar zei vind het echt niet leuk als ik daar mee om ga. Ze probeert me altijd om te praten en we doen ook altijd allee wat zei wil, wanneer ze het wil. We doen dingen die ik niet meer leuk vind en ze maakt iets van mij wat ik niet ben. Ik zit heel vaak na te denken over hoe het zou zijn zonder haar. Iedereen weet ook dat ik bevriend met haar ben en ze kan me altijd zo goed ompraten omdat ze weet dat ik heel verlegen en een beetje onzeker ben. De laatste tijd is mijn grens eigenlijk een soort van bereikt, als ze dan boos is heb ik soms bijna de neiging om te zeggen van zoek het maar uit en dan niks meer met haar te maken willen hebben. Maar ik durf het niet want iedereen weet dan dat we ruzie hebben en we komen elkaar elke dag tegen ook bij hockey en zo.

....wat zouden jullie doen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer