Vraag

Vriendin

  • 8 June 2021
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Nou ja, laten we met mijn vriendin beginnen.

Laat ik beginnen met

Ik hou super erg van haar, echt 17/10. Ze is lief, SUPER INTELLIGENT, en super mooi/knap. Ze maakt me ook echt heel blij.

 

Alleen hebben we niet veel physiek contact en dat komt door mij. Ik raak super nerveus rond haar, ik weet niet waarom. Waarschijnlijk omdat ik het misschien dan op kan fucken en dan alles helemaal verkloot en haar gewoon totaal verlies.

Maar daardoor hebben we nog nooit gekust of iets. En dus, hier komt de vraag. Ik zou graag met haar willen kussen (cuddlen eigenlijk ook). Maar hoe zou dat kunnen?


4 reacties

Heyy

 

Het is logisch dat je je daar wat ongemakkelijk bij voelt. Het word nou eenmaal de 1e keer ooit dat je zoiets gaat doen.

 

Echter denk ik niet dat deze angst nodig is. Een foutje maken kan gebeuren, maar ik denk dat het gewoon vanzelf zal gaan. Het is natuurlijk spannend, maar als je eenmaal begint met een beetje spanning opbouwen volgt alles denk ik voor zich. Misschien heb je ook nog iets aan deze link. Daar staan uitgebreid informatie over hoe je de 1e keer zoenen (zou) kunnen aanpakken.

 

Groetjes van mij.

Hallo JaMan-Uhhh :)

Neem je eerste kus in eerste instansie niet over van een script zoals dat linkje. Het is een moment van liefde. Een ontspannen moment. Knuffel eerst met je vriendin en geef het dan. Doe gewoon je mond op haar lippen en zie wat ervan komt. De belangrijkste tip die ik je kan geven: hou goed in de gaten wat je vriendin fijn vindt.

-TheMightySlayer <3

Hey,

 

Het enige wat ik wil zeggen is dit: Als zij de “ware” is dan loopt ze niet weg als jij iets een keer fout doet. Loopt ze wel weg dan is het hoe moeilijk ook niet de ware.

 

Groetjes van mij!

Eh, heb je het hier ooit met haar over?
Als zij niet weet waar jij moeite mee hebt of je zorgen over maakt, dan kan zijn lastig helpen.

Het lukt je al om tegen ons te zeggen dat je wilt zoenen en knuffelen, dus nu haar nog.
Zij zal toch zeker jou kunnen geruststellen en die nervositeit weg kunnen nemen.
 

Een script volgens is inderdaad leuk en aardig, maar je zult naar mijn idee niet echt heel ver komen als je niet met elkaar communiceert wat je wensen zijn en waar je moeite mee hebt.

Reageer