Vraag

vriendin

  • 30 July 2020
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Aangezien niemand mij hier kent ga ik gewoon lekker zeggen waar ik nu al een tijdje mee zit. En het is laat dus het is waarschijnlijk niet helemaal formaal als een 16 jarige jongen uitgetypt.

Om te beginnen ik ben eenneen jongen en heb het dus over liefde.ik ben laatst 16 jaar geworden en ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad.

Ik ben nooit populair geweest en was op de basisschool altijd dat afgezonderde kind dat buiten alle groepjes viel.

Al zeg ik het zelf het gaat nu al beter, ik hoor bij een groep. Maar hoe zit het met vriendinnetjes?

Ik zoveel mensen gezien die dan daten en dan denk ik, wanneer vind je iemand leuk. Hoe voelt dat? Denken mensen gewoon van "oh zei is aardig laat ik haar uitvragen", of is het echt van die gekke filmspul van dat je niet normaal tegen diegene kan praten etc etc.

Wanneer weet ik zeker dat ik een meisje leuk vind, of gaat dat nooit komen en moet ik eerst gaan daten voor ik weet of ik ze leuk vind?

En is het raar dat ik op 16 jarige leeftijd nog nooit een vriendin heb gehad?

Thanks voor de help


3 reacties

Heyy

Dat je nog nooit een vriendin hebt gehad is niet heel raar denk ik. Als je niemand tegenkomt in het leven kom je niemand tegen in het leven.

Over dat daten weet ik niet veel, ben nog nooit verliefd gwst dus geen idee hoe dat soort dingen voelen. sorry

Groetjs

Hoi!

Het is niet raar dat je nog geen vriendin hebt gehad hoor. Je komt heus nog wel eens de juiste tegen ;)

Hoe het voelt als je verliefd bent. Tja, je gaat heel erg twijfelen aan jezelf, wordt snel jaloers als ze met andere jongens zit, je wilt perfect zijn voor haar en krijgt het warm als je bij haar bent. Al met al, heel veel zenuwen haha. Je merkt het wel.

Succes!

hey! 

16 jaar zijn en geen vriendinnetje gehad hebben is helemaal niet raar sommige mensen hebben op hun 20ste nog een relatie gehad.

verliefd tja dat gebeurd een maal bij de een sneller dan de andere het ligt er aan waar je op valt en hoe zij er uit moet zien en zijn. ik zelf was vroeger net als jij nooit echt populair geweest. je weet pas als je verliefd bent als je een meisje niet uit je hoofd kan zetten en telkens aan haar moet denken, teminste dat had ik dan.

ik heb nu 2 jaar een relatie.  soms hoor je ook wel op school van die elkaar leuk vinden maar dat kan ook gwn roddels zijn om anderen jaloers te maken. als je denkt dat je een meisje leuk vind vraag haar dan is om een keer wat leuks te gaan doen en kijk en voel goed of je zelf er bij goed voelt zo niet dan niet.

iedereen krijgt wel een vriend alleen bij de een is het sneller dan bij de ander.

 

succes!!

groetjes:

Ikantwoordgraag

Reageer