Beantwoord

Vriendin

  • 13 December 2019
  • 8 reacties
  • 570 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb al 3 jaar met mn vriendin alleen we hebben nog nooit gekust. Iemand iets van tips?

Beetje kort maar ja.

Vraag iets als je info wil.

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 January 2020, 01:33

Bekijk origineel

8 reacties

Badge

F

Het is uit😔, een maand geleden al. Ik sluit deze topic dus maar.

Reputatie 1
Badge +1

Jij zou misschien de eerste stap kunnen nemen zo van ja ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het voelt om te kussen. Misschien is zij ook wel benieuwd naar hoe het voelt! Het kan akward voelen voor het eerst zoenen/tongen, maar geloof me, ook dat gevoel gaat ooit weg.

Ik ben altijd al akward bij haar geweest, zij niet en dat is wel goed.

Beetje een verhaaltje:

Een keer op haar verjaardag (Kleine verjaardag alleen opa en oma oom en tante enz en ik met haar vriendin) haar vriendin zei dat we doen/durf/waarheid moesten doen. Toen we dat eenmaal speelde kwam het bij het 'intieme' gebied. Zij vroeg of wij al hadden gekust en mijn vriendin antwoorde met: 'Nee.....' en kijkt naar me en fluistert,:'Jammer...' wat ik wel leuk vond. Haar vriendin zei toen kus elkaar voor 10 sec, ze gaf 2 redenen: 1. Wij hadden nog nooit gekust en zo konden we starten 2. Zij wou dus uiteindelijk kussen met mij(Dit zei zij erna). Mijn vriendin riep nee nee, dag doenik niet, das vies en ik zat gwn van shit man... thx voor dit. Voor de rest als ik zeg/probeer te zeggen dat we moeten kussen dan begi nt over een nieuw onderwerp. Ze zegt zelf wel dat ze het graag wil maar doet het niet. Zelf vind ik dit jammer.

Hallo JustAGuy :)

Ze beslist het zelf of ze wil, misschien moet je erover beginnen als zij zegt dat ze het wilt, dan kan ze er amper onder uit komen.

-Dr8gon99

Vanwege wat? Wat is er gebeurd waardoor het uit is?

Ok, zal ik doen

Je kunt ook beginnen met een kus op haar wang te geven en als ze dat oke vind kun je ook op de mond

Reageer