vriendengroep uitelkaar
A
ik zit al bijna 2 jaar in de zelfde vrienden groep we hebben het vaak leuk met elkaar maar er zijn ook vaak ruzies.. zoals nu, nouja tis niet echt ruzie we ik ben er soortvan uitgegooit? want een meisje uit die groep heeft slecht over mij gepraat en zet iedereen tegen mij op en ik had paar weken geleden iets met een jongen uit die groep en ik weet niet wat ik met hem heb maar ik wil grwoon bij hem zijn enzo veder kan ik het niet zo goed uitleggen maar hij heeft het heel moeilijk thuis op school en overal wel en hij zit niet zo lekker in zijn vel toen heb ik hem beloofd altijd voor hem te zijn en hij ook voor mij zei die en we hadden afgeslroken dat we geen relatie nemen en geen ruzies meer maar nu is het ongeveer 2/3 weken voorbij en hij is uit de groep gestapt en hij heeft mij kei hard laten vallen want hij zei dat hij er altijd voor mij zou zijn en nu heb ik het moeilijk en nu is hij er niet terwijl ik er altijd voor hem was of wou zijn en nu is de hele groep uit elkaar en een paar mogen mij nog maar dat zijn niet echt goeie vrienden meer en ik wil de vrienden groep weer terug maar en ik wil die vriend weer terug want ik vertrouw bijna geen mensen door mijn verleden en hem vertrouwde ik en met hem kon ik alleen prsten over mijn gevoelens en met niemsnd anders wtf moet ik doen
A
Klinkt als een typische vrienden/meiden ruzie die of vanzelf wel goedkomt doordat iedereen even wat ruimte heeft of het komt gwn niet meer goed
A
Heyhey, ik denk dat je vrienden moet zoeken die ECHT om je geven. Misschien doe je buiten school nog een hobby met aardige mensen?♡
xx me
xx me
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.