Vrienden met ex

  • 18 February 2018
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Halo, het is nu al iets meer dan een maand geleden dat mijn ex het met mij heeft uitgemaakt (hij is 18 jaar en ik 17 jaar). We zijn op een niet ingewikkelde of dramatische manier uit elkaar gegaan. Maar nu zit ik een beetje met een probleem, we geven nog veel om elkaar en het is niet super raar tussen ons. We willen echt wel vrienden blijven. Maar ik heb nog altijd gevoelens voor hem, al kan ik het goed verbergen voor hem. Is het dan slim om al echt als vrienden te doen. Ik heb onlangs wel gemerkt dat hij veel komt bij de groep waar ik bij sta en dat hij mij soms aankijkt terwijl hij met iets bezig is. We kunnen echt lachen met elkaar en ik wil dat echt niet kwijt. Is het een goed idee om zo vriendschappelijk te blijven doen of zou ik best even afstand nemen (omdat ik nog aangetrokken ben tot hem)?

9 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het beste zou inderdaad zijn om even ruimte tussen jullie te creëren totdat je gevoelens voor hem weg zijn. Ook al is die keuze misschien moeilijk omdat het nu best lekker gaat.

Als je aangeeft dat je enkel die gevoelens kwijt wil raken, zal hij dat echt wel begrijpen. Dan kan je, als je er klaar voor bent, gewoon de draad weer oppakken.

Dus als ik jou was zou ik toch even die afstand nemen, hoe moeilijk dat ook kan zijn.
Maar hij weet dat en toch zoekt hij toenadering, het is alsof hij zelfs soms niet weet wat hij wilt
Reputatie 3
Badge +8
Dat zou inderdaad kunnen, dat hij twijfelt of hij je evt terug zou willen. Dat verklaart wel zijn ‘extra interesse’ in je, wat je aangaf.
Maar aan de andere kant heeft hij mij letterlijk gezegd dat hij mij niet meer graag ziet maar wel nog echt om mij geeft.Hij wilt dat alles goed met mij gaat (in verband met de breuk)
Reputatie 3
Badge +8
Dan spreekt hij zichzelf wel erg tegen, alsof hij in een spagaat zit. Hij weet dan zelf niet meer wat nou juist is. Lastige sitautie, maar ik zal jullie allebei dan even de ruimte geven door afstand te nemen.
Ja misschien is dat wel het beste
Ik denk dat hij ook nog gevoelens voor jou heeft
Wat opzich logisch is want jullie zijn net uitelkaar en gaan nog steeds met elkaar om
Je mag het Zelf allemaal bepalen maar als je geen relatie met hem wil is het denk ik beter afstand te nemen, zelfs als dat de vriendschap verslechterd
En als je er voor open staat om hem terug te nemen dan zou ik hem vragen wat hij eigenlijk wilt en hoe hij zich voelt en op basis daarvan zou je Dan kunnen zeggen of je hem terugneemt, afstand neemt, of het gwn zo laat
Ik sta zeker nog open om hem terug te nemen maar ik denk dat hij zelf niet goed weet hoe hij zich voelt. Hij geeft gemengde signalen want hij zegt dat hij mij niet meer graag ziet en dat we moeten afstand nemen door niet meer te sturen. Maar als we op dezelfde locatie zijn gaat hij altijd wel bij de vriendengroep staan waar ik bij sta en we hebben dan echt wel nog fun. Ik denk dus dat het het veiligst is om het zo te laten want ik wil het niet akward tussen ons maken

Reageer