Vrienden maar niet vriendin


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy
Ik ben een jongen,
en ik ben een soort van bevriend met een meisje, ik zie haar elke 2/3 weken ofz,
Ze is 12 (net als ik) maar ik ben wel ouder (ik ben bijna 13)
We vertrouwen elkaar wel maar niet echt van "hey kan je deze geheim bewaren ofz".
We knuffelen en zo wel soms maar ja en we vinden het wel leuk om dingen te doen enz maar ik weet niet
Wat ik verder moet want ik zie denk ik mezelf wel een relatie met haar starten.....

-hoihoiikbenhoidoei

63 reacties

Please iemand reageer!!
Ik heb echt hulp,nodig? ik ben eenzaam....
Als je haar leuk vindt , dan zou je haar altijd nog kunnen vragen.
Echter denk ik niet dat je voor je gezelschap afhankelijk moet zijn van haar.
Heb je naast haar geen vrienden waar jij ook iets mee kan doen?
Als je haar leuk vindt , dan zou je haar altijd nog kunnen vragen.
Echter denk ik niet dat je voor je gezelschap afhankelijk moet zijn van haar.
Heb je naast haar geen vrienden waar jij ook iets mee kan doen?


Jawel maar dat is mijn bff die ken ik al m'n hele leven (vanaf groep 2 ofz)
Maar dat is dan wel mijn enigste,
(Ik weet dat je zal gaan reageren met "beter 1 beste vriend dan 5 slechte".)
Ik doe vaak met hem dingen zoals gamen of samen over dingen praten enz. enz..
Maar ik weet niet hoever ik kan gaan met haar?
Dat is inderdaad wel lastig.
Zelf heb ik daar niet al te veel ervaring mee, maar je zou de grens op kunnen zoeken.
Dan is het natuurlijk wel handig om te weten wat zij wel en wat zij niet wilt (doen).
"een relatie met haar starten"
En ook natuurlijk of zij dat ook ziet zitten.
Dat is inderdaad wel lastig.
Zelf heb ik daar niet al te veel ervaring mee, maar je zou de grens op kunnen zoeken.
Dan is het natuurlijk wel handig om te weten wat zij wel en wat zij niet wilt (doen).
"een relatie met haar starten"
En ook natuurlijk of zij dat ook ziet zitten.


Hey, bedankt voor je reactie!
Daarom juist, ik vind dat juist lastig omdat ik nii weet of zij dat wel ziet zitten...

-hoihoiikbenhoidoei
Heyy,
Probeer haar gewoon te vertellen wat je voelt.
En wie weet misschien voelt ze wel hetzelfde.
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
In ieder geval veel suc9999! ?

Liefs
STIMH
Heyy,
Probeer haar gewoon te vertellen wat je voelt.
En wie weet misschien voelt ze wel hetzelfde.
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan.
In ieder geval veel suc9999! ?

Liefs
STIMH


Ohhhh ok I guess! Thnx
Oh ja wat ik ook leuk vind ( eigenlijk helemaal fantastisch xD )
Is dat ze soms knuffeld en samen naar de winkel gaan enz. en dat ze haar oortjes deeld en dat ze naast me komt zitten...??☺️?
@Suicidalthoughtsinmyhead,

Ik word dan erg warm vanbinnen...??
En dat vind ik erg fijn maa ik weet niet of dat bij haar ok zo is.....
??
Heyy,
Het lijkt me raar dat ze dat zou doen als ze het niet leuk vindt. Maar je kan proberen haar te vertellen dat je dat leuk vindt en dat je gevoelens voor haar hebt. En dan kan je haar vragen of zij zich ook zo voelt. En ik weet bijna zeker dat ze u leuk vindt.
En trouwens kan jij dat niet voelen met uw gaven. Je zei dat je kon voelen wat andere voelen dus kan je dat dan niet voelen?
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Liefs
STIMH
Heyy,
Het lijkt me raar dat ze dat zou doen als ze het niet leuk vindt. Maar je kan proberen haar te vertellen dat je dat leuk vindt en dat je gevoelens voor haar hebt. En dan kan je haar vragen of zij zich ook zo voelt. En ik weet bijna zeker dat ze u leuk vindt.
En trouwens kan jij dat niet voelen met uw gaven. Je zei dat je kon voelen wat andere voelen dus kan je dat dan niet voelen?
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Liefs
STIMH

Eig wel maar ik ben heel onzeker over mezel...
Heyy,
Het lijkt me raar dat ze dat zou doen als ze het niet leuk vindt. Maar je kan proberen haar te vertellen dat je dat leuk vindt en dat je gevoelens voor haar hebt. En dan kan je haar vragen of zij zich ook zo voelt. En ik weet bijna zeker dat ze u leuk vindt.
En trouwens kan jij dat niet voelen met uw gaven. Je zei dat je kon voelen wat andere voelen dus kan je dat dan niet voelen?
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

Liefs
STIMH

Eig wel maar ik ben heel onzeker over mezelf...


En volgens mij haat ze me en kloppen mijn gevoelen niet...?
HeYy,

Je moet niet onzeker zijn. Je hebt een geweldige persoonlijkheid en ik ben er zeker van dat zij dat ook denkt. Het betekent al heel veel dat ze met je knuffelt. Ze geeft dus om je. Je moet dus niet onzeker zijn en er gewoon voor gaan.

Liefs
STIMH
Volgens mij klink ik nu heel kinderachtig?
HeYy,

Je moet niet onzeker zijn. Je hebt een geweldige persoonlijkheid en ik ben er zeker van dat zij dat ook denkt. Het betekent al heel veel dat ze met je knuffelt. Ze geeft dus om je. Je moet dus niet onzeker zijn en er gewoon voor gaan.

Liefs
STIMH


WoW, denk je (echt?!).
Want ik twijfel mezelf er erg aan....
HeYy

Tuurlijk haat ze je niet. Dan zou ze echt niet met je omgaan hoor. Ze knuffelt met je en dus haat ze je zeker niet.
En je moet je gevoelens een beetje vertrouwen, die hebben meestal wel gelijk

Liefs
STIMH
Heyy

Jha tuurlijk denk ik da echt. Stop met twijfelen aan jezelf. Je moet wat vertrouwen hebben.

Liefs
STIMH
Ohhh ok thanks denk ik ( ik ben volgens mij heel erg confused )
Nice dat je me erg helpt!
Maar wat als ze nee zegt?!
Ohhh ok thanks denk ik ( ik ben volgens mij heel erg confused )
Nice dat je me erg helpt!


Why are you confused?
Maar wat als ze nee zegt?!

Dan betekent dat dat er ergens op deze wereld een ander meisje is dat perfect voor je is. En dat betekent dat zij pech heeft want zij laat u gaan.

Liefs
STIMH
Ohhh ok thanks denk ik ( ik ben volgens mij heel erg confused )
Nice dat je me erg helpt!


Why are you confused?

Omdat, omdat ik het heel lastig vind en ik ALTIJD wel wat verpest, dat wil ik nu niet laten gebeuren! ???
Kalmeer een beetje. Je gaat het niet verpesten. Alles zal wel goed komen. En het is inderdaad wat lastig maar dan weet je wel wat zij erover denkt.
En ik had nog een gek idee. Als je het zegt en ze zegt dat ze je niet leuk vindt kan je nog altijd zeggen dat het een prank was en dan kunnen jullie vrienden blijven. (Domste idee ooit)

Liefs
STIMH
Heyy

Ja zoiets had ik al gedaan, ze zij nee....?
En dat was vorig maand...
Oei
Gaat het?
Dus je weet zeker dat ze nee gaat zeggen?
Liefs
STIMH
Oei
Gaat het?
Dus je weet zeker dat ze nee gaat zeggen?
Liefs
STIMH


Heyy
Sorry dat ik ff Offline was, ik was ff capuchino aan het drinken en praten met mezelf... (Ik heb een slechte band met mijn ouders?).
Ik denk het wel, want toen klonk ze volgens mij ook nii echt serieus...?

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer