Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Katje Auteur
Net nieuw
Reacties: 5

12 oktober 2017, 18:01

Hey. Ik heb een probleempje. Ik maak niet snel vrienden maar ik wil wel veel vrienden. Heeft er iemand mss tips om sneller vrienden te maken en beter te kunnen praten met mensen want dit kan ook niet zo goed.
Ik hoop op veel tips.

Xxx katje

Reacties (5)

• 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 1248

12 oktober 2017, 19:07

Hoi!

Je kunt best beginnen met mensen die alleen zitten, bv. in de klas of in de aula. Misschien wil diegene ook wel een vriend(in), maar is ie heel erg verlegen.

Als je veel vrienden in één keer wilt, kun je je proberen aan te sluiten bij een vriendengroepje. Zoek er eentje met toffe mensen in, en bekijk dan of het handig is om daarbij te gaan staan.

Je kunt een gesprek beginnen door te zeggen dat je niet graag alleen zit, en daarom wat gezelschap zoekt. Je kunt ook vragen wat het huiswerk is, en dan het gesprek meer over persoonlijke dingen laten verlopen.

Het is beter een paar goede vrienden te hebben dan veel maar-half-vrienden.

Succes!

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.
  • Katje Auteur
    Net nieuw

13 oktober 2017, 07:20

Heel erg bedankt. Ik zal dit zeker eens proberen.
    Liefs
    Katje
  • saar03
    Weet de weg
    Reacties: 17

13 oktober 2017, 19:08

Eigenlijk wat iedereen moet weten is dat niemand meer vrienden heeft dan op een hand kan tellen ik heb er ook maar 2 en dat zijn echte vrienden ik ben er achter gekomen dat mijn klasgenoten ook geen echt vrienden waren ze lieten mij vaak in de steek toen zij mijn trainer je hebt naar 5 vrienden of minder en dat zijn ook echt vrienden

Groetjes SAAR03
  • Katje Auteur
    Net nieuw

14 oktober 2017, 13:21

Dit is eigenlijk wel waar. Maar ik wil er gwn bijhoren. En niet altijd me afsluiten van de groep.
  • sportfreak
    Vaak actief
    Reacties: 336

14 oktober 2017, 13:52

Hey katje
    als je echt moeite hebt om met mensen te praten zou je hiervoor naar een psycholoog kunnen gaan. (doe ik ook dus niks mis mee)
    Dan kom je er achter waarom je er moeite mee hebt en dan gaan jullie er samen wat aan doen.
    verder heb ik even niks toe te voegen. Het is maar een idee misschien heb jij het helemaal niet nodig maar ik dacht ik zeg het toch maar even.

peace
    Sportfreak
    If there's no enemy within, the enemy outside can do us no harm

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided