Vraag

"vriend" van de camping

  • 1 July 2018
  • 5 reacties
  • 728 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het zit dus zo. Op de camping waar ik sta heb ik 3 andere kinderen naast mijn 2ling broer waar ik mee om ga. Die 3 kinderen zijn altijd samen en zijn broers en zus, de oudste is 12 en is een jongen, de middelste is een meisje van 10 en de jongste is een jongen van 8.

Nou kwam ik tijdens doen durf of de waarheid te weten dat de oudste jongen verliefd op mij is. Ik voel ook wel wat voor hem, maar het is ook zo'n leeftijdsverschil. Hij is 2 en half tot 3 jaar jonger dan ik. Ook is de camping voor natuuristen, dus ik heb hem al naakt gezien en sowieso voelt het ook gewoon heel raar. Hij kwam ook voordat ik het wist altijd naast mij zitten en met spelletjes speelden wij altijd vals en speelde wij altijd samen

Mijn moeder vertelt alles altijd aan iedereen door en maakt er heel veel grapjes over. Hij woont ook 3 kwartier rijden in de auto bij mij vandaan dus het is niet zo dat ik in het geheim hem kan bezoeken. En op de camping kunnen we ook niet even alleen zijn omdat de camping klein is en zijn broertje en zusje weten hem als altijd te vinden

5 reacties

Hoi!

Een jongen van de camping is verliefd op jou, en jij hebt ook gevoelens voor hem. Er is een leeftijdsverschil van 2,5 - 3 jaar, en veel privacy hebben jullie niet.

Zouden jullie dit samen eens kunnen bespreken? Het is een camping, dus een privégesprek in een tent kan afgeluisterd worden door nieuwsgierige omstaanders. Is er een kleedkamer of doucheruimte waar weinig mensen komen? Het is een kleine camping, dus misschien zit iedereen op hetzelfde moment wel te eten, en kunnen jullie die kans grijpen om even te praten.

Hij woont drie kwartier bij jou vandaan. Is het geen mogelijkheid in de weekends met hem af te spreken? Eventueel kan je moeder met zijn ouders afspreken, zodat jij met je moeder mee kan rijden, en tijd met die jongen door kan brengen.

Kunnen jullie met twee op een klein daguitstapje? Jullie zouden samen kunnen gaan wandelen. Op die wandeling kunnen jullie het hierover hebben.

Je moeder weet van je gevoelens voor hem, of over zijn gevoelens voor jou? Als je het niet fijn vindt dat ze hier grapjes over maakt, kan je haar daar op aanspreken.

Groetjes
x
Dankje voor je reactie. Het helpt wel. Er is niet echt een plek waar we privé kunnen spreken maar ik heb wel een hond, die we samen dus uit kunnen laten. Mijn moeder weet er niks van en ik denk dat ik het zo laat tot dat het iets serieus wordt. Onze ouders spreken niet echt af denk ik, zo'n goede relatie hebben zijn moeder en mijn moeder niet echt.
Met de hond gaan wandelen kan een kans bieden om met hem te praten. Zie je het zitten om hem mee te vragen?
Ja hoor, dat is geen probleem... Maar hoe moet ik dan beginnen???
Je kan beginnen over het 'waarheid, durven of doen' spelletje. Was hij daarbij, of had iemand anders verteld wat hij voor je voelde?

Reageer