Skip to main content
Vraag

vriend heeft alles al gedaan ik niks

• December 28, 2025
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+2

Heyy ik vind het heel moeilijk dit te schrijven want ik klink waarschijnlijk heel raar maar ik ga het proberen: ik heb dus een vriend en hij heeft alles al gedaan en veel exen enzo maar voor mij is hij met alles mijn eerste keer dus ik voel me ongemakkelijk bij het idee dat ik voor hem gewoon een van de zoveel ben ik voel me jaloers en weet niet hoe ik daarmee om moet gaan🥲 Heeft iemand tips of bemoedigende woorden?

Groetjesss❤️

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 29, 2025

Hoi,

Dat is idd best wel een 🚩 maar je moet niet denken dat je minder bent of iets. Iedereen is uniek en dat is het mooie aan relaties. Wanneer je je er niet goed bij voelt is het niet de ware.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 29, 2025

Hey! Ik denk dat je dat best mag zeggen tegen hem. Dat kun je op een vriendelijke manier wel vertellen hoor.  Als hij echt van jou houd dan begrijpt hij dat en zal ie extra zijn best doen voor jou. Om te laten merken dat jij zijn echte ware liefde bent. Er komt vast een moment dat je even fijn en rustig met elkaar kunt praten.  Dan zou ik het heel belangrijk en fijn vinden dat mijn vriendin alles vertelt wat ze wil vertellen. En ik zou daar zeker rekening mee houden. 

Liefs, Tover xxx