Vragenlijst zoenen

• 10 december 2014
  • 11 reacties
  • 808 Bekeken

Hoe oud ben je?
Ben je een jongen of een meisje?
Wanneer heb je voor het eerst gezoend?
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)?
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed?
Hoe was je eerste zoen?
Wat voor zoen was het?
Zoen je vaak?
Vind je het lekker?
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst?

Bedankt voor het invullen

11 reacties

15
jongen
13
geen idee
ja 
fijn
op de mond
ja
ja
tongen

geen probleem
groetsels, Valoran
Hoe oud ben je? 16
Ben je een jongen of een meisje? Meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? 13
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig? Ik kon t nog niet, pas na de 2e persoon lukte het pas zoals het hoorde zegmaar
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed? Nee
Hoe was je eerste zoen? Het voelde raar, had geen idee wat ik moest doen.
Wat voor zoen was het? Happen
Zoen je vaak? Wat is vaak ? ik heb er tot nu toe 16 gezoend, dat zijn er 5.3 per jaar
Vind je het lekker? Met de juiste perstoon vind ik het fijn.
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst? Happen, ik vind lippen op elkaar en gwn beetje rondjes draaien echt niks!
Hoe oud ben je?
18
Ben je een jongen of een meisje? 
Meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend?
Op mijn 17e
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend?
Oke deze vraag is zo raar. Nee ik had geen oefening nodig :')
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed?
Nee
Hoe was je eerste zoen?
Awkward
Wat voor zoen was het?
Een zoen die smaakte naar bier en rook
Zoen je vaak?
Ja
Vind je het lekker?
Ja
Wat voor zin vond je het fijnst, of lekkerst
Tongen vind ik eigenlijk zo smerig 😂 Maar goed.
Ben je een jongen of een meisje? Meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? Toen ik 14 was
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)? Ik had nooit geoefend. Maar ik weet ook niet of hij het wel lekker vond :)
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed? Totaal niet
Hoe was je eerste zoen? Een beetje awkard. We waren rustig in gesprek, toen hij ineens onverwachts zijn lippen op die van mij drukte. 
Wat voor zoen was het? We begonnen met kussen, en toen begonnen we te tongen.
Zoen je vaak? Nee, alleen als ik iemand echt leuk vind.
Vind je het lekker? Ligt eraan, hoe hij het doet.
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst? Happen. En dan niet te snel, maar ook niet heel langzaam.
Hoe oud ben je? 16
Ben je een jongen of een meisje?meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend?3 jaar geleden dus op mijn 13e
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)?ik heb niet geoefend dat kon ook niet want het gebeurde opeens maar je kunt er ook niet mee oefenen denk ik het gaat vanzelf (het was heerlijk lekker tongen)
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed?ja heel zeker mijn vriend en ik hebben het samen opgebouwd toen we het voor het eerst wouden doen (denk dat je het over sex hebt) was ik toch heel bang voor als er iets verkeerd zou gaan maar dat zag hij en toen hebben we het niet meer gedaan maar uiteindelijk hebben we nog sex gehad en nu bijna elke dag 🙂 ben zo blij met hem<3
Hoe was je eerste zoen?HEERLIJK<3
Wat voor zoen was het?gelijk tongen naartuurlijk ik had er al heel veel verhalen over gehoord en ik had al 3 jaar verkering het werd eens tijd dacht ik :D
Zoen je vaak?ja ik denk wel zeker 10 of meer per dag (wel met dezelfde boy hoor )
Vind je het lekker?ja echt heel lekker vooral als je heel verliefd bent bij mij en mijn vriend gaat het heel zacht en lief 
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekker? deze vraag snap ik niet helemaal maar als je hem uitlegt kan ik hem misschien nog beantwoorden 

en ik heb ook nog een paar vragen voor jouw
1.heb jij wel eens gezoend
2.ben je boy of girl
3.hoe oud ben je

xxjes kitay:o
Hey Kitay,

1. Heb jij wel eens gezoend? Nee eigenlijk niet, omdat ik er te bang voor ben, dat ik het niet kan ofzo
2. Ben je boy of girl? Boy 
3. Hoe oud en je? 13

Graag gedaan ,
Xx_iemand_xX
Hoe oud ben je? 14
Ben je een jongen of een meisje? jongen
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? toen ik 13 was
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)? niet geoefend was echt gwn in een keer ook al wist ik dat het ging gebeuren
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed? eigenlijk wel 
Hoe was je eerste zoen? fantastisch 
Wat voor zoen was het? tongzoen
Zoen je vaak? nu niet meer ik heb ook geen vriendin
Vind je het lekker? tuurlijk
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst?  ???
Hallo allemaal,
Ik zie dat veel mensen de laatste vraag niet snappen, dat komt omdat er een spelfout in zit: 'zin' moet zijn zoen

groetjes,
Xx_iemand_xX
Hoe oud ben je? bijna 14
Ben je een jongen of een meisje? meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? net 13
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)? jaa, ik had het zo vaak gezien
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed? jaa, alleen het had beter gekund
Hoe was je eerste zoen? nou het was met m'n ex in een disco met heel veel mensen. 
Wat voor zoen was het? gewoon tong derin, gewoon lekker 30 seconde ofzo
Zoen je vaak? nou ik heb het best vaak gedaan maar niet met vriendjes 
Vind je het lekker? jaa, ik hou van zoenen
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst? ehh, weet niet gewoon lekker zoenen haha
Zoen je vaak?
Ja
Vind je het lekker?
Ja
Wat voor zin vond je het fijnst, of lekkerst
Tongen vind ik eigenlijk zo smerig 😂 Maar goed.
[/quote]

ik snap je niet haha, je zegt ik vind het lekker en daarna zeg je ik vind het zo smerig. dat is niet echt logisch
Hoe oud ben je? 15
Ben je een jongen of een meisje? meisje
Wanneer heb je voor het eerst gezoend? ik was 14
Kon je het toen meteen, of had je 'oefening' nodig?Zo ja, met wie heb je geoefend (familielid, vriend(in), zusje/broertje etc.)? Ik vond het zeker niet slecht gaan
Was je zeker van jezelf toen je het voor het eerst deed? Ja
Hoe was je eerste zoen? Ik had er geen gevoel bij
Wat voor zoen was het? tongzoen
Zoen je vaak? Heb nu een vriend, dus ja :p
Vind je het lekker? ja
Wat voor zin vind je het fijnst, of lekkerst? Ik merk dat ik zoenen met jongens die ik echt heel leuk vind veel leuker en lekkerder vind dat als ik kus met jongens die ik eigelijk niet heel leuk vind. De eerste zoen met mijn vriend was niet m'n eerste echte zoen, maar eigelijk voor mijn gevoel wel. Dat was heel speciaal en bij die andere jongens waarmee ik voordat ik mijn vriend had heb gekust, voelde ik niet heel veel.

Reageer