Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

103 reacties

Badge

Leeftijd: 12
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Een hoodie die krullen verbergt
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch, behulpzaam en lief.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Moet niet te dik zijn.
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
Lijkt me echt heel lekker
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Bruin en blond krulhaar, maar niet de stevige krullen maar die halve krullen 
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Een liefdes brief schrijven 🥰 

Reputatie 7
Badge +4

vragenlijst:

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding). 

Korte broek met shirt of hemd. Sportkleding

 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Lief, aandachtig, vrolijk, hulpvaardig, beetje stoer maar ook gevoel tonen. 

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Niet erg maar ook niet echt mooi

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

Ja denken wel maar ben ik nog lang niet aan toe, ik ben 12

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Alles wel als het staat bij zijn gezicht. Iets langer dan gemiddeld vind ik wel hot.

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden). Ja dat, en lief lachen,blozen als hij mij aankijkt is liiieefff :) 

Maiskolfje X 

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) een t-shirt met V hals.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) < die twee en behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ik ga eigenlijk niet op het uiterlijk af...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  nou nee, daar ben ik nog lang niet aan toe XD

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? allemaal wel, zolang het natuurlijke kleuren zijn niet rood of blauw enz.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) in de ogen kijken en perongeluk aangeraakt worden, maar dan niet op privé plekken maar gwn op m'n schouder ofzo.
17 jaar
1. wat vind je sexy bij een jongen? : Hij moet zich kleden hoe hij werkelijk is. 
2. Wat voor eigenschappen moet de jongen hebben? : Hij moet lief zijn, romantisch, humor hebben maar ook serieuze gesprekken kunnen voeren. 
3. Vind je het lelijk als een jongen dik is? Ik dacht eerst dat ik niet op dikke jongens zou vallen. Maar toevallig heb k nu een crush op een hele lieve iets stevigere jongen. Dus voor mij maakt het niet uit 😉 Het gaat om het innerlijk.
4. Denken jullie wel eens aan seks? Soms
5. Wat voor kleur haar vinden jullie leuk? : Voor mij is het innerlijk veel belangrijker dan het uiterlijk. 
6. Hoe wil je dat er met je geflirt word? : Als een jongen subtiele hints geeft dat ie me leuk vind. Door bijvoorbeeld aankijken en weer wegkijken. maar ook door subtiele aanrakingen zoals hand aanraken. Of hele lieve complimentjes geven.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Een V-hals shirt en ze broek beetje laag haha ;$

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Hij moet vooral aardig, grappig en zorgzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Nee, bij sommige hoort het juist.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ik denk nog niet aan seks.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Blond/bruin en dan een beetje warrig haar, zoals dit: -> http://www.haarstylen.com/wp-content/uploads/2009/03/mannen-kapsel.jpg

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Lachen, knipogen. Perongeluk 'aanraken' vind ik echt een afknapper.

Ik ben een meisje van bijna 15 jaar.
Ik ben bijna 15.

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
~ Ik denk nette kleren, in ieder geval geen sportbroek met sweater, gewoon spijkerbroek en tshirt of overhemd ofzo (weetikveel?!)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
~ LIEF!!! Attend (maar niet stalkerig!!). En iemand waarvoor je je niet hoeft te schamen om aan je moeder te laten zien (bij wijze van spreken)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
~ Dat hangt ervan af: bij sommige mensen/jongens ziet het er best ok uit - hangt er natuurlijk ook vanaf hoe dik - maar sommige dikke mensen (net als mensen die niet dik zijn) zijn echt lelijk.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
~ Ik denk er wel eens aan, maar ik kan me er voorlopig nog niks bij voorstellen.. (Misschien omdat ik nog geen vriendje heb 😉 )

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
~ Iets wat goed past bij zijn ogen.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
~ Dat hij het gewoon zegt. Dan weet je waar je aan toe bent, maar glimlachen en aankijken kan ook geen kwaad.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
xxxNobody
hoii hoii

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) als de broek wat lager zit.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) romantisch , maar niet TE klef

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? stevig/dik maakt niet uit... maar veeel te dik is een anderverhaal

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?   nee. ik ben pas 13

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? ik houd van bruin of zwart

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) gewoon op mij afstappen en zeggen dat je me leuk vind.!


groetjes Songwriter13 (13 jaar)
Korte reminder: het forum is alleen bedoeld voor jongeren van 13 tot 18 jaar.

Voor meer informatie, zie de http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-kindertelefoon-3876/

Felix
De Kindertelefoon
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) spijkerbroek en een V-hals (met/zonder shirt eronder, allebei niet erg)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) aardig, lief, romantisch, sportief, niet arrogant of macho, wel om zijn figuur of uiterlijk geven maar niet overdreven ofzo, niet te flirterig met andere meisjes

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ik vind gespierd altijd het mooiste, maar gezet of mollig vind ik op de een of andere manier ook wel schattig, echt dik val ik persoonlijk niet op $:

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  nee, ben nog te jong ^^ (14 jaar)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin, Zwart, Licht of Donker blond.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) in de ogen kijken, complimenten en "per ongeluk" aanraken, ik vind het wel verschrikkelijk als mensen dingen zeggen als; ben je uit de hemel gevallen en deed dat pijn? (zoiets) of als ze zomaar je hand of iets vastpakken ...
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


Heyy,, ik ben 13 jaar. ;d bijna 14.

1. Meestal gwn een beetje stoer, adidas vest ofso.
2. Aardig, lief, betrouwbaar.
3. Nee, gaat om innerlijk.
4. Ja soms wel, en het lijkt me dan fijn.. ;s
5. Bruinn
6. Gwn een flauw grapje vind ik meestal wel leuk, maar aanstoten en in ogen kijken is ook een leuke ! <3

xx
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
uhm een jongen die zichzelf is en zich zo ook kleed, ik hou van appart of van stoere boys

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet lief zijn en te vertrouwen dat vind ik belangrijk, ik moet met hem kunnen lachen en huilen.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
nee ik vind het bij sommige jongens zelf heel cute

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
jaa, ik doe ookal aan seks.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
maakt mij niet uit, vind alles wel leuk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
ik hou van orgineel, en vind alles wel prima als het maar binnen de grenzen blijft die ik aangeef

-xxx-
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

1.een spijkerbroek die een beetje laag hangt
absoluut geen uggs of dergelijke kleding
2.zichzelf
een beetje rustig
aardig
niet te zeker van zichzelf
3.een beetje mollig is niet erg
maar echt overgewicht vind ik niet mooi
4. ja
5.alle kleuren vind ik wel leuk behalve rood
6. dat laatste denk ik
13 jaar
xxtam
1 sixpack
2 behulpzaam,aardig,grappig,romantisch
3 ja eigelijk wel ik wil niet discrimineren hoor maar ik heb het niet op dikke jongens
4ja ik denk er wel eens aan maar doen wil ik niet
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) : gewoon normale kleding wat ik echt een afknapper vind als jongens bondkragen dragen en denken dat ze 'swag' hebben dat vind ik echt stom.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): hij moet grappig zijn, lief voor me zijn, jongen waar je leuke gesprekken mee kan hebben en niet zo verlegen en wel romantisch is.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? : echt heel dik vind ik niet mooi, maar gewoon wat breder vind ik wel mooi.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  : nee, of je moet echt van die gene houden dan kan het dat je dat graag wilt maar k denk anders niet echt.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? : maakt niet echt uit, maar als ik kieskeurig was vind ik bruin of blond wel mooi.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) : sommige meiden vinden het totaal niet fijn als een jongen maarzo aan haar zit maar dat merk je wel, ik vind het altijd wel leuk als hij zn hand op mijn been legt of zoiets, en grappen maken vind ik altijd leuk want dan voel ik me op mijn gemak bij hem, maar als een jongens je in je ogen kijkt en lacht zit je altijd goed 😉
Vragenlijst:
1. Wat vind je sexy bij een jongen (Kleding):
Ik vind een leuke spijkerbroek met een strak blouse wel leuk.. Nu in de winter vind ik sommige truien wel heel erg leuk staan.

2. Wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch):
Aardig
Lief
Eerlijkheid
Positief zijn opgesteld

3. Vind je het lelijk als een jongen dik is?
Ligt eraan, het kan echt overdreven dik zijn of gewoon een buikie.. Ik vind het persoonlijk wel fijn een klein buikie.. Niet te overdreven dun.

4. Denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Met mijn eigen vriendje momenteel ja..

5. Wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Donkerbruin/zwart

6. Hoe wil je dat er met je geflirt wordt? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Lief naar mij gekeken worden..
Hoi iemandheid,

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding):Als die zijn broek een beetje laag heb zitten

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)Aardig,humor,romantisch,alle goeie dingen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?Ja=$

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?Bruin haar

6. hoe wil je dat er met je geflirt word?(in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden <----- deze wel en vooral aandacht
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Hmm, veschilt per jongen. Ik vind v-halzen altijd wel sexy, omdat het net zo'n klein sneak peakje van de borst geeft. Maar het staat lang niet iedereen goed. Mijn vriendje bijvoorbeeld 😂 Maar iets wat dan ook sexy is, is als hij een soort overhemd dingetje aanheeft waarbij de bovenste (2) knoopjes open zijn..

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Voor mij is humor echt heel belangrijk. Daarbij vind elk meisje het leuk als ze mooi/sexy/lief/etc. wordt genoemd. Ook al spreekt ze het tegen als je haar dat vertelt. Hij hoeft niet persé zo romantisch te zijn, maar een beetje extra moeite op speciale dagen is natuurlijk wel leuk. Al geeft hij me maar een chocoladeletter voor onze 4 maandjes.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Echt ernstig overgewicht is natuurlijk niet echt aantrekkelijk. Maar voor mij hoeft hij ook niet compleet afgetraind met sixpack en al te zijn. Hoewel sixpack natuurlijk wel heel sexy is...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Nouja, ja.. Het feit dat ik geen maagd meer ben zegt denk ik genoeg..

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Alle kleuren zijn leuk, zolang de combinatie qua gezicht en kleur ogen maar past ^^
Ik vind alleen wel jongens met net iets langer haar wel vaak leuker, dus niet helemaal kort, maar tot de oren ofzo.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Hmm, die is lastig. Wat je zelf zegt; oogcontact maken, maar niet gaan staren. Een beetje verlegen doen misschien, en wegkijken als het meisje terugkijkt. Pas daarna 'perongeluk' aanraken en dan verder contact zoeken. Ga gewoon een gesprekje aan en wees vooral jezelf 😉
is er nog iemand?
Haha dat overhemd dingetje dat is precies wat ik meestal aanheb 😛
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Dat ligt eraan hoe hij er uit ziet. Bij jongens met blond haar vind ik van die blousjes wel leuk staan, of een coole trui of zo... 't Maakt mij iig niet uit hoe hoog z'n broek hangt xD Bij bruin haar weet ik het eigenlijk niet. Gewoon een beetje casual, zoals iedereen erbij loopt :P

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Hij moet aardig zijn, humor hebben, romantisch zijn, en hyperactief vind ik op de een of andere manier ook heel leuk :3

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Niet zozeer lelijk, maar ik val eerder op magere jongens (ook weer niet graatmager trouwens...)

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Nee eigenlijk niet.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Blond ;)

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) In de ogen kijken en "perongeluk" aanraken inderdaad 😛 En vooral lol hebben en zo. Als 'ie meteen op me afstapt vind ik het ook wel leuk eigenlijk :P

PS: Ik ben 13
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Ik vind dat een jongen zich moet kunnen kleden hoe hij wilt, maar het moet wel een beetje fatsoenlijk zijn. Gewoon een spijkerbroek en een leuk shirt of vest vind ik leuk, die petten en broeken tot de knieën vind ik driemaal niks. Daarbij vind ik mannen in pak super hot hihi.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Een jongen moet grappig zijn, je respecteren hoe je bent, moet serieus met je kunnen praten maar ook met je kunnen lachen en hij moet ondernemend en creatief zijn.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Eigenlijk wel, ook al kan hij er niks aan doen. Ik zal er dan ook zeker niks over zeggen.
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Naja ik heb een vriend, dus ik denk wel idd aan seks soms.
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Vooral bruin of donkerblond, maar ik ga niet een jongen afwijzen voor zijn haarkleur.
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Ik vind het leuk als een jongen me complimentjes geeft en stille hints geeft, grapjes maakt bijvoorbeeld over zoenen ofzo.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) als een jonge z'n broek een beetje laag draagt

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)stoer en hij moet initatief tonen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? stevig niet maar anders wel (niet dat ik iets tegen dikke mensen heb maar ik val er gwn niet op)

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? soms als ik een jongen echt vertrouw maar anders niet 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? maakt niet uit.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)complitmentjes geven en aankijken en hand pakken.
btw ik ben 14
Hoi iemandheid,

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding): ik vind het mooi als een jonge een blousje draagt (niet dicht) en daar onder een shirtje, een spijkerbroek en daar bij een paar sneakers

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): hij moet lief voor me zijn en respect voor me hebben!

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?: ligt eraan wat je met dik bedoeld, te dik vind ik niet mooi maar een kilotje te veel vind ik niet zo erg

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?: ligt eraan welk moment van de dag het is, waar ik ben en wat mijn humeur is. 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? ik hou van jongens met donker haar en het mag niet opgeschoren ofzo zijn daar knap ik helemaal op af!

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) ik vind oogcontact fijn, daarbij slaan bij mij ten minste de vonken over, (dat was bij mij en mijn vriend zo)

ben trouwens 16 jaar

Groetjes Meisje21
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Zandkleurige broek met wit shirt met v-hals.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch, zorgzaam, rustig, netjes
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
al gehad dus ja maar wel met de persoon die je echt wilt en je zeker bent dat hij goed is
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
BRUIN!! of zwart
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
lief lachen, en knippogen :)
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Iets wat bij hem past. maar niet heel ouderwest ofzo wel iets wat nu in is zegmaar.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Lief, aardig, humor, goed kunnen praten

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Als het echt dik is vind ik het niet heel aantrekkelijk..

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ja soms denk ik er wel aan maar ik zou het nog niet willen

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
 Bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
flirterige opmerkingen maken ofzo, veel kijken, aanraken, interesse tonen in zij prikken

Reageer