Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

103 reacties

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) als een jonge z'n broek een beetje laag draagt

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)stoer en hij moet initatief tonen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? stevig niet maar anders wel (niet dat ik iets tegen dikke mensen heb maar ik val er gwn niet op)

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? soms als ik een jongen echt vertrouw maar anders niet 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? maakt niet uit.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)complitmentjes geven en aankijken en hand pakken.
btw ik ben 14
1 sixpack
2 behulpzaam,aardig,grappig,romantisch
3 ja eigelijk wel ik wil niet discrimineren hoor maar ik heb het niet op dikke jongens
4ja ik denk er wel eens aan maar doen wil ik niet
vragenlijst:

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
V-hals!
 
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig,grappig,beetje romantisch mag wel

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Beetje wel ja...
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
Ja, en lijkt me fijn

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Pff...maakt me niet uit :p  Alhoewel...groen is een not done.

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
In de ogen kijken, per ongeluk aangeraakt worden, en van die flirterige opmerkingen

Ik ben 15 jaar.
Haha dat overhemd dingetje dat is precies wat ik meestal aanheb 😛
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

IETS lagere broek, goed verzorgde kleding, dus niet altijd hetzelfde, en soms een mooie, sweater, dan een V HALS SHIRT!!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Romantisch, lief, eerlijk

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Mwaahh, niet altijd :rolleyes:

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Iedereen denkt daar toch wel eens aan, maar ik vind mezelf gewoon nog te jong...

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Bruin/zwart

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

Aankijken en dan lachen, en ''perongeluk'' aan geraakt worden, maar aan schouder, niet aan borsten, bovenbeen..
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Zijn broek een beetje omlaag

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig, Knap, Gevoel voor Humor, 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Mwaah.. Met Dik Dik dan wel
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
😳 Soms
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Blond & Bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Perongelijk aan worden geraakt, lieve dingen zeggen, me in de ogen aankjiken en dat soort dingen
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Leuke g-star shirts, beige broeke die op dit moment in zijn, en supra's :)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Lief, Grappig, Zelfvertrouwen(niet arrogant)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Je hoeft geen top figuur te hebben, maar ja dik is niet echt mooi

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Ja, ligt  eraan of je echt van die jongen houd

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Maak niet uit, wel blauwe ogen het liefst

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden Ineens een knuffel, lief plagen, een kusje op je wang

Ik ben 14
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding): lage broek, gewoon verzorgd uitzien en niet slordig.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): aardig, mysterieus overkomen, grappig, slim.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?: Als hij mooie tanden, ogen, gezicht heeft en een beetje dik is (maar wel wat gespierder) dan vind ik dat niet zo erg. Maar té dik wel.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? ABSOLUUT NIET. Pas als ik getrouwd ben haha.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Dat maakt niet uit. (als het maar niet geverfd is)

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden): Ogen kijken, vragen stellen, je verdedigen als iemand een stomme opmerking maakt, complimenten geven, altijd aardig tegen je doen, en je een béétje lief plagen.
Ik ben bijna 15.

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
~ Ik denk nette kleren, in ieder geval geen sportbroek met sweater, gewoon spijkerbroek en tshirt of overhemd ofzo (weetikveel?!)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
~ LIEF!!! Attend (maar niet stalkerig!!). En iemand waarvoor je je niet hoeft te schamen om aan je moeder te laten zien (bij wijze van spreken)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
~ Dat hangt ervan af: bij sommige mensen/jongens ziet het er best ok uit - hangt er natuurlijk ook vanaf hoe dik - maar sommige dikke mensen (net als mensen die niet dik zijn) zijn echt lelijk.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
~ Ik denk er wel eens aan, maar ik kan me er voorlopig nog niks bij voorstellen.. (Misschien omdat ik nog geen vriendje heb 😉 )

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
~ Iets wat goed past bij zijn ogen.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
~ Dat hij het gewoon zegt. Dan weet je waar je aan toe bent, maar glimlachen en aankijken kan ook geen kwaad.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
xxxNobody
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
pet, stoer shirt, broek die een beetje hangt over de kont, vans 
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

aardig,stoer,romantisch,sportief,grappig,houd van dieren,gevoelig als hij stoer is alleen bij zijn vrienden en mij voor laten gaan !
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
niet lelijk maar wel een beetje erg
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ben er nog niet aan toe
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
donker blond of bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
me voorzichtig aanraken me diep in de ogen kijken naar me lachen briefjes of smsjes sturen en complimenten geven
ragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
pet en broek beetje laag (niet te laag) sneakers dat soort dingen beetje. 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief, goed kunnen luisteren, behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
stevig kan wel mooi zijn maar dik val ik niet op:$

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
nee nog niet echt.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
in de ogen kijken en gewoon normaal gesprek hebben enzo en je hand vast pakken

p.s ben 15 jaar
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Gewoon iets dat wel kleur heeft (broek laag is, wat iedereen ook zegt, echt een afschrikker) maar niet te opvallend ofzo

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)  Lief zijn tegen me (altijd goed), zorg dat ze jou aardig gaat vinden, maar niet te opdringerig doen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?  Het is niet zo geweldig als een slank iemand, maar als ze je leuk vindt voor hoe je aan de binnenkant bent, dan weet je dat je iemand hebt die je niet alleen leuk vindt om hoe je vanbinnen bent.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Ik denk er best wel vaak aan, maar ben er denk ik nog niet klaar voor (ik ben 14)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Ik ben iemand wie het niet uitmaakt, uiterlijk doet er voor mij niet echt toe, maar blond is wel leuk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)  Heel voorzichtig, niet van die pickup lines gebruiken, perongeluk aanraken (bovenarm, net onder de schouder) en wel zorgen dat zij weet dat je aan het flirten bent, maar nogmaals: niet te opdringerig.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) : gewoon normale kleding wat ik echt een afknapper vind als jongens bondkragen dragen en denken dat ze 'swag' hebben dat vind ik echt stom.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): hij moet grappig zijn, lief voor me zijn, jongen waar je leuke gesprekken mee kan hebben en niet zo verlegen en wel romantisch is.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? : echt heel dik vind ik niet mooi, maar gewoon wat breder vind ik wel mooi.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  : nee, of je moet echt van die gene houden dan kan het dat je dat graag wilt maar k denk anders niet echt.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? : maakt niet echt uit, maar als ik kieskeurig was vind ik bruin of blond wel mooi.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) : sommige meiden vinden het totaal niet fijn als een jongen maarzo aan haar zit maar dat merk je wel, ik vind het altijd wel leuk als hij zn hand op mijn been legt of zoiets, en grappen maken vind ik altijd leuk want dan voel ik me op mijn gemak bij hem, maar als een jongens je in je ogen kijkt en lacht zit je altijd goed 😉
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
alles wat stoer staat 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
beetje

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
nog niet

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin/ donder blond

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
aan het lachen maken 


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
Ben verliefd op m'n beste vriendin 😛 BTW ben jongen!! vlinders in me buik en me hart gaat sneller kloppen! als zij naast me zit of staat ben ik heel even het gelukkigste mens op aarde. tot ik me herinner dat we niks met elkaar hebben. en dan mezelf afvraag is ze verliefd op mij? <

heei in en een meisje van 13 jaar

ehm dat is helemaal geen schande, ik ben ook op mijn beste vriend geweest.
gewoon zeggen en dan hoor je eht vanzelf 

xx 
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
airmax !!!!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
spontaan en betrouwbaar

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
nee ik hou wel van wat stevigere jongens..

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ofcourse... en het is gewoon fijn hha

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond !

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
niet perongeluk ik hou van jongens die recht op hun doel af gaan ik wordt er juist helemaal gek van als je je de hele avond moet avragen, vind hij me nou wel ofniet leuk.. Bij mij ging het echt zo : heb je het niet koud, Ik; "beetje hha " , Ahhh, toen sloeg hij een arm om me heen en ik daarna om hem toen gaf hij me een kus op me wang en toen stonden we daar te zoenen en nu zin wel bijna een jaar samen...

ben 16 x
Vragenlijst:
1. Wat vind je sexy bij een jongen (Kleding):
Ik vind een leuke spijkerbroek met een strak blouse wel leuk.. Nu in de winter vind ik sommige truien wel heel erg leuk staan.

2. Wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch):
Aardig
Lief
Eerlijkheid
Positief zijn opgesteld

3. Vind je het lelijk als een jongen dik is?
Ligt eraan, het kan echt overdreven dik zijn of gewoon een buikie.. Ik vind het persoonlijk wel fijn een klein buikie.. Niet te overdreven dun.

4. Denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Met mijn eigen vriendje momenteel ja..

5. Wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Donkerbruin/zwart

6. Hoe wil je dat er met je geflirt wordt? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Lief naar mij gekeken worden..
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)      spijkerbroek, sneakers, pet

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)     lief tegen je zijn, ook bij zijn vrienden als je erbij bent, romantisch, grappig

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?     het is minder aantrekkkelijk, maar niet erg ofzo

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?    het lijkt mij fijn om gebeft te worden, maar ik ben er nog niet aan toe

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?    heel donkerblond of bruin

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)  mij eerst aan het lachen maken en later op de dag diep in de ogen kijken. en dat hij me als eerst smst, dat laat zien dat hij aan mij denkt :)

ik ben 14 trouwens ;)
Haii, ik ben 13
ik vind het sexy als een jongen draagt waar hij zich lekker invoelt maar wat toch leuk staat ;p
Een eigenschap moet toch wel romantisch/grappig zijn
Dikke jongens? Nee dankje =$
ik denk er wel eens aan maar kben 13 dus khoef nog niet, zoenen knuffelen en schuren enzo wel
blond of bruinig haar vind ik wel cutee
Flirten:
bv 'perongeluk' tegen iemand aanbotsen en dan een gesprek beginnen, veel oogcontact en beetje sms'en en whappe 
Bdankt voor de tips 🙂
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) spijkerbroek en een V-hals (met/zonder shirt eronder, allebei niet erg)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) aardig, lief, romantisch, sportief, niet arrogant of macho, wel om zijn figuur of uiterlijk geven maar niet overdreven ofzo, niet te flirterig met andere meisjes

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ik vind gespierd altijd het mooiste, maar gezet of mollig vind ik op de een of andere manier ook wel schattig, echt dik val ik persoonlijk niet op $:

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  nee, ben nog te jong ^^ (14 jaar)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin, Zwart, Licht of Donker blond.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) in de ogen kijken, complimenten en "per ongeluk" aanraken, ik vind het wel verschrikkelijk als mensen dingen zeggen als; ben je uit de hemel gevallen en deed dat pijn? (zoiets) of als ze zomaar je hand of iets vastpakken ...
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Eigenlijk niks, kelding boeit me niet zo

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) eerklijk, niet bang om zichzelf te zijn

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ligt eraan hoe dik, als hij een beetje voller is vind ik het niet erg, maar als hij morbide obesitas heeft dan vind ik het niet zo mooi.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Niet dat ik weet (misschien onbewust ofzo)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin, zwart, donkerrood

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Ik hou niet zo van flirten, hij moet gewoon laten zien wie hij echt is.
antwoorden
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
broek laag

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
romantische lief en alle goede kanten zijn goed

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja eigenlijk wel

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ja het lijkt me wel fijn maar ik doe het nog niet XD

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk
maakt niet uit

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

die laatste en complimentjes

ik ben bijna 13XD
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Just Normal! Geen afzakbroeken, geen vies, oud shirt maar gewoon een broek (als het nodig is een riem) en een shirt + Vest!
Niet zo ingewikkeld!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Lief, eerlijk, aardig tegen anderen, geen pester ofzo, als het erop aankomt moet hij wel een beetje romantisch zijn!

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Ligt eraan wat je dik noemt!
Echt heel dik? Als ik eerlijk ben, het is niet mijn smaak!
Dik? Ook niet echt!
Normaal? JA!!!

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Nee, nog niet echt

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Bruin, blond, zwart, whatever!
(Maar geen blauw ofzoow)

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

Oogcontact maken, een soort spelletje spelen, kijken, wegkijken, kijken, wegkijken, uiteindelijk, blijven kijken.
Steeds een beetje tegen me opbotsen (niet zo beuken maar gwn)
Whatever, als het maar een beetjee lief bedoeld is!

Ik ben trouwens 13
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) liever normale kleding :3

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)humor, memes kenne, behulpzaam dat soor dingen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? wat buikje maakt niet uit, maar echt blubber armen zijn leleijk

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? jha .___. helaas onbereikbaar voor me XD en lijkt me geweldig~

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? maakt neit uit :3

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) just be funny
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
gewoon verzorgt niet dat je zoon onderbroek ziet een leuk t shirt niet zoon stomme met van die rare plaatjes en leuke schoenen

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
aardig , beetje stoer , maar wel lief 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
het gaat eigenlijk om innderlijk maar echt heel dik is nix voor mij want ik ben best dun

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
dat wil ik echt nog niet 
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond bruin 
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

kijken en weer weg kijken en dan weer kijken bij iemand gaan staan perongelijk op een normale plek aanraken gewoon iets leuks zeggen
zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

xxxxxxx

een meisje 12 bijna 13

Reageer