Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

103 reacties

Hoi iemandheid,

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding):Als die zijn broek een beetje laag heb zitten

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)Aardig,humor,romantisch,alle goeie dingen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?Ja=$

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?Bruin haar

6. hoe wil je dat er met je geflirt word?(in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden <----- deze wel en vooral aandacht
is er nog iemand?
hoii hoii

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) als de broek wat lager zit.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) romantisch , maar niet TE klef

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? stevig/dik maakt niet uit... maar veeel te dik is een anderverhaal

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?   nee. ik ben pas 13

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? ik houd van bruin of zwart

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) gewoon op mij afstappen en zeggen dat je me leuk vind.!


groetjes Songwriter13 (13 jaar)
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
 spijkerbroer die een beetje lager hangt.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet lief zijn, en niet verlegen.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja.. =$
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ligt er aan, ik zou het zelf nog niet doen.
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
dat hij heel lief doet, hand vast pakken en dat soort shit.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Dat ligt eraan hoe hij er uit ziet. Bij jongens met blond haar vind ik van die blousjes wel leuk staan, of een coole trui of zo... 't Maakt mij iig niet uit hoe hoog z'n broek hangt xD Bij bruin haar weet ik het eigenlijk niet. Gewoon een beetje casual, zoals iedereen erbij loopt :P

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Hij moet aardig zijn, humor hebben, romantisch zijn, en hyperactief vind ik op de een of andere manier ook heel leuk :3

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Niet zozeer lelijk, maar ik val eerder op magere jongens (ook weer niet graatmager trouwens...)

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Nee eigenlijk niet.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Blond ;)

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) In de ogen kijken en "perongeluk" aanraken inderdaad 😛 En vooral lol hebben en zo. Als 'ie meteen op me afstapt vind ik het ook wel leuk eigenlijk :P

PS: Ik ben 13
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

Leeftijd: 13
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) ik let daar eigenlijk niet echt op

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) vriendelijk tegen andere, een jongen moet never nooit iemand expres kwetsen of pijn doen daar knap ik echt op af een jongen moet dan sociaal zijn en af en toe een complimentje geven aan een meisje maakt een jongen ook aantrekkelijker

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? hangt ervanaf hoe dik een jongen is maar het is niet zo dat ik daar totaal op afknap een jongen kan alsnog aantrekkelijk zijn als ie dik is

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  vaak genoeg

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? zolang het niet geverft is vind ik het mooi

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) idd in de ogen geken worden ''perongeluk'' aangeraakt worden (op de handen of rug ofzo) complimentjes krijgen


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

 groetjes ,namen
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) - niks lekker naakt.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)- geil

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?- nee dat is best wel geil.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? - ik heb het al meerdere keren gedaan en het is suer lekker.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? - blond.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) - me tieten vast pakken en metongen
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
NY-pet, zwart shirt met bijv. monster energy, spijkerbroek, vans

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
eerlijk, behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
jaa...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Meestal wel (:
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Zwart
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Zoenen, leuke dingen zeggen.

Ik ben 12. september word ik 13.
Korte reminder: het forum is alleen bedoeld voor jongeren van 13 tot 18 jaar.

Voor meer informatie, zie de http://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/forumregels-kindertelefoon-3876/

Felix
De Kindertelefoon
Hoi iemandheid,

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding): ik vind het mooi als een jonge een blousje draagt (niet dicht) en daar onder een shirtje, een spijkerbroek en daar bij een paar sneakers

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): hij moet lief voor me zijn en respect voor me hebben!

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?: ligt eraan wat je met dik bedoeld, te dik vind ik niet mooi maar een kilotje te veel vind ik niet zo erg

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?: ligt eraan welk moment van de dag het is, waar ik ben en wat mijn humeur is. 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? ik hou van jongens met donker haar en het mag niet opgeschoren ofzo zijn daar knap ik helemaal op af!

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) ik vind oogcontact fijn, daarbij slaan bij mij ten minste de vonken over, (dat was bij mij en mijn vriend zo)

ben trouwens 16 jaar

Groetjes Meisje21
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


1. Baseball jasjes 
2. Aardig , lief voor meisjes , gek zijn (niet echt dan ;p) 
3. Als het maar niet te dik is 
4. Nog niet echt , wel zoenen 
5. Blond !!! 
6. Ogen kijken , aanraken , helpen met oefeningen , enz.. 

Ik ben btw 13 jaar ! 
X Peertje
Leeftijd; 14

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Spijkerbroek (NIET AL TE LAAG AUB) , gewoon een vest, of een beige broek met een zwart v-hals shirt.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Hij moet vooral lief zijn, en wel een beetje romantisch, en hij moet ook wel grappig kunnen zijn enso... Je moet goed met hem kunnen praten vind ik.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Tja, ligt eraan hoe dik; obese; WLAGH ;s beetje vetrolletjes; niet de eerste waar ik naar kijk sixpack; WAUWIE <3
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
daar ben ik nog niet klaar voor...
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
alle kleuren ;*
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
naar me te lachen, cute kijken, veel met me praten, en een beetje plagen en stoeien vind ik ook wel leukk ;$
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
uhm een jongen die zichzelf is en zich zo ook kleed, ik hou van appart of van stoere boys

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet lief zijn en te vertrouwen dat vind ik belangrijk, ik moet met hem kunnen lachen en huilen.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
nee ik vind het bij sommige jongens zelf heel cute

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
jaa, ik doe ookal aan seks.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
maakt mij niet uit, vind alles wel leuk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
ik hou van orgineel, en vind alles wel prima als het maar binnen de grenzen blijft die ik aangeef

-xxx-
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Ik vind dat een jongen zich moet kunnen kleden hoe hij wilt, maar het moet wel een beetje fatsoenlijk zijn. Gewoon een spijkerbroek en een leuk shirt of vest vind ik leuk, die petten en broeken tot de knieën vind ik driemaal niks. Daarbij vind ik mannen in pak super hot hihi.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Een jongen moet grappig zijn, je respecteren hoe je bent, moet serieus met je kunnen praten maar ook met je kunnen lachen en hij moet ondernemend en creatief zijn.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Eigenlijk wel, ook al kan hij er niks aan doen. Ik zal er dan ook zeker niks over zeggen.
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Naja ik heb een vriend, dus ik denk wel idd aan seks soms.
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Vooral bruin of donkerblond, maar ik ga niet een jongen afwijzen voor zijn haarkleur.
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Ik vind het leuk als een jongen me complimentjes geeft en stille hints geeft, grapjes maakt bijvoorbeeld over zoenen ofzo.
1 broek laag, merk kleren (schoenen) ny cap
2aardig romantisch behulpzaam knapp
3vind je het lelijk als een jongen dik is Jaah
4soms
5wat voor haar kleur zwart blond bruin
6zoen perongeluk aanraken zoenen stoer doen
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


Heyy,, ik ben 13 jaar. ;d bijna 14.

1. Meestal gwn een beetje stoer, adidas vest ofso.
2. Aardig, lief, betrouwbaar.
3. Nee, gaat om innerlijk.
4. Ja soms wel, en het lijkt me dan fijn.. ;s
5. Bruinn
6. Gwn een flauw grapje vind ik meestal wel leuk, maar aanstoten en in ogen kijken is ook een leuke ! <3

xx
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Zandkleurige broek met wit shirt met v-hals.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch, zorgzaam, rustig, netjes
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
al gehad dus ja maar wel met de persoon die je echt wilt en je zeker bent dat hij goed is
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
BRUIN!! of zwart
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
lief lachen, en knippogen :)
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, off topic
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
vhalf tshirt , adidas nikes of gucci schoenen enn sixpakk
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief stoer sexy romantisch en moet wel willen bekken vingeren en agetrokken willen worden
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
euh ja tuurlijk
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
jaa mij lijkt het wel lekker maar niet meteen na 1 dag ofzo als ik 1 jaar nog steeds in love ben
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond met bruinige stukjes niet te veel djel geen kuif of hanekam ofzo
6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

jaa  in me ogen kijken naast me gaan zitten met elkaar lachen

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


n ik ben 13 jaar
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Een V-hals shirt en ze broek beetje laag haha ;$

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Hij moet vooral aardig, grappig en zorgzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Nee, bij sommige hoort het juist.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ik denk nog niet aan seks.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Blond/bruin en dan een beetje warrig haar, zoals dit: -> http://www.haarstylen.com/wp-content/uploads/2009/03/mannen-kapsel.jpg

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Lachen, knipogen. Perongeluk 'aanraken' vind ik echt een afknapper.

Ik ben een meisje van bijna 15 jaar.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
een v-hals, &zoiezo een pet
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
aardig,lief, en een beetje romantisch mag ook wel
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
jaa
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
jaa
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin of zwat
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
hand vast pakken, in de ogen kijken

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
14 x
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, off topic
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Hmm, veschilt per jongen. Ik vind v-halzen altijd wel sexy, omdat het net zo'n klein sneak peakje van de borst geeft. Maar het staat lang niet iedereen goed. Mijn vriendje bijvoorbeeld 😂 Maar iets wat dan ook sexy is, is als hij een soort overhemd dingetje aanheeft waarbij de bovenste (2) knoopjes open zijn..

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Voor mij is humor echt heel belangrijk. Daarbij vind elk meisje het leuk als ze mooi/sexy/lief/etc. wordt genoemd. Ook al spreekt ze het tegen als je haar dat vertelt. Hij hoeft niet persé zo romantisch te zijn, maar een beetje extra moeite op speciale dagen is natuurlijk wel leuk. Al geeft hij me maar een chocoladeletter voor onze 4 maandjes.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Echt ernstig overgewicht is natuurlijk niet echt aantrekkelijk. Maar voor mij hoeft hij ook niet compleet afgetraind met sixpack en al te zijn. Hoewel sixpack natuurlijk wel heel sexy is...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Nouja, ja.. Het feit dat ik geen maagd meer ben zegt denk ik genoeg..

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Alle kleuren zijn leuk, zolang de combinatie qua gezicht en kleur ogen maar past ^^
Ik vind alleen wel jongens met net iets langer haar wel vaak leuker, dus niet helemaal kort, maar tot de oren ofzo.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Hmm, die is lastig. Wat je zelf zegt; oogcontact maken, maar niet gaan staren. Een beetje verlegen doen misschien, en wegkijken als het meisje terugkijkt. Pas daarna 'perongeluk' aanraken en dan verder contact zoeken. Ga gewoon een gesprekje aan en wees vooral jezelf 😉
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

1.een spijkerbroek die een beetje laag hangt
absoluut geen uggs of dergelijke kleding
2.zichzelf
een beetje rustig
aardig
niet te zeker van zichzelf
3.een beetje mollig is niet erg
maar echt overgewicht vind ik niet mooi
4. ja
5.alle kleuren vind ik wel leuk behalve rood
6. dat laatste denk ik
13 jaar
xxtam
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) lichtbruine/beige broek witte riem en wit shirt :o

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) lief, aardig

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? dat ligt eraan, hoe dik iemand is te vind ik indd niet zo mooi maar hij moet ook niet te mager zijn

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? op een jongen waar je verliefd op ben wel,

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? alles eigenlijk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) beetje aanraken maar niet te vaak, en niet te rare plekken hahaha en gewoon leuke gesprekken 

ik ben 15 :)

Reageer