Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

103 reacties

heyyy

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) broek een beetje laag, niet te, dan word het macho

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) vooral betrouwbaar en dat moet hij laten merken, grappig en lief

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Ja..

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  idk xD

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin en zwart

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) veel oogcontact en stiekeme glimlachjes

Dit was t 🙂 ik ben trwns 14 x
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
beetje hipster.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
nou zoals je al zegt, aardig, romantisch, lief, grappig, gentle
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
als het maar niet TE dik
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
ja maar ik wacht nog een jaartje of 2
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
donker haar (liefst zwart)
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
steeds maar blijven kijken in je ogen, idd per ongeluk aangeraakt worden, vaak je naam genoemd worden
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Sws geen wijd t-shirt.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Duidelijk laten zien dat hij het meent, betrouwbaar, romantisch, grappig.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Alleen als het té dik is.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
Nope, ben pas 13 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Maakt vrij weinig uit.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Belangstelling tonen en/of zeggen dat ik mooi ben.

Groetjes Livelovelaugh
Hee ben 17 en dit zijn mijn antwoorden :)
Wat ik sexy aan de kleding vind is nogal verschillend, als het er verzorgd uit ziet. Van die vesten met geen rits maar wel capuchon vind ik er meestal wel leuk uit zien. En een beetje baggy broek. (Geeen skinny jeans!)

Leuke eigenschappen van een jongen vind ik als ie dingen te vertellen heeft. En niet iedere keer over het zelfde. Verder lief natuurlijk en spontaan. En een beetje gek. ( een jongen die zeg maar random is.) Die leuke acties heeft, sorry beetje moeilijk uit te leggen

Ik vind dikke jongens niet perse lelijk maar zou er zelf niet zo snel mee gaan, want is meestal een teken dat ze lui en de hele dag tv kijken. Verder vind ik uitstraling belangrijk bedoel als een jongen helemaal arrogant kijkt vind ik het al snel gewoon een lelijke jongen.

Denk wel es aan seks, maar ben al 17 enzo en ben ook niet meer maagd 😳 is normaal dus 🙂

Uhm zwart, en donker blond. Haar kleur

Uhm vind het sws niet leuk als jongens die ik niet of nauwlijks ken als gelijk aan mij zit. , ik vind dat gewoon snoet prettig. Zoals ik al zij bij eigenschappen. Wanner die spontaan en a wat te vertellen heeft vind ik het al leuk.
vragenlijst:16jaar
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) volwassen

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)volwassen,lief,grappig,romantisch

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?eigenlijk wel

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? ja soms

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?liefst blond/ bruin of zwart alleen als het echt mijn type is (innerlijk) 

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)mij het gevoel geven dat hij bij mij wilt zijn (vb zo efjes weg gaan bij zijn vrienden om "iets te vragen" aan mij) maakt niet uit hoe lang maar het is zo schattig
Enja oogcontact enzo


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛
17 jaar
1. wat vind je sexy bij een jongen? : Hij moet zich kleden hoe hij werkelijk is. 
2. Wat voor eigenschappen moet de jongen hebben? : Hij moet lief zijn, romantisch, humor hebben maar ook serieuze gesprekken kunnen voeren. 
3. Vind je het lelijk als een jongen dik is? Ik dacht eerst dat ik niet op dikke jongens zou vallen. Maar toevallig heb k nu een crush op een hele lieve iets stevigere jongen. Dus voor mij maakt het niet uit 😉 Het gaat om het innerlijk.
4. Denken jullie wel eens aan seks? Soms
5. Wat voor kleur haar vinden jullie leuk? : Voor mij is het innerlijk veel belangrijker dan het uiterlijk. 
6. Hoe wil je dat er met je geflirt word? : Als een jongen subtiele hints geeft dat ie me leuk vind. Door bijvoorbeeld aankijken en weer wegkijken. maar ook door subtiele aanrakingen zoals hand aanraken. Of hele lieve complimentjes geven.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) een t-shirt met V hals.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) < die twee en behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ik ga eigenlijk niet op het uiterlijk af...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  nou nee, daar ben ik nog lang niet aan toe XD

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? allemaal wel, zolang het natuurlijke kleuren zijn niet rood of blauw enz.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) in de ogen kijken en perongeluk aangeraakt worden, maar dan niet op privé plekken maar gwn op m'n schouder ofzo.
Heyhey,, 

ieder meisje vind wel iets anders leuk.  En om je te gaan veranderen omdat sommige meiden dat leuk vinden is echt niet nodig!
blijf lekker jezelf! dat is 't beste dat je kunt doen.

greetzz
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
V-hals shirts

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Hij moet grappig zijn.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Liever niet maar als ik evht verliefd ben maakt het niks meer uit.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)
nee ik ben nog een beetje jong daarvoor 13

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Donker haar, maar er zijn ook uitzonderingen

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Veel oogcontact maken, en  wel aanraken maar subtiel dus als "hij" naast me staat dat zij schouder mijn schouder raakt, of dat hij mijn hand aanraakt.
03-01-13 01:40

41

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Kleren zoals die bij de jack&jones of bijvoorbeeld de Sting.
Je hebt ook dit soortgelijke kleding goedkoper in andere winkels.
veehals zwart is ook heel sexy

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
spontaan en betrouwbaar, stoer, bad. Geen leren schoenen/jasjes aub.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Jongens met spieren is sexier, maar als je heel leuk bent vind ik dat niet erg. Hij moet wel een beetje een kont hebben

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ofcourse haha

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond , bruin vind ik nog mooier

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Hij moet op zijn doel afgaan, en niet hard to get, een kus op je wang geven en zeggen hoe mooi je bent, hij moet wel respect tonen en grappig zijn
Xo
Dat maakt me eigenlijk vrij weinig uit... Gewoon normaal denk ik 
betrouwbaar lief maar ook geen slijmbal en hij moet wel laten merken dat hij om je geeft
iets flinker vind ik niet erg maar echt dik vind ik niet zo mooi
ja ik denk er wel eens aan
ik vind eigenlijk alle haarkleuren behalve oranje en heel licht blond wel leuk
lief tegen mij zijn en mij meer aandacht geven en me wel eens aanraken en daarna zeggen dat die me leuk vind
ik ben bijna 14
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Gewoon casual kleding, mouwen opgestroopt en horloge om

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch lief en grappig
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Ligt eraan hoe dik, maaar ik val meestal op dun..
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ja, ik denk dat als je eraan begint de denken dat je er klaar voor bent.
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Sowieso beiden wat hierboven staat, en gewoon complimentjes krijgen


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
Ben verliefd op m'n beste vriendin 😛 BTW ben jongen!! vlinders in me buik en me hart gaat sneller kloppen! als zij naast me zit of staat ben ik heel even het gelukkigste mens op aarde. tot ik me herinner dat we niks met elkaar hebben. en dan mezelf afvraag is ze verliefd op mij? <3
Reageer
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
korte broek waar je een lekker kontje in ziet

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
aardig behulpzaam geintereseerd

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
lichteraan hoe dik

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
ja, maar ik wil het nog niet alleen fantaseren

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
maakt niet uit zolang he tmaar een beetje mooi zit.
6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
net iets te lang aankijken complimetjes geven laat gwn je interesse zien
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding): NOU IK VIND PERSOONLIJK EEN SKINNY JEANS LEUK STAAN

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): HET IS MISS EEN BEETJE RAAR MAAR: DRUK , AARDIG,GEZELLIG EN GRAPPIG

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?: NIET PERSE LELIJK MAAR OOK NIET HEEL AANTREKKELIJK

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? : EHH NOG NIET IK BEN 13

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?BLOND HAAR HET LIEFST

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden): OOG CONTACT EN GWN VEEL APPEN
Kleding: gwn wat de meeste jongens dragen, veel zwart-wit-grijs tinten, ook in de broek en adidas schoenen
Innerlijk: aardig, grappig, wees ALSJEBLIEFT geen macho
Gewicht: ik vind het niet bepaald mooi nee
Ik denk nog niet echt aan seks
Haarkleur: middenblond, middenbruin of donkerbruin, dit zijn mn favorieten maar de meeste haarkleuren vind ik wel mooi
Flirten: oogcontact maken, perongeluk aanraken als die naast me zit dat onze ellebogen bijv. stoten, complimentjes geven.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Trainingspak, ketel om zijn nek en dan in zijn shirt/trui/vest maar dan niet zo soort hondenriem maar gewoon dunne keting, swagg kleding stijl.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Humor, vertrouwen, respect.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Nee, maar wel als hij VEEL en VEEL te dik is.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
Ja.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Zwart en bruin.

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Compliment, ogen kijken.
1. Ruitjesblouse met spijkerbroek of korte broek
2 aardig lief knap schattig
3 ja
4 ja, ik wil het wel.
5 bruin
6 idk
1. Merken en dure kleding ik houd ervan als n jongen zich focust op zn uiterlijk en er dus heel stylish uit wilt zien goed verzorgd, geschoren schone huid en misschien nog wel n lekker luchtje dr bij.

2. Stoer, mannelijk, sterk, grappig, meelevend, jaloers (niet te heftig natuurlijk) , beetje opvliegend (again.. niet te heftig) , plagerig (maar leuk plagerig) , trots op zn meissie moet ie zijn

3. Gwn stevig is echt niet erg maar ik denk dat elke meid toch eerder op zo n lekker sixpackie wilt gaan liggen dan op n berg? dus al geef je er heel veel om wat meiden van je bouw vinden tja ik zeg work it out in the gym?? get them muscles en ga flexen op insta??

4. Dr over denken ofzo idk vind dat n beetje raar als je gaat lopen dagdromen van "oh ik wil graag seks" of ligt dat aan mij? Ik heb zoiets van i dont really care als k er zinin heb heb k er zinin aint nobody stopping me toch? Zolang je maar voorbehoedsmiddel gebruikt en nirt de halve school gaat neuken kan er vrij weinig foutgaan + je moet degen waar je dan seks mee hebt op zn minst goed kennen dat je wel n band hebt met hem/haar.

5.dat boeit me niet zo style haar daarentegen wel. Wat je ook doet GEEN STEKELTJES WUT THE FUCK ik houd echttt van lamger haar wat naar achteren valt. Opscheer = no go vind ik er echt niet uitzien. Groei je haar n beetje fluffy en verzorg het met conditioner als jongen voelt dat misschien heel gay maar damn.. i love it soo much ik doe dr echt een moord voor om dan lekker in je haar te kroelen♥️

6. Flirten moet soepeltjes gaan en ik houd er zeker wel van als t beetje brutaal is. Dan bedoel ik niet gelijk bij eerste ontmoeting op mn kont hitte natuurlijk. Maar al gaat er een DAYYYUM GIRL vanaf? Yesyes laat maar komen. Dan voel k me gwn pretty as fuck snapje dats echt fijn. Tijdens het praten is het ook wel cute als ie je de hele tijd aankijkt waardoor je bijna wel weg moet kijken omdat je er verlegen van wordt ( niet eng gaan staren dat is dan weer n beetje raar) en als je me wat wilt vragen ofzo noem mijn naam er dan bij dan voelt het persponlijker. Als k je dan beter ken ofzo af en toe een lowkey vunzig complimentje heb ik geen problemen mee heur??
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Hoodie, spijkerbroek niet strak ook niet heel los, gewoon basic eigenlijk

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig, grappig, lief, niet impulsief,
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Nee
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
Nee ik ben pas 14 en ik praat amper met jongens
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Boeit niet
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

"Per ongeluk" aankijken en snel wegkijken is wel schattig

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
Badge

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Jongens met petten! En dan het liefst met half ronde kleppen. 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Romantisch, goed kunnen zoenen, maar niet meteen overal aan willen zitten, niet gluren naar andere meisjes, eerlijk zijn, over alles.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Ja! Heel erg!

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Nee dat vind ik vies

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Donker. Liefst bruin of zwart.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
In de ogen kijken, knipogen, briefjes verstoppen in me tas jas enz enz, me per ongeluk aanraken, heel veel grapjes maken

hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
sport kleding
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet gewoon zichzelf kunnen zijn en niet arrogant 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ligt eraan hoe dik
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
ik heb daar nog niet over nagedacht
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin of blond
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

aangeraakt worden en oogcontact zo heb ik mijn vriend ook gekregen

 

16 jaar

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

 

Reputatie 2
Badge +1

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

baggy, gewoon oversized en een beetje skaterstyle maar niet junkie.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
gewoon lief, en gewoon goed kunnen luisteren enzo. Een beetje jaloers en niet afstandelijk. moet echt van knuffelen houden anders is het gelijk al een red flag. Roken, drinken, drugs enzo is ook een flinke red flag. Soms n biertje ofzo vind ik niet erg. Heel soms high worden vind k ook niet erg, dat wil k zelf ook worden. Gewoon echt niet vaak. Roken is sws echt een no-go. Oh en moet me ook gewoon leuk vinden voor wie ik ben. Ik zelf ben redelijk masculine, niet heel erg maar ik vind bijv mannen deo heel lekker doe dat regelmatig op en draag niet echt meisjes kleding, gewoon heel erg baggy dus daar moet ie geen opmerkingen over maken. Ook niet dezelfde soort outfit vaak dragen, gewoon een beetje verandering in de week, ik hoef niet dezelfde hoodie 4x in de week te zien.  heel erg belangerijk, hijmoet ook schoon zijn en niet stinken. Vooral niet uit mond. Een axe deo of luchtje is altijd wel goed, vooral zo een dat je niet vaak ruikt maar wel lekker is, zodat als je hem ruikt je gelijk aan die jongen moet denken. EN.HOODIES.GEVEN. ook belangerijk. 


3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

buikje is vaak wel mooi, ik hou dr sowieso niet van als een jongen heel dun is of atletisch gespierd of uberhaupt heel erg gespierd. Een beetje breed vind ik wel mooi maar niet kast. gewoon dat ik me veilig voel bij hem. Een sixpack is wel oke maar ik val dr niet echt op. Alleen ik ben pan dus val sowieso meer op persoonlijkheid en niet op de bouw etc. maar heb wel voorkeur naar wat ik beschreef.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
Ik denk er sinds kort soms wel aan(ik dacht voor een tijd dat ik asexueel ben maar ben demisexueel) ik heb wel met een borstel geprobeerd maar dat vond ik echt niet opwindend en fijn. Dit kan zijn omdat ik nog maar 15 ben, of het is gewoon niet mijn ding. Zoenen en shit denk ik daarintegen wel vaak aan, k zou de jongen die ik leuk vind ook echt heel graag op zn bek willen pakken atm.


5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

het maakt mij echt niet uit. Ik heb in haar sowieso niet echt een voorkeur maar fluffy bruin is wel schattig of donkerblond met een beetje highlights. gemilimetert of stekeltjes is wel echt lelijk. middenscheiding is ook wel mooi.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

gewoon in de ogen kijken, lippen van zichzelf likken, en een beetje stoeien, maar vooral knuffels. Ik zweer je, knuffels zijn het aller beste. En dan niet van die slappe waar je niks aan hebt, maar echt die stevige waar je je echt veilig door gaat voelen.

Reputatie 2
Badge +2

Heyy,

Ik ben Myrthe en 15 jaar en ik hoop dat dit heel vaak gezien gaat worden want ik mis wat romantische jongens in mijn leven…

 

  1. Ik vind een hoodie met een strakke broek en nike schoenen wel cool.
  2. Aardig en eerlijk.
  3. maak niet veel uit, maar niet te dik.
  4. Ik denk er vaak aan omdat ik hele graag een vriend wil.
  5. bruin/blond
  6. Ik vind het wel leuk als iemand je aanstaart of een knipoog geeft. 
Reputatie 4
Badge +2
  • Hoi , ik ben isabellie en ik ben 12 jaar.

    vragenlijst:
    1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) wit hemdje en zwarte korte broek.

    2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) aardig , zorgzaam, behulpzaam, stoer.

    3. vind je het lelijk als een jongen dik is?  Nee ik kijk naar het innerlijk.

    4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Soms denk ik er wel aan alleen ik weet het nog niet.

    5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Blond en bruin.

    6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) een compliment of aankijken.
     

     

 

Badge

Hoi ik ben Nicole (niet mijn echte naam)

 

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Casual kleding (ook niet te veel kinderachtige dingen zoals plaatsje van spelletjes enzo)


2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig zijn is een must! Hij moet ook zorgzaam zijn en echt om me geven. Ook kan ik romantiek erg waarderen. Oh en ik moet ook net hem kunnen lachen.


3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Wel ik heb geen problemen met iets steviger, maar heel eerlijk heb ik liever niet erg dik


4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Heel erg vaak en het lijkt me erg fijn.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Alle kleuren zijn wel leuk hoor.


6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

per ongeluk aanraken maakt me blozen. Ik vind oogcontact persoonlijk best wel spannend, dus dat liever niet. Kleine romantische gebaren of kleine (belangrijke) dingen van je onthouden.

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

 

Ik ben trouwens 13 jaar😊

Reageer