Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?



Toon eerste bericht

103 reacties

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
pet, stoer shirt, broek die een beetje hangt over de kont, vans 
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

aardig,stoer,romantisch,sportief,grappig,houd van dieren,gevoelig als hij stoer is alleen bij zijn vrienden en mij voor laten gaan !
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
niet lelijk maar wel een beetje erg
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ben er nog niet aan toe
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
donker blond of bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
me voorzichtig aanraken me diep in de ogen kijken naar me lachen briefjes of smsjes sturen en complimenten geven
ragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
pet en broek beetje laag (niet te laag) sneakers dat soort dingen beetje. 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief, goed kunnen luisteren, behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
stevig kan wel mooi zijn maar dik val ik niet op:$

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
nee nog niet echt.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
in de ogen kijken en gewoon normaal gesprek hebben enzo en je hand vast pakken

p.s ben 15 jaar
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
airmax !!!!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
spontaan en betrouwbaar

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
nee ik hou wel van wat stevigere jongens..

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ofcourse... en het is gewoon fijn hha

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond !

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
niet perongeluk ik hou van jongens die recht op hun doel af gaan ik wordt er juist helemaal gek van als je je de hele avond moet avragen, vind hij me nou wel ofniet leuk.. Bij mij ging het echt zo : heb je het niet koud, Ik; "beetje hha " , Ahhh, toen sloeg hij een arm om me heen en ik daarna om hem toen gaf hij me een kus op me wang en toen stonden we daar te zoenen en nu zin wel bijna een jaar samen...

ben 16 x
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
alles wat stoer staat 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
beetje

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
nog niet

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin/ donder blond

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
aan het lachen maken 


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
Ben verliefd op m'n beste vriendin 😛 BTW ben jongen!! vlinders in me buik en me hart gaat sneller kloppen! als zij naast me zit of staat ben ik heel even het gelukkigste mens op aarde. tot ik me herinner dat we niks met elkaar hebben. en dan mezelf afvraag is ze verliefd op mij? <

heei in en een meisje van 13 jaar

ehm dat is helemaal geen schande, ik ben ook op mijn beste vriend geweest.
gewoon zeggen en dan hoor je eht vanzelf 

xx 
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)      spijkerbroek, sneakers, pet

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)     lief tegen je zijn, ook bij zijn vrienden als je erbij bent, romantisch, grappig

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?     het is minder aantrekkkelijk, maar niet erg ofzo

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?    het lijkt mij fijn om gebeft te worden, maar ik ben er nog niet aan toe

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?    heel donkerblond of bruin

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)  mij eerst aan het lachen maken en later op de dag diep in de ogen kijken. en dat hij me als eerst smst, dat laat zien dat hij aan mij denkt :)

ik ben 14 trouwens ;)
Bdankt voor de tips 🙂
antwoorden
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
broek laag

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
romantische lief en alle goede kanten zijn goed

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja eigenlijk wel

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ja het lijkt me wel fijn maar ik doe het nog niet XD

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk
maakt niet uit

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

die laatste en complimentjes

ik ben bijna 13XD
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Eigenlijk niks, kelding boeit me niet zo

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) eerklijk, niet bang om zichzelf te zijn

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? ligt eraan hoe dik, als hij een beetje voller is vind ik het niet erg, maar als hij morbide obesitas heeft dan vind ik het niet zo mooi.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Niet dat ik weet (misschien onbewust ofzo)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin, zwart, donkerrood

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Ik hou niet zo van flirten, hij moet gewoon laten zien wie hij echt is.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) liever normale kleding :3

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)humor, memes kenne, behulpzaam dat soor dingen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? wat buikje maakt niet uit, maar echt blubber armen zijn leleijk

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? jha .___. helaas onbereikbaar voor me XD en lijkt me geweldig~

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? maakt neit uit :3

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) just be funny
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
gewoon verzorgt niet dat je zoon onderbroek ziet een leuk t shirt niet zoon stomme met van die rare plaatjes en leuke schoenen

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
aardig , beetje stoer , maar wel lief 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
het gaat eigenlijk om innderlijk maar echt heel dik is nix voor mij want ik ben best dun

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
dat wil ik echt nog niet 
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond bruin 
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

kijken en weer weg kijken en dan weer kijken bij iemand gaan staan perongelijk op een normale plek aanraken gewoon iets leuks zeggen
zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

xxxxxxx

een meisje 12 bijna 13
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


1. Het hoeft niet sexy, het mag ook schattig en stoer. Ik vind het leuk als jongens bijvoorbeeld kleren van The Sting ofzo aanhebben.
2. Alles wat maar lief is. Leuk lief grappig aardig romantisch maar echt alles behalve arrogant of gemeen
3. Obese wel ja maar een sixpack hoeft nou ook weer niet hoor :p
4. Somss
5. Maakt niks uit
6. Ehh....
Ojah kben 13
1. sexy kleding : gwn een stoere spijkerbroek en een riem en het shirt in de riemen een pet en een t-shirt

2.welke eigenschappen: romanties,betrouwbaar,eerlijk en aardig

3.beetje wel ja...

4.denk je aan seks met een jongen: ja soms denk ik hoe het is....

5.blond of bruin

6.hoe wil je dat er met je geflirt word: ja in de oge aankijken en contact zoeken en met mij praten en aanraken "prongeluk"

xxx tara ( 14 jaar )
1. Mij maakt het kwa kleding niet veel uit. Ik vind haar en gezicht wel belangrijk, denk aan leuke glimlach, mooie verdrink-ogen en een goed kapsel. 
2. Aardig, lief, behulpzaam, knap, zichzef zijn, lekker ruikend, en het liefst knap en mooi. 
3. Beetje, dat ligt eraan. Dikke jongens kunnen heel lief zijn en een mooi gezicht hebben... En als ze gewoon ietsje steviger zijn als de rest vind ik het niet erg hoor!
4. Ik denk nooit aan seks eigenlijk. 
5. Dat maakt me niet uit. Mijn voorkeur is donkerblond/bruin, maar verder boeit het me weinig.
6. Ikwil dat een jongen me complimentjes geeft en lief voor me is. Niet metten beginnen met zoenen en aanraken! 
xxx
vragenlijst: bammmm ik ben 14 Xx ;)
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Lage broek is wel sexy haha 😉 maar ook een pet haha (hebt ik soms ook #swagggg)
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
wel leuk als hij grappig is, haha een beetje raar en romantisch is wel cute. Maar ook knapheid is wel awesome ;)
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Ligt eraan wat voor dik, als t gespierd is is t leuk, en als t niet al te is, maar liever niet haha (ook niet mager!)
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
ahaha jessss, met me vriendje 🙂 hahaha maar ik weet t nog niet zeker ik denk dat ik nog iets te jong ben...
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
alles haha
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Ja das wel een beetje privee, ik hou ervan als ze Hey schatje zegge ofzow, en knipooge maar Idk hahaha
vragenlijst: btw ik ben 14<3
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Lage spijkerbroek, niet TE, en pet vind ik vaak wel leukleuk
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Vooral lief en hij moet me toelaten in z'n vriendengroep met de jongens, met me willen voetballen langer dan mij haha en knap, ook romantisch, lol beetjeveel eisen ;)
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
niet per definitie lelijk maar ik wil niet met een dikke jongen...
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
haha,heb vriendje dus jaa...
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
zwart ;)
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
met me lachen, knipogen en gwn lekker cute zeggen 'Hey schatje' ofzo haha
heyy ik zou graag verrast willen worden door een jongen 

1. het moderne van nu leuke trui met sneakers en jeans
2.humor, knap, stoer,lief, soms een beetje macho, looks
3.jaa best wel
4. zou wel gwn willen zoenen op bed en knuffelen maar geen seks
5.blond en donkerbruin
6.een beetje aangeraakt worden en lang aankijken
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Ik vind het leuk als een jongen gewoon kleren draagt die hij zelf leuk vindt, maar wel in de mode. Dus gewoon wat nu beetje hip is zeg maar

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Ik vind het heel belangrijk dat een jongen heel lief is, sociaal, leuk uitziet / verzorgd en dat hij humor heeft

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Niet bij iedereen natuurlijk, maar over het algemeen val ik niet op dikke jongens...Sorry

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ik denk er wel is aan, en het lijkt me ook wel leuk, maar ik wil daar nu nog niet aan beginnen, dat vind ik iets voor als je een jaar of 17-18 bent.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Maakt niet veel uit, het is gewoon het totaalplaatje, en als daar nou blond haar, bruin haar of zwart haar ofzo bij hoort dat is dan ook niet erg.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Nou dat aankijken is altijd harstikke leuk, als dat meisje jou ook leuk vindt dan, anders wordt het vervelend. En aanraken is ook een goede manier, maar niet te vaak en te opvallend. Ook alleen als je weet dat dat meisje je misschien wel leuk kan vinden. Als ze je negeert, of nergens op reageert moet je dit vooral niet doen dat is erg vervelend. Ook is het leuk om berichtjes te krijgen van diegene, goeiemorgen en slaaplekker berichtjes vooral! gewoon gezellig kletsen enz is ook harstikke leuk natuurlijk!

Succes er mee! en ik hoop dat je hier wat aan hebt!
x
1.wat vind jij sexy bij een jongen?
als hij zijn broek laag heeft en er een riem doorheen heeft. als hij een sixpack heeft!!!

2.wat voor eigenschappen moet een jongen hebben?
lief, aardig, (ook als zijn vrienden er bij zijn)  zorgzaam, romantisch, en een beetje een gevoel voor humor

3.vind je het lelijk als een jongen dik is?
jaaaa...

4.denken jullie wel eens aan seks met een jongen?
ja...

6.hoe wil je dat er geflirt met je wordt?
hij moet steeds naar me kijken, complimenten maken als mijn vriendinnen er bij zijn. me hand vast pakken en dan verkering vragen. als de dag voorbij is een kusje op de wang of een knuffel. en dat ook allemaal als zijn vrienden erbij zijn. niet dat hij dat niet durft als zijn vrienden er zijn.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Als de broek ietsjes lager zit, gewoon casual en gemakkelijk, als het er maar leuk uit ziet ^^.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Ik hou van hard maar van binnen zacht ;p. Oftewel, beetje badboy maar van binnen echt superlief voor me. Romantisch, maar niet te klef. 

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Ja.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Jup.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Donkerbruin of blond.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) In de ogen kijken, "perongeluk" aangeraakt worden sws, uhm nouja, maakt me niet echt uit. Als hij maar zichzelf is en het op zijn eigen manier doet 🙂.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

V-hals
Vans

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Lief
Humor
Aardig
Vertrouwbaar

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Eerder als een dun iemand als hij niet aardig doet

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Nog niet aan toe

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Blond

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

Complimentjes geven, gewoon op me afstappen

-XXX-
Ik vind het fijn als ik met een jongen kan praten, lachen en dat ik me op mijn gemak voel.
Ik zelf praat nu ook met een (superleukegeweldige:D) jongen en ik kan alles tegen hem zeggen zonder dat het raar voelt ofzo.
We geven elkaar ook grappige bijnamen en we plagen elkaar ook wel (a).
Maar zoiets is voor mij wel de ideale jongen en het maakt mij niet echt veel uit of zn haar bruin, blond, zwart, rood is of dat hij wel of geen merkkleding draagt. Als ik iemand leuk vind, ja dan vind ik m gewoon leuk 🙂
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Een broek die een beetje laag hangt en een leuke shirt

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Aardig, vertrouwbaar en behulpzaam

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Als hij echt te dik is wel

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Ja ik denk er wel aan, het lijkt me best wel fijn maar ik doe het nog een tijdje niet hoor :) 

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Bruin 

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) Een beetje meer aandacht krijgen, "perongeluk" aangeraakt worden kan ook wel. Een schattig blik tegen me :)

Ik ben 13 🙂
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Ik val eigenlijk alleen op het innerlijk. Het boeit me niet zo erg hoe hij zich kleed.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Ik vind dat een jongen aardig, lief en grappig moet zijn. Romantisch hoeft voor mij niet. Ik ben zelf ook niet zo romatisch.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Mijn beste vriend (jongen) is zelf ook een beetje dikker dan de andere jongens met wie ik bevriend ben. Hij heeft zelf ook al een paar vriendinnetjes gehad en volgens mij vonden ze het ook niet erg dat hij wat dikker was. Maar het uiterlijk is nooit echt belangrijk. Het innerlijk telt.
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Ik denk soms wel aan seks maar ik wil het nog lang niet doen. 
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Ik val op blond.
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Mijn vriendje heeft eigenlijk nooit met me geflirt. Ik vind flirten ook niet zo aantrekkelijk. 
1. Spijkerbroek een beetje laag, en gewoon mode bewust, een beetje goed kunnen matchen. Sportief of net maakt niet uit, zolang het maar casual wordt gepresenteerd.
2. EERLIJK, beschermend, beetje romantisch mag best 😉, moet lief zijn, je moet ook serieuze gesprekken kunnen hebben, uiterlijk is ook belangrijk.
3. Jaa.. sorry.
4. Nou opzich wel, maar ik ben verkracht dus het ligt een beetje anders..
5. Donker (met lichte ogen)
6. aankijken, complimentjes geven, 'per ongeluk' aanraken mag best maar wel subtiel.

Ik ben 15.

Reageer