Vragenlijst: wat vinden meiden leuk aan jongens en hoe willen meisjes verleid worden?



Toon eerste bericht

103 reacties

hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
sport kleding
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet gewoon zichzelf kunnen zijn en niet arrogant 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ligt eraan hoe dik
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
ik heb daar nog niet over nagedacht
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin of blond
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

aangeraakt worden en oogcontact zo heb ik mijn vriend ook gekregen

 

16 jaar

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

 

Hee ben 17 en dit zijn mijn antwoorden :)
Wat ik sexy aan de kleding vind is nogal verschillend, als het er verzorgd uit ziet. Van die vesten met geen rits maar wel capuchon vind ik er meestal wel leuk uit zien. En een beetje baggy broek. (Geeen skinny jeans!)

Leuke eigenschappen van een jongen vind ik als ie dingen te vertellen heeft. En niet iedere keer over het zelfde. Verder lief natuurlijk en spontaan. En een beetje gek. ( een jongen die zeg maar random is.) Die leuke acties heeft, sorry beetje moeilijk uit te leggen

Ik vind dikke jongens niet perse lelijk maar zou er zelf niet zo snel mee gaan, want is meestal een teken dat ze lui en de hele dag tv kijken. Verder vind ik uitstraling belangrijk bedoel als een jongen helemaal arrogant kijkt vind ik het al snel gewoon een lelijke jongen.

Denk wel es aan seks, maar ben al 17 enzo en ben ook niet meer maagd 😳 is normaal dus 🙂

Uhm zwart, en donker blond. Haar kleur

Uhm vind het sws niet leuk als jongens die ik niet of nauwlijks ken als gelijk aan mij zit. , ik vind dat gewoon snoet prettig. Zoals ik al zij bij eigenschappen. Wanner die spontaan en a wat te vertellen heeft vind ik het al leuk.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
NY-pet, zwart shirt met bijv. monster energy, spijkerbroek, vans

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
eerlijk, behulpzaam.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
jaa...

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
Meestal wel (:
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Zwart
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Zoenen, leuke dingen zeggen.

Ik ben 12. september word ik 13.
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)



zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


1. Baseball jasjes 
2. Aardig , lief voor meisjes , gek zijn (niet echt dan ;p) 
3. Als het maar niet te dik is 
4. Nog niet echt , wel zoenen 
5. Blond !!! 
6. Ogen kijken , aanraken , helpen met oefeningen , enz.. 

Ik ben btw 13 jaar ! 
X Peertje
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

Leeftijd: 13
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) ik let daar eigenlijk niet echt op

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) vriendelijk tegen andere, een jongen moet never nooit iemand expres kwetsen of pijn doen daar knap ik echt op af een jongen moet dan sociaal zijn en af en toe een complimentje geven aan een meisje maakt een jongen ook aantrekkelijker

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? hangt ervanaf hoe dik een jongen is maar het is niet zo dat ik daar totaal op afknap een jongen kan alsnog aantrekkelijk zijn als ie dik is

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  vaak genoeg

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? zolang het niet geverft is vind ik het mooi

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) idd in de ogen geken worden ''perongeluk'' aangeraakt worden (op de handen of rug ofzo) complimentjes krijgen


zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P

 groetjes ,namen
Leeftijd; 14

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Spijkerbroek (NIET AL TE LAAG AUB) , gewoon een vest, of een beige broek met een zwart v-hals shirt.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Hij moet vooral lief zijn, en wel een beetje romantisch, en hij moet ook wel grappig kunnen zijn enso... Je moet goed met hem kunnen praten vind ik.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Tja, ligt eraan hoe dik; obese; WLAGH ;s beetje vetrolletjes; niet de eerste waar ik naar kijk sixpack; WAUWIE <3
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
daar ben ik nog niet klaar voor...
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
alle kleuren ;*
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
naar me te lachen, cute kijken, veel met me praten, en een beetje plagen en stoeien vind ik ook wel leukk ;$
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
 spijkerbroer die een beetje lager hangt.
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
hij moet lief zijn, en niet verlegen.
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
ja.. =$
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
ligt er aan, ik zou het zelf nog niet doen.
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
dat hij heel lief doet, hand vast pakken en dat soort shit.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) - niks lekker naakt.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)- geil

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?- nee dat is best wel geil.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? - ik heb het al meerdere keren gedaan en het is suer lekker.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? - blond.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) - me tieten vast pakken en metongen
1 broek laag, merk kleren (schoenen) ny cap
2aardig romantisch behulpzaam knapp
3vind je het lelijk als een jongen dik is Jaah
4soms
5wat voor haar kleur zwart blond bruin
6zoen perongeluk aanraken zoenen stoer doen
Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, off topic
hoi, ik vraag me af hoe je een meisje moet verleiden. bijv: in de ogen kijken en ''perongeluk'' aanraken.
pls geef me wat advies:

vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
vhalf tshirt , adidas nikes of gucci schoenen enn sixpakk
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
lief stoer sexy romantisch en moet wel willen bekken vingeren en agetrokken willen worden
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
euh ja tuurlijk
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
jaa mij lijkt het wel lekker maar niet meteen na 1 dag ofzo als ik 1 jaar nog steeds in love ben
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
blond met bruinige stukjes niet te veel djel geen kuif of hanekam ofzo
6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

jaa  in me ogen kijken naast me gaan zitten met elkaar lachen

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P


n ik ben 13 jaar
Reputatie 2
Badge +1

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

baggy, gewoon oversized en een beetje skaterstyle maar niet junkie.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
gewoon lief, en gewoon goed kunnen luisteren enzo. Een beetje jaloers en niet afstandelijk. moet echt van knuffelen houden anders is het gelijk al een red flag. Roken, drinken, drugs enzo is ook een flinke red flag. Soms n biertje ofzo vind ik niet erg. Heel soms high worden vind k ook niet erg, dat wil k zelf ook worden. Gewoon echt niet vaak. Roken is sws echt een no-go. Oh en moet me ook gewoon leuk vinden voor wie ik ben. Ik zelf ben redelijk masculine, niet heel erg maar ik vind bijv mannen deo heel lekker doe dat regelmatig op en draag niet echt meisjes kleding, gewoon heel erg baggy dus daar moet ie geen opmerkingen over maken. Ook niet dezelfde soort outfit vaak dragen, gewoon een beetje verandering in de week, ik hoef niet dezelfde hoodie 4x in de week te zien.  heel erg belangerijk, hijmoet ook schoon zijn en niet stinken. Vooral niet uit mond. Een axe deo of luchtje is altijd wel goed, vooral zo een dat je niet vaak ruikt maar wel lekker is, zodat als je hem ruikt je gelijk aan die jongen moet denken. EN.HOODIES.GEVEN. ook belangerijk. 


3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

buikje is vaak wel mooi, ik hou dr sowieso niet van als een jongen heel dun is of atletisch gespierd of uberhaupt heel erg gespierd. Een beetje breed vind ik wel mooi maar niet kast. gewoon dat ik me veilig voel bij hem. Een sixpack is wel oke maar ik val dr niet echt op. Alleen ik ben pan dus val sowieso meer op persoonlijkheid en niet op de bouw etc. maar heb wel voorkeur naar wat ik beschreef.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
Ik denk er sinds kort soms wel aan(ik dacht voor een tijd dat ik asexueel ben maar ben demisexueel) ik heb wel met een borstel geprobeerd maar dat vond ik echt niet opwindend en fijn. Dit kan zijn omdat ik nog maar 15 ben, of het is gewoon niet mijn ding. Zoenen en shit denk ik daarintegen wel vaak aan, k zou de jongen die ik leuk vind ook echt heel graag op zn bek willen pakken atm.


5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

het maakt mij echt niet uit. Ik heb in haar sowieso niet echt een voorkeur maar fluffy bruin is wel schattig of donkerblond met een beetje highlights. gemilimetert of stekeltjes is wel echt lelijk. middenscheiding is ook wel mooi.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

gewoon in de ogen kijken, lippen van zichzelf likken, en een beetje stoeien, maar vooral knuffels. Ik zweer je, knuffels zijn het aller beste. En dan niet van die slappe waar je niks aan hebt, maar echt die stevige waar je je echt veilig door gaat voelen.

Reactie verwijderd door de Kindertelefoon, off topic
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
een v-hals, &zoiezo een pet
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
aardig,lief, en een beetje romantisch mag ook wel
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
jaa
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
jaa
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
bruin of zwat
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
hand vast pakken, in de ogen kijken

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid :P
14 x
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

Just Normal! Geen afzakbroeken, geen vies, oud shirt maar gewoon een broek (als het nodig is een riem) en een shirt + Vest!
Niet zo ingewikkeld!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Lief, eerlijk, aardig tegen anderen, geen pester ofzo, als het erop aankomt moet hij wel een beetje romantisch zijn!

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Ligt eraan wat je dik noemt!
Echt heel dik? Als ik eerlijk ben, het is niet mijn smaak!
Dik? Ook niet echt!
Normaal? JA!!!

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Nee, nog niet echt

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Bruin, blond, zwart, whatever!
(Maar geen blauw ofzoow)

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

Oogcontact maken, een soort spelletje spelen, kijken, wegkijken, kijken, wegkijken, uiteindelijk, blijven kijken.
Steeds een beetje tegen me opbotsen (niet zo beuken maar gwn)
Whatever, als het maar een beetjee lief bedoeld is!

Ik ben trouwens 13
vragenlijst:

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
V-hals!
 
2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig,grappig,beetje romantisch mag wel

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Beetje wel ja...
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?
Ja, en lijkt me fijn

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Pff...maakt me niet uit :p  Alhoewel...groen is een not done.

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
In de ogen kijken, per ongeluk aangeraakt worden, en van die flirterige opmerkingen

Ik ben 15 jaar.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) lichtbruine/beige broek witte riem en wit shirt :o

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) lief, aardig

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? dat ligt eraan, hoe dik iemand is te vind ik indd niet zo mooi maar hij moet ook niet te mager zijn

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? op een jongen waar je verliefd op ben wel,

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? alles eigenlijk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden) beetje aanraken maar niet te vaak, en niet te rare plekken hahaha en gewoon leuke gesprekken 

ik ben 15 :)
Reputatie 2
Badge +2

Heyy,

Ik ben Myrthe en 15 jaar en ik hoop dat dit heel vaak gezien gaat worden want ik mis wat romantische jongens in mijn leven…

 

  1. Ik vind een hoodie met een strakke broek en nike schoenen wel cool.
  2. Aardig en eerlijk.
  3. maak niet veel uit, maar niet te dik.
  4. Ik denk er vaak aan omdat ik hele graag een vriend wil.
  5. bruin/blond
  6. Ik vind het wel leuk als iemand je aanstaart of een knipoog geeft. 
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Gewoon iets dat wel kleur heeft (broek laag is, wat iedereen ook zegt, echt een afschrikker) maar niet te opvallend ofzo

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)  Lief zijn tegen me (altijd goed), zorg dat ze jou aardig gaat vinden, maar niet te opdringerig doen

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?  Het is niet zo geweldig als een slank iemand, maar als ze je leuk vindt voor hoe je aan de binnenkant bent, dan weet je dat je iemand hebt die je niet alleen leuk vindt om hoe je vanbinnen bent.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  Ik denk er best wel vaak aan, maar ben er denk ik nog niet klaar voor (ik ben 14)

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Ik ben iemand wie het niet uitmaakt, uiterlijk doet er voor mij niet echt toe, maar blond is wel leuk.

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)  Heel voorzichtig, niet van die pickup lines gebruiken, perongeluk aanraken (bovenarm, net onder de schouder) en wel zorgen dat zij weet dat je aan het flirten bent, maar nogmaals: niet te opdringerig.
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding): lage broek, gewoon verzorgd uitzien en niet slordig.

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch): aardig, mysterieus overkomen, grappig, slim.

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?: Als hij mooie tanden, ogen, gezicht heeft en een beetje dik is (maar wel wat gespierder) dan vind ik dat niet zo erg. Maar té dik wel.

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? ABSOLUUT NIET. Pas als ik getrouwd ben haha.

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Dat maakt niet uit. (als het maar niet geverfd is)

6. hoe wil je dat er met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden): Ogen kijken, vragen stellen, je verdedigen als iemand een stomme opmerking maakt, complimenten geven, altijd aardig tegen je doen, en je een béétje lief plagen.
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)

IETS lagere broek, goed verzorgde kleding, dus niet altijd hetzelfde, en soms een mooie, sweater, dan een V HALS SHIRT!!

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)

Romantisch, lief, eerlijk

3. vind je het lelijk als een jongen dik is?

Mwaahh, niet altijd :rolleyes:

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 

Iedereen denkt daar toch wel eens aan, maar ik vind mezelf gewoon nog te jong...

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

Bruin/zwart

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

Aankijken en dan lachen, en ''perongeluk'' aan geraakt worden, maar aan schouder, niet aan borsten, bovenbeen..

DISCLAIMER: ik ben moslima en heb andere normen en waarden. Ik neem relaties en sex heel serieus en daardoor zijn mijn antwoorden ook ‘anders’. Ik ben 17 btw. 
vragenlijst:
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) -ik persoonlijk houd van baggy kleding, maar als een jongen er comfortabel in zijn kleding uit ziet, dan is alles fijn. 

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
-aardig, lief, slim, behulpzaam, nieuwsgierig (open minded), gevoelig (moet niet bang zijn om over zijn gevoelens te praten), betrouwbaar en een goeie luisteraar.


3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
-(ik ben zelf niet de dunste) ik vind het wel aantrekkelijk als een jongen een buikje heeft. Het is niet perse lelijk als iemand dik is, misschien ziet het er onverzorgd uit? 
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)?  
-ik denk er wel aan en wil het wel, maar niet nu. Zoals ik zei ben ik moslima en wil ik wachten tot ik getrouwd ben.


5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?

-boeit me niks

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)

-interesse tonen, veel oogcontact maar niet te creepy, niet te veel aanraken (kan voor sommige ongemakkelijk en oncomfortabel zijn)z

zet erbij hoe oud je bent als je dat wilt dat is wel zo handig 😛 groetjes iemandheid 😛

 

1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding)
Zijn broek een beetje omlaag

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch)
Aardig, Knap, Gevoel voor Humor, 
3. vind je het lelijk als een jongen dik is?
Mwaah.. Met Dik Dik dan wel
4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? 
😳 Soms
5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk?
Blond & Bruin
6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden)
Perongelijk aan worden geraakt, lieve dingen zeggen, me in de ogen aankjiken en dat soort dingen
1. wat vind je sexy bij een jongen (Kleding) Leuke g-star shirts, beige broeke die op dit moment in zijn, en supra's :)

2. wat voor eigenschappen moet de jongen hebben (aardig, romantisch) Lief, Grappig, Zelfvertrouwen(niet arrogant)

3. vind je het lelijk als een jongen dik is? Je hoeft geen top figuur te hebben, maar ja dik is niet echt mooi

4. denken jullie wel is aan seks met een jongen(lijkt je dat fijn of wil je dat echt nog niet)? Ja, ligt  eraan of je echt van die jongen houd

5. wat voor kleur haar vinden jullie leuk? Maak niet uit, wel blauwe ogen het liefst

6. hoe wil je dat er  met je geflirt word? (in de ogen kijken ''perongeluk'' aangeraakt worden Ineens een knuffel, lief plagen, een kusje op je wang

Ik ben 14
Haii, ik ben 13
ik vind het sexy als een jongen draagt waar hij zich lekker invoelt maar wat toch leuk staat ;p
Een eigenschap moet toch wel romantisch/grappig zijn
Dikke jongens? Nee dankje =$
ik denk er wel eens aan maar kben 13 dus khoef nog niet, zoenen knuffelen en schuren enzo wel
blond of bruinig haar vind ik wel cutee
Flirten:
bv 'perongeluk' tegen iemand aanbotsen en dan een gesprek beginnen, veel oogcontact en beetje sms'en en whappe 

Reageer