Vraag

vragenlijst voor meisjes over jongens,


Reputatie 1
Badge

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk?
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien?
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is?
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt?
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag?
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)?
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien?
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte)
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt?
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes?

11 reacties

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk?
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien?
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is?
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt?
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag?
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)?
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien?
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte)
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt?
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes?

1. Ik vind het zelf aantrekkelijk als een jongen lang haar heeft

2. Nee ik vind het juist leuk als hij iets slimmer is

3. Ik vind dus een meisjesachtige jongen leuker hoeft niet sportief

4. Een beetje flirten en anders straight to the point

5. Niet

6. Als hij rookt of drinkt (roken is echt smerig hoor)

7. Geen idee 

8. Het gaat meer om de breedte

9. Ja, humor is belangrijk

10. Vrienden worden

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? Ik heb niet echt een type maar ik zie graag jongens dat zichzelf een beetje verzorgen.
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Hangt van persoon tot persoon af, sommige meisjes vinden het leuk om slimmer te zijn, of vinden jongens dat niet nadenken sexy, maar als een meisje een echte relatie wil, willen ze meestal wel een slimmere jongen.
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? Leuker zou ik niet zeggen, maar meisjes kan je niet veralgemenen. Zo vindt ik een sportieve jongen toch wel een meerwaarde, maar is het zeker geen vereiste. Anderen vinden dat dat wel moet, en anderen vinden dat dan weer een flinke afknapper.
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? Flirten, en dat is meestal reageren op de complimentjes dat een jongen je geeft, en terug complimenteren.
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? Bij mij zie je dat heel snel, zo ben ik iemand waarbij je echt op mijn gezicht kan aflezen of ik je mag of niet.
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? Veel meisjes vinden rokers echt niet leuk, maar ik ben 1 van de enige meisjes dat daar geen mening over heeft. Ikzelf vind het echt een afknapper als jongens direct flirten, zo zonder elkaar te leren kennen direct té close doen. Ik vind het erg belangrijk dat een jongen mij eerst leert kennen.
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? Die vraag snap ik niet zo goed, maar ik denk dat je wilt weten wat een jongen moet doen om raar bekeken te worden. Ik vind het echt raar (en ook wel vervelend) als een jongen mij direct de les spelt. Zo was er eens een jongen dat toen ik zei dat mijn toets slecht ging, mij verplichtte om thee te drinken omdat ik faalangst heb. Dit vond ik niet oke!
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) Toch wel, maar bij mij maakt dat geen verschil qua keuze.
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? JA, want een grapje zorgt ervoor dat het ijs wordt gebroken. Het is een teken dat het meisje op haar gemak kan zijn bij jou. En het is meteen een goede test. Als een meisje met je grapjes lacht, is het meestal een teken dat ze je leuk vindt. Als ze niet lacht, of enkel glimlacht betekent het meestal dat ze je niet echt mag.
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? Dat gebeurt vanzelf, je moet gewoon jezelf zijn. Aarzel zeker niet om een gesprek met meisjes aan te gaan, het is zeker niet genant! Meisjes wachten meestal totdat de jongen een gesprek start, en ze zullen zich zeker gevleid voelen!

 

Badge +1
  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? bij mij gaat het heel erg om het innerlijk, het is leuk als hij ook nog een beetje knap is, maar als je helemaal verliefd bent, zie je het uiterlijk niet echt meer
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? je hebt jongens die slim zijn, maar je hebt ook echte nerds. ik val zelf niet op nerds maar wel op slimme jongens
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? nee, het maakt mij niks uit
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? op school een beetje in de buurt blijven (niet stalken hoor) en heel aardig doen, maar we doen best vaak irritant als we iemand leuk vinden
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? niet met hem praten en heel kort antwoorden. ik antwoord zelf ook wel boos op een jongen die ik niet mag
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? roken, agressief doen, stoer doen met vrienden maar alleen poeslief zijn
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? als hij wil dat het meisje altijd de eerste stap neemt en dat ook de hele tijd tegen haar zegt
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) ja, we denken er wel over na, maar het is niet van toepassing als je iemand leuk vind
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? jaaa
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? heel aardig zijn, en veel met meisjes omgaan
  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk?  Ogen
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Ligt er aan maar intelligente mensen zijn wel knap
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? Ja maar dat verschilt per persoon
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? Veel rond hun hangen beetje flirt grapjes maken
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? Beetje kil reageren 
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? Roken 
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? Ik vind niemand raar
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) ja
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? Zeker
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? Gewoon grappig zijn en wees je zelf
  11.  

Ik denk dat meisjes het het leukst vinden als je gewoon jezelf bent!

1 Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk?

Dit is voor elk meisje persoonlijk maar ik vind een jongen met bruin haar aantrekkelijker dan een jongen met blond haar, zelf vind ik ook een wat dikkere jongen aantrekkelijker dan een super gespierde maar dit is natuurlijk voor elk meisje anders 

2 Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien?

het is aantrekkelijk als die slim is, maar hij moet niet betweterig doen. Er is ook niks mis met een domme jongen, slim is wel aantrekkelijker 

3 Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is?

Nee zoals ik al zei, hou ik niet van gespierde jongens 

4 Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt?

Bijvoorbeeld op een feestje veel naar die jongen toe trekken, als ze bijvoorbeeld naar buiten moet wat pakken vragen of je mee loopt, en ze gedraagt zich rustiger bij jou 

5 En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag?

Ik zelf laat het heel goed merken als ik een jongen niet mag, ik mag jongens meestal niet als ze echt heel gemeen tegen me doen, dus dan heb ik ook een goede reden om arrogant te kunnen doen en dus te laten merken dat ik ze niet mag. 

6 Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)?

Als ze uitsloven, betweterig zijn, té trots op zichzelf zijn en dat ook echt laten merken en als ze heel negatief over mensen praten. 

7 Wanneer wordt een jongen raar gezien?

Nou ik zou gewoon jezelf zijn, maar gewoon niet al te erg de aandacht naar je toe trekken. 

8 Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte)

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ik zelf maak me daar niet zoveel zorgen om. 

9 Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt?

Jaaa, alleen moet het wel de humor zijn die t meisje ook leuk vind, en als ze je echt leuk vind lacht ze om elk grapje :)

10 En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes?

Ik zou gewoon zorgen dat je bij 1 meisje populair word die je leuk vind, zodat je straks niet bekend staat als een “sukkel die aandacht geeft aan elk meisje”, een meisje wilt zich speciaal voelen, en niet dat elk meisje die aandacht krijgt 

Reputatie 3
Badge +3

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? Als hij geen buikje heeft 
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Niet als nerd want dan zou ik zelf een nerd zijn😁
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? Sportief denk ik maar als je sportief bent ben je meestal ook wel sterk dus ja allebei
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? Gwoon zeggen
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? Echt gwoon een beetje irri doen
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? Als ze roken aan drugs doen of dronken zijn tijdens sex 
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? Voor mij eigelijk niet tenzij je met een gek vleermuizen pak rond gaat lipen(doet een jongu uit mn klas)
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) mag wel een beetje lang zijn maar kort is oog goed
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? Jaa
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? Door jezelf te zijn en met ze mee prsten en niet bij andere jongens als je met een meisje bent opeens heel stoer 

 

Badge
  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? Slank, blond haar,  blauwe ogen. ( als er een hele leuke jongen is en niet deze dingen heeft maakt het niet zo veel uit want ik let op innerlijk)
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Als een jongen gwn redelijk slim is vind ik het op zich wel aantrekkelijk, maar een nerd niet.
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? Ik vind sportief wel leuk, want ik ben zelf ook erg sportief, maar heel sterk hoeft niet.
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? Door het eerlijk te zeggen denk ik.
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? Door hem een soort te negeren.
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? Roken, stoer doen, uitsloven.
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? Moeilijke vraag, het ligt er heel erg aan of je iemand mag.
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) maakt me echt niet uit(ik ben pas 12)
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? Ja, ik hou van jongens met humor.
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? Gewoon normaal doen, niet uitsloven en jezelf zijn, dan zie je vanzelf of meisjes je leuk vinden.
Badge

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk?  Donker haar, bruine ogen en lang
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Als hij slim is kan hij wel knap zijn maar hij moet niet betweterig zijn
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? sportief sterkte maakt mij niks uit
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt?  proberen te praten en in de buurt van je zijn
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? negeren
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? betweterig stoer doen rond zijn vrienden roken uitsloven
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien?  weet ik niet echt
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) nee want ik denk nog niet echt over sex
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? ja maar niet van die gemene grapjes
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? jezelf te zijn 

 

Reputatie 2
Badge +1

Oké ik wil ff paar vragen stellen.

zal het waarderen als er wordt gereageerd( door een meisje).

  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? ogen en lach
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? ik vind zelf niet dat je alleen 9 haalt maar vwo kunnen ook leuke jongens op zitten
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? ik hou zelf wel van als een jonge sport doe dit zelf ook vaak
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? veel naar hem kijken met me haar spelen lachen als ik met hem praat ook blozen
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? niet mee praten en als hij wel wil praten gewoon zeggen van ik heb hier geen zin in
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? stoer doe n maar ook niet te verlegen zijn een hele erg vind ik als je bijvoorbeeld snapt dat ik altijd moet vragen of hij kan snappen en hoe het gaat enzo dat hij zelf niks vraagt
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien?  idkkk
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) ja sommige jongens schreppen op dat ze een hele grote hebben maar dat lijkt me juist niet fijn whahah 
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? jaaaa 
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? veel lachen  goed een geheim kunnen bewaren humor

 

Reputatie 2
Badge +1
  1. Wat vinden jullie leuk aan een jongen, vooral uiterlijk? Bruine krulletjes en blauwe ogen
  2. Is het aantrekkelijk als een jongen heel slim is of wordt je als een nerd gezien? Nee niet aantrekkelijk
  3. Vinden meisjes het leuker als een jongen sportief/sterk is? Jep
  4. Hoe laten jullie zien dat je een jongen leuk vindt? We komen veel in de buurt, en willen je ‘beter leren kennen’
  5. En hoe laat je zien dat je een jongen niet mag? Dat merk je dan snel genoeg:joy:
  6. Wat zijn afknappers bij jongens(het liefst zo veel mogelijk)? Slechte eetgewoontes, stalkers, klein, slungelig, stoertje
  7. Wanneer wordt een jongen raar gezien? Als je te veel moeite doet wanneer een meisje je niet leuk vind
  8. Een beetje intieme vraag, maar denken jullie ook over de lengte van een jongens geslachtsdeel?(de lengte) Nee dankje
  9. Is het leuk als een jongen veel grapjes maakt? Alleen als ze grappig zijn. Maar je moet niet verwachten dat een meisje om letterlijk al je grapjes lacht dan
  10. En hoe kan je een beetje populair zijn bij meisjes? Gespierd en knap zijn

Reageer