Vraag

Vragenlijst voor meisjes!!!


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai. Dit is mijn vragenlijst. Je mag vragen overslaan als je de vraag niet wil antwoorden. Ik stel deze vragen om voor mijzelf iets uit te zoeken. Dit is NIET een vriendin zoeker.

1. Heb je ooit een relatie gehad?
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens?
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben?
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint?
5. Hoe oud ben je?
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden?
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen?(NIET GEDWONGEN, aleen als jij het ook wil)
Dank je voor het invullen van deze vragenlijst.

10 reacties

1. Heb je ooit een relatie gehad? Ja
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Als ze alleen aan zichzelf denken, ijdel zijn
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? Hij moet de eerste stap durven zetten
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? Nee niet perse
5. Hoe oud ben je? 14
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? Lief zijn en respect houden
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen? Nee, maar als je er allebei aan toe bent..
Badge
1. Heb je ooit een relatie gehad? Nee (ja alleen kleuterliefde haha)
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Als ze stoer proberen te doen
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? dat hij zichzelf durft te zijn
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? niet persee maar je moet elkaar wel kennen
5. Hoe oud ben je? 13
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? lief zijn
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen? niet persee (ik zou het zelf niet doen dus ja)
Hey
1. Heb je ooit een relatie gehad? nee
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? De ogen en het karakter dus niet te stoer doen en geen meeloper zijn.
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? mooie ogen , zichzelf zijn
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? ja want je moet elkaar leren kennen en ik denk niet dat dit zonder een vriendschap lukt
5. Hoe oud ben je? 14
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? niet vreemdgaan , samen over seruize zaken praten ,
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen?(NIET GEDWONGEN, aleen als jij het ook wil) Neen alleen als ik weet dat hij gevoelns voor mij heeft en ik ook voor hem
Dank je voor het invullen van deze vragenlijst.
Groetjes x
1. Heb je ooit een relatie gehad? Ja (2 maanden maar)
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Als ze liegen
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? Humor
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? Hoeft niet per ce, als de klik er meteen is gewoon er voor gaan
5. Hoe oud ben je? 17
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? Eerlijk zijn
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen?(NIET GEDWONGEN, aleen als jij het ook wil) tuurlijk
1. Heb je ooit een relatie gehad? Nee
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Zoā€™n vies snorretje en als ze onverzorgd zijn
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? Volle lippen en verdomt lekkere parfum, hij moet loyaal zijn en lief maar niet te lief
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? Hoeft niet per se. Als je allebei verliefd bent ga je niet eerst vrienden worden toch?
5. Hoe oud ben je? 15
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? Aandacht geven en niet vreemd gaan is een belangrijke
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen? Zeker en goed ook!
Badge
1. Heb je ooit een relatie gehad? Ja
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Te arrogant of heel aandringerig
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? Dikke lippen, loyaal en humor en hij moet voor zich zelf op kunnen komen en zijn vriendin beschermen
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? Nee maar wel elkaar leren kennen
5. Hoe oud ben je? 13
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? Loyaal zijn en zijn best doen voor haar
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen? Ja
Reputatie 2
Badge +1
Hai. Dit is mijn vragenlijst. Je mag vragen overslaan als je de vraag niet wil antwoorden. Ik stel deze vragen om voor mijzelf iets uit te zoeken. Dit is NIET een vriendin zoeker.

1. Heb je ooit een relatie gehad?
Ja
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens?
Als ze onverzorgd zijn
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben?
uhmm hij moet gewoon loyaal zijn en mij met respect behandelen
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint?
Nee maar je moet elkaar wel goed kennen
5. Hoe oud ben je?
13
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden?
Echt voor mij gaan en loyaal zijn
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen?
Ja maar ik vind het wel belangerijk dat hij dat dan ook wil
(NIET GEDWONGEN, aleen als jij het ook wil)
Dank je voor het invullen van deze vragenlijst.
Badge +5
1. Heb je ooit een relatie gehad? Ja, meerdere
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? Onverzorgd uiterlijk, liegen
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben? Humor, zorgzaamheid
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? Nee, een relatie kan net zo makkelijk beginnen uit een one night stand
5. Hoe oud ben je? 18
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? Gewoon normaal doen, eerlijk zijn, aan afspraken houden.
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen? Ik heb nog nooit een relatie gehad waarin er niet werd gezoend of gevreeƫn.
Badge
1. Heb je ooit een relatie gehad? Ja maar geen serieuze
2. Wat vind jij een afknapper bij jongens? dat ze soms zo'n slecht karakter hebben en dat ze stoer proberen te doen
3. Wat vind jij iets wat een jonge moet hebben?meer respect voor meisjes
4. Vind jij dat je eerst vrienden moet zijn voor dat je een relatie begint? nee
5. Hoe oud ben je?13
6. Wat vind jij dat een jonge in een relatie moet doen om het te behouden? lief zijn, eerlijk zijn ...
7. Vind je dat een jonge met je zou moeten zoenen?(NIET GEDWONGEN, aleen als jij het ook wil) nee
1 ja
2 stoerdoenertjes, opscheppers en fulltimegamenerds
3 dat ze je behandelen als gelijken en lief zijn voor je.
4 je moet elkaar wel een beetje kennen maar je hoeft geen bffs te zijn
5 13
6 lief aardig moet wel luisteren naar de ander(geld voor allebei) beetje knap en hij moet je begrij0en.
7 niks moet. Als hij wil en ik wil anders niet

Reageer