Vraag

Vragenlijst voor meisjes

  • 17 August 2017
  • 13 reacties
  • 656 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eey meiden, willen jullie deze vragenlijst invullen?

1. Hoe oud ben je?
2. War vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)

3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?

4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?

5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?

6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?

7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)

13 reacties

1. 15
2. Onrespectvol, geen manieren.
3. Iemand die voor andere opkomt, is zo mooi om te zien ?
4. Het liefst niet dik, maar hij hoeft ook weer niet iedere dag te trainen.
5. Soms 1/2 weken, soms binnen 4 dagen.
7. Meestal over hoe hij is en over wat jullie hebben gedaan enz
1. Hoe oud ben je?
-
2. Wat vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)
Ik besteed geen aandacht aan dat soort jongens.
3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?
Iemand die voor andere opkomt, als ik bevriend was met iemand die iemand anders pest zou ik tegen hem zeggen om te stoppen.
4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?
Uiterlijk doet me niet veel, als hij het leuk vind om naar de sportschool te gaan en daardoor er goed uitziet is dat leuk, maar niet noodzakelijk.
5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?
Ik ben maar een keer verliefd geworden in mijn leven (tot nu toe) dat heeft wel even geduurd, maar nu (2 bijna 3) jaar verder ben ik nog steeds op hem.
6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?
niemand is echt standaard, maar ik denk gewoon een jongen die sport, games speelt, hangt met zijn vrienden
7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)
Ik praat meestal over zijn gedrag/uiterlijk.
1. 14 bijna 15
2.ik heb er een hekel aan, meisjes zijn geen objecten.
3.tuurlijk als het maar een toffe gast is.
4.boeit me niet , als in maar goed met diegene om kan gaan.
5.dat verschild bij de ene gelijk en bij de andere pas als je hem langer kent.
6.gewoon als een jongen ?.
7.alles wat je zegt.
1. 13 jaar
2. Onbeschoft, ik bedoel wij zijn gelijk aan mannen/jongens en ik vind dat IEDEREEN met RESPECT moet behandelen.
3. Een jongen die voor een ander op komt natuurlijk.
4. Dat maakt mij niet uit als hij maar lief en grappig is.
5. Haha voor mij niet zolang sinds het uit is met mijn ex ik denken dat dat komt omdat hij al 3 vriendinnentjes heeft gehad nadat het uit was en ik 0.
6. Aardig tegen iedereen, grappig en niet bangoed om zichzelf te zijn.
7. Meestal hoe hij is enzo
1. 14 jaar
2. raar en onbeschoft
3. jawel or
4. hoeft niet perse gespierd als hij maar lief/aardig is.
5. geen idee, maar lang #foreversingle
6. Een jongen die aardig is en met zijn vrienden omgaat enz.
7. Haha, over van alles, over hoe hij doet enzo....
1. 14
2. Onbeschoft ik hoef niet met zo iemand te maken hebben.
3. Iemand die voor andere opkomt, das cute :)
4. Maakt me niet uit, gespierd is natuurlijk wel leuk ;)
5. Al nadat ik m een paar keer heb gezien/gesproken
6. Iemand die gwn aardig is tegen anderen.
7. Alles.
1. 14
2. Super onrespectvol met zo iemand wil je niet te maken hebbe
3. Die voor een ander opkomt natuurlijk
4. Mkt niet heel veel uit, maar als ik moet kiezen tog liever gespierd?
5. Egt héeel versgillend?
6. Aardig, grappig, zelfvertrouwen
7. Alles eigenlijk?
1. Hoe oud ben je?
13
2. War vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)
een hele onrespectvolle manier om stoer te doen!
3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?
Die voor anderen op komt! Dat is zo schattig ?❤
4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?
Gespierd ?
5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?
De ene x een paar uur ? de andere x 4weken
6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?
Grappig, niet te serieus, 2jaar ouder ongv, lief en een beetje een goed uiterlijk mag ook wel!
7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)
Uhm.. gedrag, of ik wat in hen zie? en nog wel meer

Super leuk coco
Greetz
Eey meiden, willen jullie deze vragenlijst invullen?

1. Hoe oud ben je?
12
2. War vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)
Heel erg onbeleefd kan k echt boos om worden
3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?
Andere opkomt
4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?
Six-pack meer niet
5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?
Niet veel
6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?
Euhm, bruin haar, donkere ogen, gespierd, gwn een lekker ding
7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)

Allemaal
1. 13 jaar
2. Onbeleefd
3. Die voor andere opkomst dat is schattig
4. Maakt niet heel veel uit als hij maar lief is
5. Soms lang soms kort
6. Eehm lief, grappig, 1/2 jaar ouder en beetje knap
7. Gedrag en uitstraling
1. Hoe oud ben je?
13

2. War vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)
Ligt eraan, als ze een slet is mag je er zo ook over praten. Ik vind het goed dat jongens zo praten als het waar is een anders is het heel kut van hun.

3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?
Ik zou niet om willen gaan met een jongen die andere pest maar wel met een jongen die voor andere opkomt.

4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?
Een beetje gespierd maar niet heel erg.

5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?
Soms duurt het hetl heel lang, voordat je verliefd bent maar soms is het heel snel.

6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?
Eh... Lief, grappig, sowieso 1 jaar ouder of meer, een beetje knap, een beetje gespiert.

7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)[/quote]
Wij praten over zijn gedrag vaak, maar mijn vriendinnen hebben niet zo veel met sex
1. Hoe oud ben je?
14
2. Wat vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet)
Vind ik niet kunnen, onrespectvol, besteed ik geen aandacht aan
3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt?
Een jongen die voor iemand anders opkomt?
4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind?
Hoeft niet gespierd te zijn maar mag altijd ;)
5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen?
Geen idee
6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich?
Als ik een standaard jongen voor mij zie dan zie ik meestal de jongen voor me die ik leuk vind en die heet jack avery?? (gaat nooit iets worden i know??)
7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)
Over wat ik zo leuk vind aan de jongen en wat er gebeurt is tussen ons
Eey meiden, willen jullie deze vragenlijst invullen?

1. Hoe oud ben je? 12
2. War vind je van jongens die op een onrespectvolle manier over meisjes praten? (Bitch, slet) grof

3. Zou je om willen gaan met een jongen die andere pest of een jongen die voor andere op komt? degene die voor anderen opkomt

4. Gespierd (paar keer in de week sportschool dus geen bodybuilder) of ongetraind? gespierd

5. Hoeveel tijd kost het voor jullie om verliefd te worden op een jongen? ligt eraan

6. Hoe zien meisjes een standaard jongen voor zich? geen idee

7. Als je met je vriendinnen over een jongen praat waar praat je dan over? (seks, Uitstraling, gedrag enz.)
gedraag en uiterlijk

Reageer