vragenlijst voor meiden tussen 14-18


  • Anonymous
  • 0 reacties
heey,  shado hier

ik vraag me wel eens dingen af, zoals iedereen.
ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

1. ben je creatief?
2. wat moet een meit in haar partner zien?
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind 
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? 
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?

bedankt voor het beantwoorde xx shado

13 reacties

1. ben je creatief? mwaa ik kan niet tekenen ofzo maar wel creatief omgaan met de situatie
2. wat moet een meit in haar partner zien? (meid) humoor beetje stoer en redelijk normaal uiterlijk
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben? ( ik snap deze vraag niet helemaal maar)humoor vind ik het belangrijkste
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin? ik vind het sexy niet perse fijn ( draag het aleen bij het uit gaan)
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind? kijk hoe hij reaageerd en speel daar op in
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? oow lastig... weet ik niet
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen? omdat haar manelijk is ( en wrm dat is is omdat de mens door de jaren heen dat zoo bedacht heeft als "norm"net zo als alles om je heen)
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? spieren stralen kracht uit ( leterlijk en viguurlijk)

xxx
hey ty voor antwoorde!! sorry als het een beetje onduidelijk was
1. ben je creatief?
Jaa maar meer met denken dan met tekenen ofsw..

2. wat moet een meid in haar partner zien?
Humor, stoer, lief, aardig, knap, uhm idk gwn precies wat ik wil :)

3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?
Jaa idk dat die wel gwn lief is en aardig en wel voor zichzelf opkomt anders kan je gelijk opdonderen voor mij.

4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
1. dat draag ik niet.. 2. whyy wil je dat weten?

5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind
Niet en daar doe ik ook niet aan.. xd 

6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?
Ik weet het niet, niet alles is er leuk aan hoor want veel girls vinden hem dan leuk en dan heb je weinig tijd om met hem door te brengen. Dus blijf maar gwn lekker je zelf en ga niet mistirieus doen..

7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
Wat denk jij? Ik ga toch niet met boom-benen rond lopen.. Ik val ook niet echt op mannen met harige benen maar dat kan ook komen omdat ik nog niet 20 / 19 / 18/ 17 / 16/ 15 ben..

8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?
Als je met hem knuffelt voel ik me gelijk veilig, en het ziet er verzorgd uit!!

Buyy
hallo,

1. ben je creatief?
ja, eigenlijk met bijna alles wel. ik zing en kook en teken veel. ik denk dat dat genoeg zegt.
2. wat moet een meit in haar partner zien?
ik wil graag iemand die je goed kunt vertrouwen en waar je goed (serieus/gezellig) mee kunt praten. eigenlijk ook een jongen die emoties toont maar niet to much. iemand die NIET droog is. hij mowet gezellig en sociaal zijn maar ook zorgzaam. en grappig. en vooral niet zo´n jongen die de hele tijd stoer doet en 24/7 aan sex denkt(denken mag wel, het laten merken niet). qua uiterlijk een mooie lach haar maakt niet echt uit en alles moet in verhouding zijn
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?
hij hoeft niet ALLES te hebben maar hij moet gewoon niet droog zijn enzo en je moet er mee kunnen praten.
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
ik heb nooit een string aan
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind
kan niet maar je weet eigelijk gewoon een beetje wat de meeste jongens wel leuk vinden door anderen enzo.
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?
geen idee, ik hou er totaal niet van. doe mij maar duidelijkheid
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
omdat ik me tarzan voel als ik been haar heb. en bij jongens maakt het mij geen ene reet uit als hij het maar niet scheert.
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?
mij maakt het persoonlijk niks uit. het is wel fijn als je door iemand geknuffelt wordt  die groter is. maar ik denk dat het oorspronkelijk komt van dat een jongen sterk is en daarmee een meisje kan beschermen. het is toch wel echt chill als een jongen zegt. ik zorg wel dat die andere jongen een toontje lager zingt (bijvoorbeeld)

gr. 16 jaar
1. ben je creatief? mensen zeggen van wel.
2. wat moet een meit in haar partner zien? deze: "girls want bad boys who are only good for him, boys want good girls who are only bad for him"
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben? als ie niet vreemdgaat & mensen kwetst (vergeet nog een heleboel) is het oké
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin? k voel me er wel sexy in hahahha
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind ik snap je vraag niet 100%
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? ugh idk 
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?] omdat het menselijk is? Idek
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? als het vet er niet vanaf hangt of de botten te tellen zijn is het voor mij al goed
1. ben je creatief? ik dans veel, en kan me goed met dingen inleven.
2. wat moet een meit in haar partner zien? ik vind zelf eerlijkheid.
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben? nou dan is het gewoon over.
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin? het idee dat je geen onderbroek lijntje over je kont ziet lopen doet het hem  bij mij.
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind? je weet sws al wat veel jongens leuk vinden, en verder ga je gwn zoeken wat hij leuk vind.
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? hmm geen idee hoe ik dat kan uitleggen.
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?] omdat elke meid het doet.
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? ik vind het mooi als jongens gewoon wat breeder zijn in de heupen en schouders, maar echt heel gespierd vind ik juist weer niks.
ff antwoord op een vraag deze namelijk viel me meteen op : waarom scheren vrouwen hun benen en vallen ze op mannen met harige benen
daar val ik dus totaal niet op ik vind eht zo smerig en akelig uhlg
ben je creatief?
ja
2. wat moet een meit in haar partner zien?
aantrekkelijk en een goed karakter
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben
ik heb zelf niemand
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
doe ik niet
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind
ik kan dat niet :-/
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?
niet veel, ik vind het fijner als hij/zij heel open is
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
ik scheer omdat dat mooier is en mannen met veel haar vind ik niet mooi ofzo
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?
Weet ik eigenlijk niet.
1. ben je creatief? Nee haha
2. wat moet een meit in haar partner zien? emh.. Mooie glimlach??
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben? Mooie getinte huid
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin? Je voelt het niet en het schijnt niet door.
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind Vaak vinden jongens het zelfde
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? Anders dan andere
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?] Mannelijker.
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? Is lekker sterk en knap
1. ben je creatief?
hahah niet echt
2. wat moet een meit in haar partner zien?
humor, beschermend en lieff
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?
liefde
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
gaat je niks aan
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind
niet
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?
niks
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
vrouwen willen sexy zijn.. duhh
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?
Het ziet er stoer uit
. ben je creatief?
niet echt
2. wat moet een meit in haar partner zien?
gewoon als er aantrekking is
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?
zonder aantrekking is er niets
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?
het zit super kut
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind
dat kan niet
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?
geen idee
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?]
vrouwen zonder beenhaar zijn vrouwelijk en mannen met beenhaar zijn mannelijk
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer?
Het ziet er mooier uit

bedankt voor het beantwoorde xx shado Reageer
Reputatie 1
Badge +1

 

1. ben je creatief? Nee

2. wat moet een meit in haar partner zien? Idk

3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben? Een goed karakter

4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?

5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind idk

6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man?  Je wilt meer en meer te weten komen over hem

7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?] ik val echt niet op hele hartige benen ieuw

8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? Dat hij sterk is

 

Reputatie 2
Badge +1

1. ben je creatief?nee zeker niet
2. wat moet een meit in haar partner zien?veel in my case haha
3. als die da niet zou hebben wat MOET die dan hebben?goede verzorging, respect voor mijn familie/religie/afkomst 
4. (als je een string draagt) wat is er zo fijn aan een strin?je ziet het niet in je broek als in een lijntje dat je billen zo in tween deelt haha als je begrijpt wat ik bedoel en het gaat niet telkens tussen je reet
5. hoe kunnen jullie in een jongen zijn hooft kijken wat die geil vind ik niet
6. wat is er zo leuk aan een mistrieuze man? dat je er werk voor moet doen om degene te leren kennen
7. waarom scheren vrouwen hun benen en valle ze op mannen met harige benen?] ik scheer mn benen niet ondanks dat ik best veel en donker haar heb, ik vind het echt onzin want door alle schoonheidsidealen moet ik opeens mn benen gaan scheren??
8. wat is er zo vool aan een gespierde gozer? als hij niet te veel spieren heeft maar ook geen houten tak is vind ik het wel geil dat je weet dat degene wat aan sport doet.
 

Reageer