Vraag

vragenlijst voor jongens over meisjes


Badge

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd?
  2.  Haarkleur/oogkleur?
  3. Lengte?
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk)
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? 
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden?
  8.  Wat vinden jullie van veel make up?
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk?
  10.  En een grote kont?
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden?
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes?
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is?
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit?

18 reacties

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd? 15-18 (ikzelf 17 als je dat bedoelt)
  2.  Haarkleur/oogkleur? Haarkleur is geen bepalende factor voor mij, maar ik val vooral op meiden met bruin en blond haar. Vind het alleen niks als je je natuurlijke haarkleur verft naar zwart ofzo
  3. Lengte? Vind ik niet belangrijk 
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Ik vind een verzorgde uitstraling wel aantrekkelijk, en ik vind persoonlijk meiden met lang haar mooier
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? Nee, voor mij niet
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? N.V.T.
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Het kan allemaal wel, maar het hoeft niet zo enorm overdreven
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Zo lang je er niet uitziet als een compleet ander persoon als je geen make-up draagt dan kan het wel
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee, snap trouwens ook niet dat sommige jongens dat zo belangrijk vinden
  10.  En een grote kont? Hetzelfde als bij borsten
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Alle sporten wel, want door welke sport dan ook te doen laat je zien dat je jezelf goed verzorgt
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Dat ze lief en begripvol is en goed kan luisteren. Zelfstandigheid vind ik ook belangrijk
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Nee, dat hoeft absoluut niet. Naar mijn mening mogen meiden wel wat rondingen etc hebben.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Lang haar in het algemeen, verder maakt het me niet zoveel uit
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? H​​​​​​Opzich wel, maar het is geen must
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Er zijn niet echt dingen die ik nou echt heel leuk vind. Heb wel een hekel aan die broeken met wijde pijpen en blousjes

 

Reputatie 3
Badge +1
  1.  Leeftijd? Ben zelf 14 dus euh 13 t/m 15
  2.  Haarkleur/oogkleur? het liefst, bruin/blond
  3. Lengte? Ik ben zelf pittig klein dus rond de 1,65
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Verzorgd (bijv haren gekamd) en als t kan enigzins sportief.
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? Zie vraag 3
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Ik heb zelf alleen maar gehad met mensen die ongv even groot waren of zelfs iets groter
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Niet altijd even mooi
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Niet mijn voorkeur
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Totaal niet
  10.  En een grote kont? Ook niet
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Maakt niet uit. 
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Aardig. Ergens romantisch, maar voral grappig en sociaal
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? nee niet heel slank. Maar niet uit verhouding zeg maar.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? lang haar (knotje, staart)
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja speelt wel ergens mee ja.
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Maakt niet veel uit. Maar persoonlijk ben ik niet zo van rokjes, jurkjes en die broeken met lange pijpen. Ja niet mijn smaak. Maar ja als t wel zo is. Het zal mij niet veel uitmaken.
Reputatie 3
Badge +2

 

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd? Ik ben zelf twaalf, dus rond twaalf.
  2.  Haarkleur/oogkleur? Haarkleur maakt voor mij niet veel uit, ook al geef ik wel de voorkeur aan donker haar, oogkleur het liefst blauw, maar dat is geen must have.
  3. Lengte? Rond de 1,60 (en als je mij bedoelt rond de 1,68).
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Dat ze mooie rondingen heeft, er zelfverzekerd uitziet en een verzorgd uiterlijk heeft.
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?  Ik vind het niet fijn als ze langer is, dus: ja.
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Het liefst in ieder geval 5 cm, of meer.
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Opzich prima, als het maar niet te overdreven is.
  8.  Wat vinden jullie van veel make up?  Zie hierboven.
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee, hoewel het wel een beetje kan meespelen.
  10.  En een grote kont? Zie hierboven.
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Maakt niet uit, als het maar een sport is, hoewel ik paardrijden wel de meest aantrekkelijke vind als je zou moeten kiezen (wat hier dus de bedoeling is).
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Zorgzaam, lief, zelfverzekerd en betrouwbaar.
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Nee, dat is helemaal niet nodig.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Lang haar.
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja, maar het is geen must have.
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Ikzelf vind stoere kleding leuk, en liever geen joggingbroek, maar het maakt niet veel uit, als zij zich er fijn in voelt.

 

 

  1.  Leeftijd? Ik ben zelf 17 dus het liefste ook van ongeveer die leeftijd
  2.  Haarkleur/oogkleur? Maakt niet zo heel veel uit
  3. Lengte? Ik denk in de 1,70 vind ik vaak wel mooi
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Gezicht, dat ze er gezond uit ziet, haar
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?  Ja liefst niet al te lang, dan nog liever aan de kleine kant
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Ik ben zelf ongeveer 1,84 denk ik (tijd niet gemeten) dus wel wat kleiner want heel lang vind ik niet zo mooi, zoals ik al zei ergens in de 1,70
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Mogen ze doen, hoeft niet, vind ik soms echt niet mooi
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Niet al te veel, maar als het maar in balans is kan het best mooi zijn
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Kan, hoeft niet, als alles maar in verhouding is, ik judge iemand echt niet naar haar uiterlijk maar als een meisje heel plat is vind ik gewoon niet zo mooi, verder niks mis mee overigens kan niemand wat aan doen
  10.  En een grote kont? Niet al te groot maar een beetje ronding kan best mooi zijn. 
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Ik vind meisjes die aan atletiek en hardlopen etc doen vaak wel wat hebben omdat je hele lichaam dan getraind word, dan ben je mooi in balans
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Humor, zorgzaam, gezellig, lief
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Niet heel erg, als ze maar niet zo mager is als van die modellen die echt op een wandelende tak lijken maar ook niet echt dik, gewoon in balans zoals ik al zei
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Van alles, ligt heel erg aan of het bij haar gezicht past ook
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Zeker, als een meisje zelf wat te vertellen heeft vind ik heel leuk
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit?Jurkjes, jeans van alles, ik ben zelf alleen niet zo'n fan van van die lange broekspijpen die dan zo wijd uitkomen, ik snap niet wat meiden daar zo mooi aan vinden. 

 

Normaalgesproken ben ik niet zo’n van vragenlijsten, maar in dit geval zal ik hem wel even invullen, aangezien ik vermoed dat je de antwoorden nuttig wil gebruiken (niet om opt geilen o.i.d.)

  1. Leeftijd?
    • 16 jaar
  2. Haarkleur/oogkleur?
    • Blond, blauwe ogen
  3. Lengte?
    • Tijdje geleden alweer dat ik dit gemeten heb, maar ik gok ca. 173 cm
  4. Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk)
    • Oeh, lastig. Niet per se 1 ding. Verzorgd, gezonde bouw, knap gezicht; the usual basically.
  5. Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?
    • Ik ben zelf niet mega lang, dus liever niet dat ze ver boven me uitsteekt, maar ze hoeft echt niet 1,60 te zijn.
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
    • Zie vraag 5.
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden?
    • Nepnagels (gel/acryl bedoel je?) kunnen wel mooi zijn, maar het moeten niet van die klauwen worden.
  8.  Wat vinden jullie van veel make up?
    • Niet zo aantrekkelijk, beetje make-up is mooi, maar overdrijven is zonde - dan liever een natuurlijke look.
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk?
    • Het is geen dealbreaker, maar ik vind het wel (zoals heel veel jongens/mannen) aantrekkelijk. Te groot vind ik echter ook niet mooi.
  10.  En een grote kont?
    • Ook niet een dealbreaker, maar ik vind het wel aantrekkelijk. Het liefst een wat sportievere/fitte kont i.p.v. vet.
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden?
    • Dansen, handbal, voetbal; eigenlijk allemaal wel, alhoewel ik niks met korfbal heb.
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?
    • Zorgzaam, spontaan, aardig, lief, etc. (het zijn allemaal ongeveer synoniemen van elkaar :))
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?
    • Ik val niet echt op curvy, maar zeker geen anorexia-taferelen. Simpelweg een gezonde bouw die bij haar past.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes?
    • Hier ben ik heel basic in; gewoon stijl lang haar, eventueel afwisselen met een keer meer volume erin.
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is?
    • Ja, dat vind ik wel. Waarschijnlijk ga ik me er anders onbewust aan ergeren haha
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit?
    • Maakt niet zo mega veel uit. In de zomer vind ik een rokje of zomers jurkje wel leuk staan, maar in de winter maakt het me echt niks uit (gewoon een trui, hoodie met een jeans o.i.d.)

Nu ik dit zo lees, betwijfel ik of je er iets aan hebt haha :)

Reputatie 1
Badge +1

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd? 12
  2.  Haarkleur/oogkleur? bruin, bruin 
  3. Lengte? 1,46/1,48
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) verschillend 
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? liever 5 centimeter langer  of 3 centimeter korter(ja)
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? zie hierboven
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? sorry maar 🤢
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? hetzelfde 
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? een beetje maar liever geen platte borsten
  10.  En een grote kont? hetzelfde (ik weet niet eens of het bestaat "platte billen")
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? maakt niet uit maar als ze wel kunnen fietsen 
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? bovenlichaam 
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? lightskin 
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? staartje en los 
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? niet altijd 
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? geen lange pijpen, geen navelshirtjes en voor de rest heb ik nog een hele lijst (ben kieskeurig sorry)

 

Reputatie 3
Badge +2

@xbeautifuldevilx zou jij jouw eigen vragenlijst ook kunnen invullen over jongens?? Dan moet hij natuurlijk wel een beetje veranderd worden, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat doet.

Gr. Felix

Badge

 

@xbeautifuldevilx zou jij jouw eigen vragenlijst ook kunnen invullen over jongens?? Dan moet hij natuurlijk wel een beetje veranderd worden, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat doet.

Gr. Felix

 

  1. Leeftijd? Ik ben 13  dus 13-14
  2.  Haarkleur/oogkleur? Blond/blauwe ogen, haarkleur maakt voor mij niet uit maar ik vind rood niet zo mooi sorryy
  3. Lengte? Ik ben 1.68
  4.  Wat vind ik aantrekkelijk aan een jongen? (uiterlijk) een kaaklijn, rechte tanden, een donkerdere huid (door de zon of gewoon natuurlijk, ik vind een hele lichte huid niet zo aantrekkelijk) en er een beetje verzorgd uit zien zodat ik zie dat je geen zwerver ofzo bent
  5.  Maakt het voor mij uit hoe lang een jongen is? Ja
  6.  Zo ja hoe lang moet een jongen zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een jongen het liefst zijn? Ik wil graag dat een jongen groter is dat ik maar even groot is ook goed voor mij (maakt niet uit hoeveel groter)
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? nvt maar echt lelijk lol
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? 
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? 
  10.  En een grote kont? 
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij jongens? Ik vind voetbal of basketbal aantrekkelijk maar het maakt nie heel erg uit voor mij
  12.  Waar zoek ik naar in het innerlijk van een jongen? grappig, zorgzaam, romantisch
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?
  14.  Wat voor kapsels vind ik leuk bij jongens? Ik vind krullen heel leuk :)
  15.  Is het aantrekkelijk als een jongen slim is? Slim vind ik wel aantrekkelijk maar niet dat hij me gaat corrigeren enzo of altijd gelijk heeft
  16. Wat voor kleding is leuk bij jongens? Of maakt dit niet uit? kleding vind ik niet heel belangrijk maar ik vind van die broeken die afzakken echt heel stom

Sommige vragen heb ik niet ingevuld maar dat is denk ik wel logisch :)

  1. Leeftijd? 17
  2.  Haarkleur/oogkleur? Blond/groen-grijs
  3. Lengte? 177
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Zou t oprecht niet weten, verschilt echt per persoon, ben niet zo kieskeurig en heb niet een ding waar k echt op val zeg maar, of nou ja innerlijk dan. 
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?  T liefst mss niet een kop groter bij wijze van maar maakt eigk niet uit
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Idealiter denk 5 cm korter maar zoals k zei maakt t niet echt uit
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Bah
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Niet nodig, liever niet
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee
  10.  En een grote kont? Nee
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Idk, voetbal en hockey denk
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Dat k met haar kan lachen en ze beetje lief en zorgzaam is, maar ze mag me ook wel eens een beetje belachelijk maken. En een goed mens in het algemeen:)
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Nee
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Verschilt ook per persoon
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Opzich wel
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Nee

 

@xbeautifuldevilx zou jij jouw eigen vragenlijst ook kunnen invullen over jongens?? Dan moet hij natuurlijk wel een beetje veranderd worden, maar ik zou het wel leuk vinden als je dat doet.

Gr. Felix

 

  1. Leeftijd? Ik ben 16
  2.  Haarkleur/oogkleur? Ik heb groene ogen en lichtbruin haar
  3. Lengte? Ik ben 1.63
  4.  Wat vind ik aantrekkelijk aan een jongen? (uiterlijk) zolang hij er verzorgd uitziet en niet zoals een zwerver of zo
  5.  Maakt het voor mij uit hoe lang een jongen is? Nee
  6.  Zo ja hoe lang moet een jongen zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een jongen het liefst zijn? Maakt niet uit, ikzelf ben ook niet echt lang
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Bij andere mensen vind ik van die grote nepwimpers en lange nepnagels niks maar met kortere heb ik geen problemen 
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? niet mooi tenzij het zo'n artistieke look is
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? 
  10.  En een grote kont? 
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij jongens? Ik zelf zit niet op een sport dus dat maakt mij niet uit :P
  12.  Waar zoek ik naar in het innerlijk van een jongen? Aardig, romantisch, begripvol, maar ook eerlijk
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?
  14.  Wat voor kapsels vind ik leuk bij jongens? Ik heb niet echt een voorkeur maar sommige kapsels zijn voor mij een afknapper
  15.  Is het aantrekkelijk als een jongen slim is? Ja, ik hou van slim maar niet betweterig please
  16. Wat voor kleding is leuk bij jongens? Zolang hij zich er goed in voelt, en hij niet te rommelig uitziet ;)

Ik heb deze maar ook eventjes ingevuld 

Reputatie 2
Badge +2

 

  1.  Leeftijd? 15
  2.  Haarkleur/oogkleur? Mijn haar- en oogkleur is bruin. Voor meisjes maakt het mij niet echt uit. Rood haar vind ik alleen niet zo mooi.
  3. Lengte? Ik ben rond de 190 cm, dus tussen de 170 en 180 cm. Ik ben het liefst wel een stuk langer.
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Het gezicht, de billen en de borsten.
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?  Ja
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Het liefst korter dan ik.
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Als het allemaal niet te extreem is heb ik er geen problemen mee.
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Zie 7
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee
  10.  En een grote kont? Ja
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Maakt mij niet uit.
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Een lief, behulpzaam meisje.
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Niet heeel slank, maar wel gewoon slank.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Maakt mij niet zoveel uit. Ik heb niks tegen de standaard meisjeskapsels.
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Ik vind het wel leuk als je het lichaam van het meisje er een beetje doorheen ziet.

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd? 15
  2.  Haarkleur/oogkleur?  haar is bruin en ogen zijn blauw en groen
  3. Lengte? laatste keer dat ik had gemeten was ik 174 cm, was maand geleden dus kan meer zijn aangezien ik nu aan het groeien ben
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) uiterlijk is eigenlijk voor mij minder belangrijk dan persoonlijkheid, maar als ik moest kiezen bij uiterlijk waarschijnlijk gewoon gezicht
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?  nee
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? als je niet jezelf kan zijn kan ik dat ook niet
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? ​​​​​​ een beetje is oké maar niet te veel
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? nee, alle borsten zijn goed, behalve TE GROOT
  10.  En een grote kont? ik heb het liefste bij borsten en kont middelmatige grootte
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden?  zwemmen, mooi lichaam
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?  dat zichzelf niet hoger zet dan iedereen en dat ze mij accepteert
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?  ik zelf ben best wel dun, het boeit mij echt niet
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? iets wat zij wilt
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? zeker, ik doe VWO en ik wil niet een vriendin waar ik dan moet letten of ze begrijpt wat ik zeg
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? ik vind dat oversized kleding echt lelijk

 

Reputatie 1
Badge

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd? 13
  2.  Haarkleur/oogkleur? haar donkerblond met blonde lokken en ogen groengrijs
  3. Lengte? 177
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) Het gaat mij over het algemeen veel meer om innerlijk, maar anders mooi haar en ogen, (weet je van die zonnebloemogen 😭❤️‍🔥) en ja niet heeeeeel dik maar vol mag wel
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? nee zeker niet
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? meeste meisjes zijn heel erg mooi van hunzelf, en ik vind het meestal niet mooi, behalve (niet te lange) nepnagels met kunst erop enzo snapje of smileys is echt cute
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? echt onnodig! soms kan iemand een beetje mascara gebruiken, maar de rest vind ik over het algemeen echt niet mooi
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? absoluut niet
  10.  En een grote kont? ook echt niet 
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? slapen ik doe niet aan sport lmao
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? heel lief en zorgzaam en gewoon gezellig en het liefst iemand die een instrument speelt hahaha
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? nee! aan een lichaam kan iemand niks doen, maar vind echt heel dik niet zo mooi
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? oh kan vanalles zijn
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja idk?
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? moet zeker wel een leuke kledingstijl zijn! maar gewoon een beetje origineel een leuk niet zo saai zwart alleen maar

leuke vragenlijst :) eindelijk een die niet zo sexistisch is ahhaahha

 

 

Reputatie 7
Badge +9
  1.  Leeftijd?  Ik ben 13, bijna 14
  2.  Haarkleur/oogkleur? Ik heb zwart haar en bruine ogen
  3. Lengte? Ik ben 171
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk)
    Ik vind haar en gezicht het belangrijkst op het gebied van uiterlijk. 
     
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? Als ze niet veel langer dan mij is, is het niet erg 
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Niet langer dan 10cm dan mijzelf haha, kleiner maakt niet uit
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Ik vind het niet erg als zij het gebruiken.
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Niet erg
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee
  10.  En een grote kont? Nope
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Mij maakt het vrij weinig uit of zij op sport zit of niet
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje? Grappig, slim en zorgzaam
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Nee, zolang zij geen obesitas heeft is het goed (sorry dit komt grof over)
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? Niet een specifiek kapsel maar ik vind een meid met langer haar wel aantrekkelijker. 
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Ja 
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Mnu, zolang de kleding bij haar past 
Badge

 

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd?                                                      14
  2.  Haarkleur/oogkleur?                  Zwart haar, bruine ogen
  3. Lengte?                                                             1.72
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk)                               het gezicht
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is?                                                 Nee, meer om wat voor karakter ze heeft.
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? Nvt.
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden?                    Zolang jullie er blij van worden...
  8.  Wat vinden jullie van veel make up?                                                               Dat vind ik eerlijk gezegd niets.
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk?                                              Nee, helemaal niet. Ik heb liever klein of gemiddeld.
  10.  En een grote kont?                                Ook niet, ook liever klein of gemiddeld.
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden?                  Gymnastiek, turnen zoiets
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?                      Zorgzaam, aardig, vrolijk
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn?                                                               Niet heel erg, maar ik val meer op slanke dan op zwaardere mensen.
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes?                                                  Dat maakt me helemaal niet uit, al verf je het paars.
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is?                                                              Ja, voor mij wel een beetje.
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit               maakt niet uit, zolang je het zelf leuk vindt.
Reputatie 1
Badge
  1.  Leeftijd? 14
  2.  Haarkleur/oogkleur? Bruin
  3. Lengte? Idc
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) haar gezicht 100%
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? Niet echt als ze maar niet langer is dan ik
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn?
  7.  Wat vinden jullie van nepwimpers en nepnagels bij meiden? Idk
  8.  Wat vinden jullie van veel make up? Liever niet
  9.  Vinden jullie grote borsten belangrijk? Nee, ik vind grote borsten niet zo aantrekkelijk maar gewoon een beetje tussen groot en klein in.
  10.  En een grote kont? groot
  11.  Welke sport(en) is/zijn aantrekkelijk bij meiden? Maakt me niet uit
  12.  Waar zoeken jullie naar in het innerlijk van een meisje?  Dat ze lief is
  13.  Moet een meisje perse heel slank zijn? Niet HEEL slank, maar een beetje slank wel
  14.  Wat voor kapsels vinden jullie leuk bij meisjes? een staartje
  15.  Is het aantrekkelijk als een meisje slim is? Vind ik wel
  16. Wat voor kleding is leuk bij meisjes? Of maakt dit niet uit? Maakt niet echt uit maar ik vind hoodies wel leuk
  1.  mijn leeftijd 16, 15
  2.  oogkleur maakt me niet zoveel uit, maar ik vind roodhaar niet echt mooi en gekleurd haar ook niet
  3. niet langer dan ik in elk geval, 160-180 cm
  4.  mooie bolle bips, goeie mammie milkers, mooi koppie.
  5.  ja.
  6.  als ze 2 meter is dan is dat gwn eng heb liever iemand die kleiner is dan ik ik ben zelf 190 dus ja.
  7.  frappant.
  8.  lelijk
  9.  als het moet compenseren voor een kleine bips dan wel.
  10.  een mooie bolle bips.
  11.  beachvolleybal
  12. Antwoord aangepast door De Kindertelefoon
  13.  heel slank hoeft niet zolang ze maar gwn mooi bolle bips hebben.
  14.  paardenstaart want dan zie je de boobies beter.
  15.  nee want dan voel ik me dom en dat vind ik niet leuk. 
  16. kleding??????

Heey, zouden de jongens deze vragenlijst even kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!!

  1.  Leeftijd?  | 15 jaar
  2.  Haarkleur/oogkleur? | Blond, groenbruin
  3. Lengte? | 1,80cm
  4.  Wat vinden jullie aantrekkelijk aan een meisje? (uiterlijk) | Gezicht
  5.  Maakt het voor jullie uit hoe lang een meisje is? | nee, als zij maar niet kleiner is dan 1,60 of groter dan 1,85, vind het wel leuk als ae iets korter is.
  6.  Zo ja hoe lang moet een meisje zijn/ hoeveel langer of korter dan jou moet een meisje het liefst zijn? | Zie vraag 5.

Groetjes van Wereld

Reageer